Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 20.10.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3611 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Po troch odjazdených sezónach prešla obľúbená NT1100 prvou inováciou; konštruktéri sa zamerali najmä na veci, ktoré predošlej generácii vyčítali novinári aj majitelia. Svoju prácu urobili veľmi dobre, pretože z NT1100 sa stal takpovediac archetyp praktickej turistickej motorky.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Najpodstatnejšie zmeny sa dajú zhrnúť asi takto:
Obľúbené veci ako vyhrievané rukoväte, hlavný stojan či zrkadlenie Android Auto, resp. Apple Carplay, samozrejme, zostávajú v základnej výbave. Nedotknutý zostal aj výkon 102 koní pri 7 250 otáčkach.
Poznáme už aj slovenské ceny, a tie tiež zostávajú veľmi lákavé:
Naše testy predošlej verzie:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | NT1100 |
Rok: | 2025 |
Novinka: | NOVINKA 2025 |
Kategória: | Športovo cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1084 ccm |
Max. výkon: | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 112 Nm / 5500 ot. |
Kompresný pomer: | 11,1:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70R17 M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
Pneu vzadu: | 180/55R17 M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 238 kg |
Výška sedla: | 820 mm |
Rázvor: | 1535 mm |
Dĺžka: | 2240 mm |
Šírka: | 865 mm |
Výška: | 1360 mm |
Svetlá výška: | 175 mm |
Objem nádrže: | 20.4 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 305 km |
Servisný interval: | 12000 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Automatická prevodovka: | za príplatok |
Iná výbava: | v sérii bočné kufre, hlavný stojan, vysoké plexi, deflektory |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 11/2024: 13 990 eur (DCT: +1000 eur, DCT a semiaktív: +2000 eur) |
Pridané: 20.10.2024 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 154729 | Včera: 212814