Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (21 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (24)  [Verzia pre tlač] Tlač

Sľúbili sme si lásku. Honda NT 700 V Deauville po 50.000km. 3/4

 Zdieľať

Pridané: 27.01.2014 Autor: MajoKE
Čitatelia: 46852 [Vaše stroje - Moja motorka]

Vpredu pred nádržou sú dve schránky, ľavá uzamykateľná a v nej 12 V zásuvka a multifunkčné náradie. V pravej mám konektor na elektrický ohrev, 2x zámok na kotúč, handričku na sedadlo.

 Môže byť, estéti? Odporúčam lomený ventil.
Môže byť, estéti? Odporúčam lomený ventil.

Podsedadlový priestor som vyplnil, všetkými žiarovkami, poistkami, náradím, súpravou na opravu defektu aj sprejom, lankami, skrutkami a matkami, ventilmi, reflexnými páskami a 2 dcl oleja, lekárničkou. Samozrejme som to ešte nikdy nepotreboval.
Kupujeme z druhej, tretej ruky a servis.
Pri kúpe ti nehrozí, že by si ju niekto kúpil na okruhy a blbnutie pred dievčatami, možno pred starenkami v domove. Istotne ste si všimli, že vzhľad cesťákov sa aj osem rokov nemení. Ani 10 rokov nie je výnimka. NT 700 V ma problém ako kedysi Mercedes C. Chlapi do 40tky brali Audi, BMW a nad 40 Mercedes. Táto motorka nie je o emóciách, ale o tom, že sezónu máš aj 10 mesiacov v roku.

 Ťažko prístupný predný valec. Mora poctivých mechanikov.
Ťažko prístupný predný valec. Mora poctivých mechanikov.

Aj mňa nachytali na „servisný“ interval 12.000 km a skladal som na Motoride oslavné ódy. Lenže oni chcú po tých 12.000 km nastavenie vôle ventilov! Dostať sa k prednému valcu na nastavenie vôle je mimoriadne pracné a niektoré autorizované servisy to jednoducho neurobia, len účtujú. Rám znemožňuje prístup. Sviečky meníme každých 12.000 km. Napr. na Yamahe FZ 6 bola kontrola ventilov pri 40.000 km.

 Moja kravička, Honda NT 700 V, r. v. 2006
Moja kravička, Honda NT 700 V, r. v. 2006

Dobrou správou je, že na NT 700 V môžeš pozapájať veľa „elektrických doplnkov“. Policajné majú navyše vysielačku, majáky, stroboskopy, vyhrievané rukoväte, sirénu, predné a zadné hmlovky, svetlo STOP a majú rovnaký alternátor a baterku ako sériové.

 Ovešané elektrickými spotrebičmi.
Ovešané elektrickými spotrebičmi.

Keď budeš prezúvať pneu prikúp si zalomený ventil. Kufre nemusíš demontovať ako je to v návode, ale zdola sa dá vybrať koleso.
Oplatí sa vpredu kontrolovať brzdový kotúč a obloženie častejšie ako servisný interval , lebo jeden kotúč je viac namáhaný ak často brzdíš pohodlnou a účinnou zadnou brzdou. Zadná je prepojená s prednou brzdou.

 Koleso sa dá vybrať zdola bez demontáže kufrov.
Koleso sa dá vybrať zdola bez demontáže kufrov.

< >

Pridané: 27.01.2014 Autor: MajoKE Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (21 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (24)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 157800 | Včera: 138192