Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kawasaki prichádza s novou KX250F 2014

 Zdieľať

Pridané: 18.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 5093 [Novinky - Predstavujeme]

Kawasaki predstavila inovovaný motokrosový špeciál KX250F modelovej rady 2014. Čo nového okrem zmeny dizajnu pre milovníkov MX tratí Kawasaki prináša?

Seriál článkov - Novinky 2014:

| Seriál článkov: Novinky 2014 |

Kawasaki KX250F 2014

Inovované bolo odpruženie. Predná vidlica s oddeleným systémom pruženia a tlmenia SFF (Separate Function Fork) si prešla inováciou niektorých vnútorných častí. Zmeny majú zabezpečiť lepšie tlmiace vlastnosti do polovice zdvihu vidlíc. Upravené bolo aj uchytenie zadného tlmiča. Odpruženie zadného kolesa Uni-Trak tak má zabezpečiť lepšiu trakciu a kopírovanie terénu.

Upravený bol aj hliníkový rám. Má byť užší a sú na ňom zmenené úchytné body pre motor. Zúžený tvar má vylepšiť držanie motocykla jazdcom a nové úchyty pre motor majú zvýšiť celkovú tuhosť, a prispieť k lepšiemu rozloženiu hmotnosti čím sa má zlepšiť aj priľnavosť predného kolesa.

Novinkou na Kawasaki KX250F je systém Lounch Control. Systém zvyšuje šancu na dobrý štart tým, že pomáha jazdcovi udržať maximálnu trakciu pri rozjazde na klzkom povrchu.

Samozrejmosťou je nový dizajn. Upravené boli aj plasty a sedadlo tak aby dopĺňali úzky rám vďaka čomu sa značne vylepšila ergonómia.

Kawasaki KX450F

Malých zmien v nastavení sa dočkala aj Kawasaki KX450F. Zmeny sa udiali v nastavení odpruženia a systému Lounch Control.

Foto:
 Kawasaki KX 250 F 2014 Kawasaki KX 450 F 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:KawasakiKawasaki
Model:KX 250 FKX 450 F
Rok:20142014
Novinka:NOVINKA 2014
Kategória:CrossCross
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)jednovalec (4T)
Objem:249 ccm449 ccm
Kompresný pomer:13.8:112,5:1
Vŕtanie x Zdvih:77.0 x 53.6 mm96.0 x 62.1 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňovámanuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:315 mm314 mm
Zdvih vzadu:310 mm315 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová, 2 piestikykotúčová dvojpiestiková
Priemer bŕzd vpredu:252 mm250 mm
Pneu vpredu:80/100-21 51M80/100-21 51M
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm
Pneu vzadu:100/90-19 57M120/80-19 63M
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:106.2 kg112.5 kg
Výška sedla:945 mm955 mm
Rázvor:1475 mm1480 mm
Dĺžka:2170 mm2180 mm
Šírka:820 mm820 mm
Výška:1270 mm1275 mm
Svetlá výška:330 mm330 mm
Objem nádrže:6.1 l6.2 l
Poznámka:
Poznámka:Vpredu dvojkomorová vidlica - Separate Function front Fork (SFF) druhej generácie

Pridané: 18.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2014:

| Seriál článkov: Novinky 2014 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59966 | Včera: 119235