Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 19.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 10223 [Novinky - Predstavujeme]
Vylepšení sa dočkali obe mašiny a je ich veru riadne. V podstate možno hovoriť o úplnej inovácii oboch modelov. Yamaha sa nevybrala smerom kedy sa každý rok zásadnejších zmien dočká buď 250-tka alebo 450-tka, ale poriadne vylepšila obe stroje.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
Obe motorky dostali nový rám a nový motor. Motor na motokrosových Yamahách je doslova omotaný výfukom, keďže sanie je vpredu a výfuk dosadá na motor v jeho zadnej časti. Oba motory majú štvorventilové hlavy valcov a majú elektronické vstrekovanie paliva. Na oboch sú prepracované sacie a výfukové kanály, inovované sú piesty aj hlavy valcov. Samozrejmý je rozdiel v zdvihovom objeme oboch motorov. U oboch je ďalej možné ľahko si prispôsobiť charakteristiku motora pomocou MX Power Tuner-a, ktorý upraví palivové mapy presne podľa požiadaviek jazdca. Inovovaná je aj 5 stupňová prevodovka.
Motokrosové Yamahy pre rok 2014 dostali aj nový prepracovaný rám. Má mať výrazne zvýšenú tuhosť a uloženie motora má zabezpečiť čo najlepšie rozloženie hmotnosti. Hmotnosť Yamahy YZ250F je pritom 105 kíl a YZ450F váži 111 kíl, udané hmotnosti ukazujú váhu mašín s náplňami. K úspore hmotnosti určite prispel aj systém chladenia s užšími chladičmi.
Nádrž pojme 7.5 litra paliva a je umiestnená s ohľadom na centralizáciu hmotnosti celá pod sedadlom. Vďaka jej umiestneniu bolo možné umiestniť vzduchový filter za krk riadenia.
Dizajn bol upravený tak aby zvýraznil štíhlu stavbu motocyklov. Grafika je taktiež nová a plasty sú "zafarbené" tak aby boli odolné aj voči poškriabaniu. K dispozícii bude dvojica farebných prevedení: Racing Blue (modrá) a Sports White (biela).
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Yamaha | Yamaha |
Model: | YZ 250 F | YZ 450 F |
Rok: | 2014 | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 | |
Kategória: | Cross | Cross |
Motor: | ||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 250 ccm | 449.7 ccm |
Kompresný pomer: | 13.5 : 1 | 12,5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77.0 x 53.6 mm | 97.0 x 60.8 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 310 mm | 310 mm |
Zdvih vzadu: | 315 mm | 310 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 250 mm | 250 mm |
Pneu vpredu: | 80/100-21 MS32 | 80/100-21 MS32 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 245 mm |
Pneu vzadu: | 100/90-19 MS32 | 110/90-19 MS32 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 105 kg | 111 kg |
Výška sedla: | 965 mm | 965 mm |
Rázvor: | 1475 mm | 1480 mm |
Dĺžka: | 2165 mm | 2180 mm |
Šírka: | 825 mm | 825 mm |
Výška: | 1280 mm | 1311 mm |
Svetlá výška: | 330 mm | 335 mm |
Objem nádrže: | 7.5 l | 7.5 l |
Pridané: 19.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59104 | Včera: 119235