Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 27.01.2014 Autor: MajoKE
Čitatelia: 46852 [Vaše stroje - Moja motorka]
Vpredu pred nádržou sú dve schránky, ľavá uzamykateľná a v nej 12 V zásuvka a multifunkčné náradie. V pravej mám konektor na elektrický ohrev, 2x zámok na kotúč, handričku na sedadlo.
Môže byť, estéti? Odporúčam lomený ventil. |
Podsedadlový priestor som vyplnil, všetkými žiarovkami, poistkami, náradím, súpravou na opravu defektu aj sprejom, lankami, skrutkami a matkami, ventilmi, reflexnými páskami a 2 dcl oleja, lekárničkou. Samozrejme som to ešte nikdy nepotreboval.
Kupujeme z druhej, tretej ruky a servis.
Pri kúpe ti nehrozí, že by si ju niekto kúpil na okruhy a blbnutie pred dievčatami, možno pred starenkami v domove. Istotne ste si všimli, že vzhľad cesťákov sa aj osem rokov nemení. Ani 10 rokov nie je výnimka. NT 700 V ma problém ako kedysi Mercedes C. Chlapi do 40tky brali Audi, BMW a nad 40 Mercedes. Táto motorka nie je o emóciách, ale o tom, že sezónu máš aj 10 mesiacov v roku.
Ťažko prístupný predný valec. Mora poctivých mechanikov. |
Aj mňa nachytali na „servisný“ interval 12.000 km a skladal som na Motoride oslavné ódy. Lenže oni chcú po tých 12.000 km nastavenie vôle ventilov! Dostať sa k prednému valcu na nastavenie vôle je mimoriadne pracné a niektoré autorizované servisy to jednoducho neurobia, len účtujú. Rám znemožňuje prístup. Sviečky meníme každých 12.000 km. Napr. na Yamahe FZ 6 bola kontrola ventilov pri 40.000 km.
Moja kravička, Honda NT 700 V, r. v. 2006 |
Dobrou správou je, že na NT 700 V môžeš pozapájať veľa „elektrických doplnkov“. Policajné majú navyše vysielačku, majáky, stroboskopy, vyhrievané rukoväte, sirénu, predné a zadné hmlovky, svetlo STOP a majú rovnaký alternátor a baterku ako sériové.
Ovešané elektrickými spotrebičmi. |
Keď budeš prezúvať pneu prikúp si zalomený ventil. Kufre nemusíš demontovať ako je to v návode, ale zdola sa dá vybrať koleso.
Oplatí sa vpredu kontrolovať brzdový kotúč a obloženie častejšie ako servisný interval , lebo jeden kotúč je viac namáhaný ak často brzdíš pohodlnou a účinnou zadnou brzdou. Zadná je prepojená s prednou brzdou.
Koleso sa dá vybrať zdola bez demontáže kufrov. |
Pridané: 27.01.2014 Autor: MajoKE Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 157800 | Včera: 138192