Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (58)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki DL 650 V-Strom

 Zdieľať

Pridané: 06.01.2005 Autor: tvrdas
Čitatelia: 47723 [Vaše stroje - Moja motorka]

Tento typ od Suzuki nie je až taký rozšírený na našich cestách tak ako v USA či iných krajinách, preto vám predstavím môj Strom. A kedže má aj litrového súrodenca, menšiemu sa hovorí bonsaj.

Srdce mu požičal SV 650. Vodou chladený vidlicový dvojvalec, DOHC-éčko, mierne pootočený v smere jazdy. Jeden valec akoby už ležal. Motor je vyladený pre záber odspodu, takže má oproti SV menej koníkov, ale vyšší krúťak. 68 koní mi však ako začiatočníkovi stačí. Veľmi pekne pradie. Vybavený je okrem iného chladičom oleja.

 prvý krát, keď som videl motorku ma prekvapila svojou veľkosťou.
prvý krát, keď som videl motorku ma prekvapila svojou veľkosťou.

Zovňajškom by som Strom zaradil medzi cestovnú motorku a enduro. Zdvihy oboch kolies sú oproti cesťákom väčšie, ale na pravé enduro to nestačí. Spolu s nastaviteľným pružením vpredu aj vzadu si však človek môže doladiť stroj pre poľnú cestu či asfaltku. Dizajnom sa skôr ponáša na enduro. Nemá toľko kapotáže ako cesťáky. Vystačí si s výškovo nastaviteľným štítom. Pre istotu som originál vymenil za väčší Givi. Poloha jazdca za riadidlami je uvoľnená, takmer je jazdec vystretý a ruky len položené, čo je vhodné aj na cestovanie ako aj 6-stupňová prevodovka, podľa odborníkov veľmi presná.

 poľné či lesné cesty sú pre Vstrom OK
poľné či lesné cesty sú pre Vstrom OK

V testoch je Strom 650 označovaný ako ideálna motorka na kľukaté okresky s ľahkým ovládaním uľahčujúcim jazdu v meste. Mesto môžem potvrdiť, okresky ma ešte len čakajú. Bonsaj vyzerá byť veľmi všestranná motorka: raz ako solídny turista s možnosťou odbočiť cez rolu do lesa a podobne inokedy ako parťák do mesta. Som zvedavý, ako to teda je kedže mám natočených ledva 1500 km. Pri kúpe som pribalil zadný kufor, bočné tašky, pre istotu padáky…, pribudnú aj chrániče rukovätí.
Ževraj v zahraničí najpredávanejší model Suzuki …

Pre zaujímavosť pripájam linky na weby pre prívržencov a majiteľov V stromov.

dá sa tu zohnať všetko: od fotiek, príslušenstva cez rady k úpravám až po diskusiu o tom, či 18 000 km najazdených na jednu reťaz je dosť, alebo to je normálka ...

Pridané: 06.01.2005 Autor: tvrdas Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki V-Strom 650 2004:

Foto:
Suzuki V-Strom 650 2004
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:V-Strom 650
Rok:2004
Kategória:Enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:645 ccm
Kompresný pomer:11.5:1
Vŕtanie x Zdvih:81.0 x 62.6 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Pneu vpredu:110/80-R19
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:150/70-R17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:189 kg
Výška sedla:820 mm
Šírka:840 mm
Svetlá výška:165 mm
Objem nádrže:22 l

Súvisiace články:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (58)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 311508 | Včera: 205889