Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 18.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 5093 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki predstavila inovovaný motokrosový špeciál KX250F modelovej rady 2014. Čo nového okrem zmeny dizajnu pre milovníkov MX tratí Kawasaki prináša?
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
Inovované bolo odpruženie. Predná vidlica s oddeleným systémom pruženia a tlmenia SFF (Separate Function Fork) si prešla inováciou niektorých vnútorných častí. Zmeny majú zabezpečiť lepšie tlmiace vlastnosti do polovice zdvihu vidlíc. Upravené bolo aj uchytenie zadného tlmiča. Odpruženie zadného kolesa Uni-Trak tak má zabezpečiť lepšiu trakciu a kopírovanie terénu.
Upravený bol aj hliníkový rám. Má byť užší a sú na ňom zmenené úchytné body pre motor. Zúžený tvar má vylepšiť držanie motocykla jazdcom a nové úchyty pre motor majú zvýšiť celkovú tuhosť, a prispieť k lepšiemu rozloženiu hmotnosti čím sa má zlepšiť aj priľnavosť predného kolesa.
Novinkou na Kawasaki KX250F je systém Lounch Control. Systém zvyšuje šancu na dobrý štart tým, že pomáha jazdcovi udržať maximálnu trakciu pri rozjazde na klzkom povrchu.
Samozrejmosťou je nový dizajn. Upravené boli aj plasty a sedadlo tak aby dopĺňali úzky rám vďaka čomu sa značne vylepšila ergonómia.
Malých zmien v nastavení sa dočkala aj Kawasaki KX450F. Zmeny sa udiali v nastavení odpruženia a systému Lounch Control.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Kawasaki | Kawasaki |
Model: | KX 250 F | KX 450 F |
Rok: | 2014 | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 | |
Kategória: | Cross | Cross |
Motor: | ||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 249 ccm | 449 ccm |
Kompresný pomer: | 13.8:1 | 12,5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77.0 x 53.6 mm | 96.0 x 62.1 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 315 mm | 314 mm |
Zdvih vzadu: | 310 mm | 315 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 2 piestiky | kotúčová dvojpiestiková |
Priemer bŕzd vpredu: | 252 mm | 250 mm |
Pneu vpredu: | 80/100-21 51M | 80/100-21 51M |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 100/90-19 57M | 120/80-19 63M |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 106.2 kg | 112.5 kg |
Výška sedla: | 945 mm | 955 mm |
Rázvor: | 1475 mm | 1480 mm |
Dĺžka: | 2170 mm | 2180 mm |
Šírka: | 820 mm | 820 mm |
Výška: | 1270 mm | 1275 mm |
Svetlá výška: | 330 mm | 330 mm |
Objem nádrže: | 6.1 l | 6.2 l |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Vpredu dvojkomorová vidlica - Separate Function front Fork (SFF) druhej generácie |
Pridané: 18.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59966 | Včera: 119235