Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Motozem

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku

 Zdieľať

Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 235 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Po troch odjazdených sezónach prešla obľúbená NT1100 prvou inováciou; konštruktéri sa zamerali najmä na veci, ktoré predošlej generácii vyčítali novinári aj majitelia. Svoju prácu urobili veľmi dobre, pretože z NT1100 sa stal takpovediac archetyp praktickej turistickej motorky.

Honda NT1100 (2025)

Najpodstatnejšie zmeny sa dajú zhrnúť asi takto:

Honda NT1100 (2025)

Honda NT1100 (2025)
Honda NT1100 (2025)
Honda NT1100 (2025)
Honda NT1100 (2025)

Obľúbené veci ako vyhrievané rukoväte, hlavný stojan či zrkadlenie Android Auto, resp. Apple Carplay, samozrejme, zostávajú v základnej výbave. Nedotknutý zostal aj výkon 102 koní pri 7 250 otáčkach.

Poznáme už aj slovenské ceny, a tie tiež zostávajú veľmi lákavé:

Video: Nová Honda NT1100 (2025): nová éra cestovania

Naše testy predošlej verzie:

Video: Domáci test plnokrvného turistu za rozprávkovú cenu - Honda NT1100 (2022)

Video: Honda NT 1100 2022: V Španielsku sme otestovali nový sport-touring bike

Foto:
 Honda NT1100 2025
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:NT1100
Rok:2025
Novinka:NOVINKA 2025
Kategória:Športovo cestovná
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:1084 ccm
Max. výkon:102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:112 Nm / 5500 ot.
Kompresný pomer:11,1:1
Vŕtanie x Zdvih:92 mm × 81,5 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:150 mm
Zdvih vzadu:150 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:120/70R17 M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm
Pneu vzadu:180/55R17 M/C (73W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:238 kg
Výška sedla:820 mm
Rázvor:1535 mm
Dĺžka:2240 mm
Šírka:865 mm
Výška:1360 mm
Svetlá výška:175 mm
Objem nádrže:20.4 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 305 km
Servisný interval:12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:za príplatok
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatok
Iná výbava:v sérii bočné kufre, hlavný stojan, vysoké plexi, deflektory
Poznámka:
Poznámka:Cena 11/2024: 13 990 eur (DCT: +1000 eur, DCT a semiaktív: +2000 eur)

Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

stelvio-09-side

Horúca jeseň s Yamahou

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 208264 | Včera: 207856