Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 15.01.2014 Autor: Landal
Čitatelia: 4350 [Šport - Rally]
V dohodnutý čas sedíme traja za počítačom a synchrónne sa registrujeme. Dodo cestuje, za neho vyplňujem ja. Registrácia potvrdená, štartovné čísla pridelené. Je teda čas predstaviť členov tímu. Každý pár riadkov za seba...
Predchádzajúci | Seriál článkov: Rally Albania 2014 | Nasledujúci
Definoval by som sa ako poloblázon do motoriek, či po stránke technickej alebo úžitkovej. Ako človek nemám rád veľa vecí a nesúhlasím s mnohými názormi, ale rád si ich vypočujem. Takže značne ufrflaný, premúdrelý a ukecaný. Aj keď by som rád sedel v sedle na RA, uvedomujem si, že mám k dispozícii iba moto nad 220 kg a úbohú kondičku. Napriek tomu som rád, že ma Laňďo oslovil ako šéf-mechanika pre tím na RA. Celý tím a príprava je ponímaná komplexne a dúfam, že to bude mať celé trošku nadštandardnú úroveň v rámci prezentácie. Teším sa, ako sa nadýcham rally atmosféry a hádam využijem moju kreativitu a skúsenosti profesionálneho mechanika. Rád sa zúčastňujem rôznych amatérskych rally, kde síce končím blízko spodného okraja výsledovky, ale na druhej strane mi to vždy veľa dá a stretnem fajn ľudí. A keď si tak neskromne prihrejem kašičku, tak Doda som odporučil do tímu ja a Jana vlastne tiež...
Elefantino |
Som poctený, že som dostal priestor byť súčasťou tímu na RA. V Albánsku som bol jeden krát s Maťom, a môj sen je sa tam vrátiť. Aby som tam mohol byť, musím svoj lokál na týždeň zavrieť, čo je dosť za gule pritiahnuté. V každom prípade som zameraný na to, že tam budem. Hádam moja starostlivosť prispeje k nejakým sekundám/minútam navrch, teda vlastne nadol.
Jazdím na motorke (Dominator/Africa) od roku 2008. Je to splnenie sna z mladosti. Veľa som toho nenabehal za tak málo rokov, ale očarilo ma motať sa mimo asfaltu, či čundrovať na moto. Na rally by som si netrúfol, ibaže by to bolo total amatérske, ale to prostredie a atmosféra ma fascinuje.
Horony |
Nie som úplný blázon do motoriek. Len mám rad prírodu, pohyb, vzrušujúce športy a zážitky. Neviem čo je nuda a nemám rád stereotyp. Nebaví ma posedávať v krčme a nadávať na... Myslím že žijem až príliš aktívny život. Svoje záujmy občas striedam a momentálne ma veľmi baví kiting a enduro. Sú to menej kondične náročné športy ako cyklistika, ktorej som si za mladi užil nad mieru. Svoj cyklosen “Hodvábna cesta na bicykli“ som si už splnil, prípravy trvali niekoľko rokov, ale stálo to zato. Teraz sa sústreďujem na DAKAR. Ešte to pár rokov potrvá, ale pracujem na tom. Na motorkách som začínal v rannom veku: SIMSON, MZ, SUZUKI DR 600. Po niekoľkoročnej pauze mám KTM 450 EXC a dosť sa z nej teším. RA je pre mňa nové dobrodružstvo a snáď dobrá skúsenosť k Dakarskému cieľu.
Jano |
Som hobby endurák, jazdím od pubertálnych čias. Začínal som na pionieri, ktorý sa viac sral ako jazdil, ale mechanické skúsenosti získané na ňom rozvíjam do súčasnosti. Nasledovala Jawa 250 vo fekálnom stave a potom Aprilia Tuareg Rally 250. Silný 2-takt s veľkou nádržou a dakarským emblémom na maske. Na ňom som absolvoval aj prvú “roudbúkovú motorajďácku“ akciu v Levočskej doline (ako jediný 2-takt som vlastne vyhral nevypísanú kategóriu 2-taktov, hahaa). Tuaréga som drtil skoro 10 rokov, kým som si nedožičil KTM LC4 Enduro (chcel som Adventúru, ale jednoducho tu nič rozumné nebolo v ponuke) a splnil si svoj mokrý oranžový sen. A na KóTýem som hneď začal jazdiť amatérske súťaže. Teraz sa mi zadarilo splniť si sen o účasti na veľkej akcii. V zahraničí som si zatiaľ zajazdil iba tento rok v Rumunsku a som zvedavý na terény v Albánsku.
Josip |
Teraz, keď mám niečo o sebe napísať, tak čumím na ten display ako pero z gauča a nič. No môžem priznať, že som vytrénovaný ako tímový hráč. Bol som členom nejednej horolezeckej, mototuristickej a skialpovej expedície. Vyšlapal, ale i vyjazdil som nejeden svetový vrchol, ako Iránsky Mt.Damavand, Ararrat, Elbrus, Americký Mc Kinley, či Aconcagua aj Kilimanjaro atď. V sedle motorky, čo ma baví viacej, som sa dotrepal všade možne, najlepšie spomienky mám však na Peru, Maroko, Irak a Gruzínsko. Napriek tomu, nie som veľmi výletný typ a keď jazdím ,tak čo to dá, alebo aspoň aby som mal pocit, že mi to niečo dáva, nie len páliť benzín... A tak si vyberám s kým a kam si idem našlahať adrenalín! No a tak mám slušnú zbierku Röntgenových snímok a teraz si uvedomujem, že hoc som mal už habadej motoriek, žiadnu som normálne nepredal, skôr pošli na súčiastky!
Dodo |
Mám jeden sen... Všetky štyri motorky a šesť členov nášho tímu v cieli RA 2014 v Tirane – to by bola pecka! Každý tam ideme s inými cieľmi a očakávaniami, tie moje sú jasné. Nechcem sa len odviezť, chcem súťažiť a zajazdiť čoho budem schopný. Za úspech a splnenie ambícií by som považoval umiestnenie v prvej tretine výsledovky. Týmto seriálom som už aj tak šiel s kožou na trh, tak prečo to nezverejniť... Uvidíme, ako to budem hodnotiť za pol roka. Budem sa ale držať osvedčeného prístupu – rovnomerne, vytrvalo, s postupným a plynulým pridávaním. Rally nie je šprint, je to vytrvalostná záležitosť. Verím, že prológ pôjdeme ako tím spolu, preto som aj chcel štartovné čísla za sebou. Akú, a či nejakú taktiku do ďalších etáp, to sa bude riešiť oveľa neskôr.
Laňďal |
Nabudúce už prejdeme k technickým veciam. Prestavuje sa motorka, zhromažďuje sa navigačná technika, posun je aj vo fyzickej príprave...
Pridané: 15.01.2014 Autor: Landal Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Rally Albania 2014 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12628 | Včera: 204053