Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2022: Yamaha inovovala oba modely Tracer, aj trojkolku Niken, plus nové farby

 Zdieľať

Pridané: 08.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4260 [Novinky - Predstavujeme]

Takpovediac všetky zmeny u troch ladičiek sa udiali na poli elektroniky - nové prístrojovky aj s konektivitou, Tracer 9 má adaptívny radar a protikolízny systém.

Seriál článkov - Novinky 2023:

| Seriál článkov: Novinky 2023 |

Yamaha Tracer 9 (2023)
Yamaha Tracer 9 (2023)

Tracer 9 GT+ (2023)

Pri Traceri 9 sa inovácie obmedzili iba na úplne novú verziu GT s prívlastkom +, ostatné verzie deväťstovky zostali bez zmeny. Máme tu novú 7-palcovú farebnú TFT prístrojovku, konečne celistvú a nedelenú, a konečne aj s konektivitou. Aplikácia, cez ktorú sa jazdec k prístrojovke pripojí, využíva navigáciu Garmin, a vie zobrazovať kompletné navigačné údaje aj s mapou na prístrojovke.

Podstatnou novinkou na Tracer 9 GT je adaptívny tempomat, aký už poznáme z iných značiek. Vzdialenosť od vozidla pred motorkou je možné nastaviť, tempomat vie v prípade potreby použiť aj brzdy. Preto bol upravený aj quickshifter, aby bolo možné používať ho aj pri aktivovanom adaptívnom tempomate. V motocyklovom svete doposiaľ nepoužitou technológiou je však asistent pri prejazde zákrutou a asistent pri predbiehaní. V prvom prípade asistent nedovolí zvýšenie rýchlosti, keď je motocykel v zákrute, asistent pri predbiehaní zas zrýchľuje inak, plynulejšie, keď stroj predbieha. Špecifickým situáciám sa vďaka senzoru adaptívneho tempomatu prispôsobuje aj upravený semiaktívny podvozok.

Tracer 9 GT má okrem bežného varovania pred kolíziou aj špeciálny posilňovač bŕzd, ktorý funguje iba vtedy, keď jazdec najprv sám začne brzdiť. Systém sám osebe nevie pribrzdiť, ani zastaviť.

Yamaha Tracer 9 (2023)
Yamaha Tracer 9 (2023)

Yamaha Tracer 9 (2023)
Yamaha Tracer 9 (2023)

Tracer 7 (2023)

Sedmičkové Tracery dostali 5-palcovú TFT prístrojovku, a to obe verzie. Predné kotúče majú odteraz priemer 298 mm, a predná vidlica bola mierne preladená. Verzia GT dostala v základe zadný nosič.

Yamaha Tracer 7 (2023)
Yamaha Tracer 7 (2023)

Yamaha Tracer 7 (2023)
Yamaha Tracer 7 (2023)

Niken GT (2023)

V trojkolke Niken GT sa dosť podstatne menil aj hardvér - objem motora vzrástol na 890 cm3 a celý motor je pootočený o 5 stupňov smerom dopredu. Prístrojovka je odteraz 7-palcová TFT s podobnou konektivitou, akú má vyššie spomínaný Tracer 9 GT+.

Yamaha Niken (2023)
Yamaha Niken (2023)

Yamaha Niken (2023)
Yamaha Niken (2023)

Yamaha Niken (2023)
Yamaha Niken (2023)

Pridané: 08.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2023:

| Seriál článkov: Novinky 2023 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16229 | Včera: 121379