Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda inovovala turistu NT1100 - dostáva semiaktívny podvozok, viac krúťaku a náklonovú elektroniku
Ahoj, bol by som zvedavý, ako Honda vysvetluje, že na NT1100 je ručne nastavitelný štít, kým Forza 750 má eletricky nastavitelný. To už fakt nevedeli na NT pridať za tie peniaze? Radšej vyvinuly druhu generáciu, ktorá sa už lepšie ovláda, ručne. |
keby to malo kardan ako volakedy NT650 a NT700 malo by to sancu byt paradna masina .. |
tej náklonovej automatike sa nečudujem, čo som pozeral recenzie na predchádzajúcu verziu, tak s tým automatom DCT sa dalo akurát tak rozbiť si hubu v zákrute |
Honda má dobre motorky, to musíme uznať, držia ich za gule nezmyselne euronormy, tak , ako ostatných výrobcov. To vysvetluje tie dvojvalce a ich používanie vo viacerých modeloch, vývoj a certifikovanie motorov je ultra draha vec.Ale silne cítiť napriek rasúcim cenám, že šporia na každom kroku. Prve africa twin malo cenu tuším niečo nad 11 tisíc, prve ADV nad 14 ale s výbavou, čo teraz doplácaš k základnej cene. |
Hodnotenie: ![]() @copy: Na DCT v AT som dal 45 tkm...ak si rozbiješ hubu v zákrute, tak nie kvôli DCT, aspoň nie na AT. Neviem, či je to na NT nejako inak, asi nie. |
europan 1300 mal charakter a svoju tvar,tato motorka je o nicom,je to taka rychlo poskladana motorka len aby nieco bolo.za mna urcite versys 1100 ako tato rychlo urobena motorka.versys je u mna jedna velmi dobre urobena cestovna motorka s jedinecnym charakterom co si ide svojou cestou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wiesse (07.12.2024 17:41) |
Re: wiesse: nemyslim si, ze NT je narychlo urobena motorka. Vela ludi z Afriky nedociahne na zem a je pre nich prilis enduro. Stacilo malo uprav, a Honda uspokojila velku skupinu ludi, ktory si mozu kupit racionalne postaveny stroj za dobre prachy - preco by ich mala ignorovat? Takto nepredali povedzme niekolko tisic kusov pripadneho noveho charakterneho Pan Europeana, ale desattisice kusov pragmaticleho NT. |
herghott - sorry ale motorka je emocionálna záležitosť. Vždy by mala niečím chytit za srdce. Dizajn, jazdné vlastnosti, sexy krivky... niečo.... Toto je vizualne maxiskúter na steroidoch s charizmou blízkou mokrému vechťu. |
Hodnotenie: ![]() Re: raptor: prave ze ide o emocionalnu zalezitost tak by malo platit ze proti gustu ziaden disputat...pre niekoho je motorka sexy ked vie ze sa na nu moze spolahnut..ked vie ze barzkedy k nej pride chyti na prvu a startuje...vie ze sa na nej nic nepokazi alebo ze je kvalitne spracovana...a sa to majitelovi paci preto ho pritahuje a ma z nej radost...aj taky moze byt kludne pohlad na sexy motorku...nemusi to byt len o krivkach a pohlade...co sme pubertiaci pri plagatoch modeliek? |
Každá ma niečo do seba. Versys dobrý tak na cestu do Španielska. Väčší význam na kratšie vzdialenosti dávala Ninja 1000SX. Tak isto NT, pekný univerzál, ľahká, obratná, hravá. Skúšal som ju aj s ATASom a ten bol oproti tomu ťažkopádny na predné koleso, zbytočne veľká a široká nádrž. Ak nechceš ísť do Mongolska, tak NT plne splní veľa motorkárskych snov. |
Ahoj, keď kupuješ na chodenie do prace, racionalna zaležitost, potrebuješ malu spotrebu a lacnu prevadzku. Keď kupuješ na odreagovanie počas popoludnia , alebo vikendu, emocionalna zaležitosť, potrebuješ krasu a waw efekt. A keď ideš na dlhe trate, tak volba musi byť zlata stredna cesta, lebo nadarmo je krasna, keď sa za kopce už nedostaneš. |
Re: Palika: zaklad zacina na 13 990, priplatok za DCT je 1000 eur, priplatok za semiaktiv dalsich 1000 eur. Semiaktiv sa da iba s DCT, cize nie je k dispo na manuale. |
ako pisal raptor,motorka musi bit emocionalna zalezitost.co tato honda urcite nieje,je to motorko skuter,ani ryba ani rak,videl som ju na vlastne oci a nic my ten stroj nehovoril. |
bol som s kamaratom na sturci,a videl som tam tu hondu,take nemastne neslane ,pripadalo my to ako salonka,len aby bol pekny obal ,bol tam aj novy rocket a majitel nadaval jak pes,stale mu ten rocket hazdal do nuzdoveho rezimu.ja si o novych motor |
wiesse: Ako turista môže toto napísať o NT /príspevok 12:22/? |
Re: nevo: turista moze bit dobry,ale pre mna ta moto nieje nicim zaujimava,mozno som stara skola a pokial to nieje gtr,fjr,alebo europan tak to ohundrem,asi my je luto za starymi casami ked kazda moto mala svoj charakter. |
jediny posledny turisti co ostali gt 1600 a rt .niet divu ked cestovne endura odrovnali vsetky kategorie motoriek. |
wiesse zabudol si na GoldWinga ale ani ten nový nie je čo býval... a potom sú tu ešte turisti klasických tvarov (čítaj Harley Davidson). |
Re: raptor: mas pravdu ze goldwing nieje to co byval ,taka skuter motorka,ja som bol vzdy viac zastancom rychlych tazkych turistov,aj ked tie veckove cruisre tiez maju nieco do seba. |
Re: Herghott: Ďakujem za spresnenie cien. |
Čo j to "semiaktívny" poodvozik??? |
Re: egres2: je to odpruzenie, ktore velmi rychlo meni svoje nastavenia podla okolnosti - pre turistov je to velmi pohodlne, pri sportovani zas dokazes mat nastavenie co najblizsie k idealu. |
Ja len že "semi" je "polovičný" čiže poloaktívny -buď aktívny alebo neaktívny. |
Ano, polovicny, pretoze berie si iba udaje, ktore sa prave deju, a podla toho meni svoje nastavenia. Technologia plne aktivneho odpruzenia existuje, ale zatial sa neda vyuzit v beznej produkcii. Aktivne odpruzenie vyuziva GPS a prisposobuje svoje nastavenia presne podla svojej polohy a ulozeneho povrchu - inak povedane toto odpruzenie vie, co pride. |
... ja mám aktuálne prvú manuálnu ESU co BMW montovalo a skúsil som jednu sezónu aj na semiaktívnom podvozku od BMW a viac mi vyhovuje tá prvá ESA kde čo si nastavíš to tam máš |
Ano, tak isto to mam ja na Multe, ze odpruzenie je iba elektronicky nastavitelne, ale nie je semiaktivne. Prve semiaktivy boli dost hrube, mali cudne algoritmy. Mal som aj novisu Multu GT 2012, ale musel som ju predat prave kvoli semiaktivu. |
Hodnotenie: ![]() Re: Palika: Ahoj, na NTčku manželka so mnou spravila max 760km/deň nejak si nesťažovala, ale každý sme iní. Mám komfortné sedlo. Pre mňa bola dôležitá váha 238kg a fajn sú zdvihy 150/150mm čo na RT alebo iných športovocestovných moto nieje. Zatiaľ som spoko. |
Hodnotenie: ![]() Re: Palika: boha. Mať tvoje starosti. |
Re: raptor: ano, ako majitel talianskej motorky ti rozumiem. Ale cekuj toto - NT1100 sa u nas za minuly rok predalo viac nez Afrik. A dodavam, ze PCX je s obrovskym naskokom uz dlhe roky absolutny bestseller. |
Re: Palika: Pan European je super motorka. Ale do 2016 sa vyrabala pre ine trhy, urcite nebola v EU. Jej asi jedinou nevyhodou je to, ze nie je vhodna pre vyssich ludi. |
mam 192 cm a kolenami som buchal o kapotaz na european.taka kratka motorka sa my zdala,hlavu som mal blizko plexi,na fjr bol asi najlepsi posed,sedlo nebolo zbytocne siroke ako na pan european.najviac dospela velkostou jednoznacne bmw 1200,1300 gt,najviac blbuvzdorna fjr,vecna dilema pri tychto velkych cestakoch ktoru vybrat. |
Re: SteweTT: Ďakujem Ti za info, znie to skvelo! |
Re: wiesse: ja mám 176cm, takže to by problém nebol. |
Tak uz mame vonku aj video: Video: Honda NT1100 v 4K - obľúbený turista inovovaný - má semiaktív a je za neskutočnú cenuHerghott |
Herghott - od istého času si dávam veľký pozor na hlúpe stávky (úctivý pozdrav Božskému Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (12.12.2024 11:43) |
Ano, za minuly rok to bolo 116 ks NT a iba o jeden kus menej Afrik. |
Herghott aha tak to je rozdiel na urovni statistickej chyby. Z tvojich slov som cakal markatnejsi. Ale to nic nemeni na veci ze NT sa predalo vela. |
Pockaj, zas zo mna nerob nejakeho Fica, ja som povedal presne toto: |
Re: Palika: europan je urcite dobra motorka s motorom co sa daval len do europana,na rozdiel od modernych motoriek kde vyrobia jeden motor a pchaju to vsade,u mna to straca na vynimocnosti.na europanovi som mal strasne rozkrocene nohy na siroko vdaka sirokemu sedlo,citil som bedrove klby vdaka tomu,fjr mala ukazkovy posed vdaka normalnemu sedlu.za mna asi gtr 1400. |
Herghott to zas prrr.... nerobim z teba Fica... to je u mňa urážka najhrubšieho zrna. |
Ano, tak clovek by si predstavoval, ze za rok sa u nas preda 200 Afrik a mozno do 50 NT, ale ono je to dost vyrovnane. A to je najskor pravdepodobne iba vdaka tej dobrej cene NT. |
Ja by som povedal, že aj tvojim osobným pocitom, keď sa na tom zvezieš. Tento rok som skúšal obe v jeden deň a ATAS mi prišiel dosť nemotorný, ťažkopádny na predok, širokánska nádrž /ako 20-21l by mu stačilo a poriešili by to/, NT bola športová mrška. A predsa asi viac za život zájdem do Álp, Francúzska, Chorvátska /vhodné pre NT/ ako do Mongolska /vhodné pre ATAS/. |
Ano, s tou pristrojovkou suhlasim, nehodi sa na takeho turistu. |
Chlapi, a aká prístrojovka sa tam hodí? Viem že to je subjektívna vec a každý má na to iný názor, uvažujem na Stelviom ale napr.mi tam chýba android auto. Ten horný display je fajn na navigovanie... |
Re: SteweTT: kukni versys 1100 alebo hayabusu,da sa kombinovat stare s novym,viac ta to bavi a je to proste hodnotnejsie ked je rucicka s displejom,mrdnut tam len tablet je strasne lacne a rozpoctove riesenie.ked to vidim na modernych motorkach ako lacno to robia okamzite ma ta motorka nezaujima.urcite sa niektore znacky budu vracat aspon k otackomeru.automobilky tiez davaju spat tlacitka. |
Re: SteweTT: turisticka motorka by podla mna mala mat adekvatne velku pristrojovku - niekedy to boli dva velke budiky a kopec kontroliek, dnes to moze byt nieco ako ma napriklad RT. Na NT je pristrojovka prilis mala, submisivna, a s tym LCD displejom je skor stvorcova alebo az vertikalna, co sa hodi iba na rallye stroje. A teda ten LCD dispej... Nech sa na mna nikto nehneva, ale Pan European mal lepsie LCD displeje. Je rok 2024, panenko skakava... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 196473 | Včera: 207136