Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (9 hodnotení)
Diskusia k článku: Očakávaná KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2021 odhalená
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Tak je to uhľadenejšie, príjemné na pohľad /už si človek na KTM štýl zvykol/, snáď to bude aj naživo také dobré, ako to reklamujú. Plexi menšie, asi to nebude na tú veľkosť moto stačiť. |
Re: nevo: pekna masinka , cestovna , taka uz nie surova , to uz sa moc do terenu hrabat nebude |
Hodnotenie: Tak na moje prekvapenie vyzerá fakt že dobre a znížená nádrž jej propela a nevyzerá to zle.. Prekopali aj ergonómiu tak by to mohlo byť TOP. No a čakám ešte eRko. |
Tak už upgradli aj stránku. Je tam špecifikácia či ceny doplnkov. Nepoteší 5kg vyššia váha, SW balíček komplet za 1200€. Cena nových kufrov je lacnejšia ako doteraz. Výfuk pekne modernizovaný. Mitas pneumatiky, že by sa tá značka tak vyšvihla? Nechápem, prečo nad stupačky nedali tie zábrany, aby človek čižmami nešúchal rám motorky /to chýbalo aj na staršej verzii a majitelia si kupovali ochranné plasty Touratech napr./. Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (26.01.2021 18:52) |
Hodnotenie: : |
Hodnotenie: Krasa , len zial sedadlo spolujazdca asi zostalo rovnake a aj tie hranate madla pre spolujazdca su tie iste teda nic moc. V tomto segmente mohli aj na tom trocha popracovat. |
Hodnotenie: Vyzerá naozaj super Som zvedavý na R-ko to ma zaujíma viac no táto s im ozaj podarila. Len tak ako spomenul Varan mohli dať do toho displaya navigáciu aj keď len takú ako má nová afrika ale mohli. |
technologicky asi bez výhrad.. |
Mňa veľmi teší, že bloky motorov vyrábajú v Topoľčanoch. |
Re: alexa7: V ponuke je celkom 11 rôznych sediel, komfortných aj vyhrievané... |
Re: alexa7: sedlo vymenis, madla su uplne v poriadku, ale co neurobis, je nie uplne najkomfortnejsi uhol kolien pre spolujazdkynu 170+ cm. Tu na novej vyzera (aspon opticky) ten uhol lepsie, taktiez chvalim vacsi vyskovy rozdiel sedadiel medzi jazdcom a spolujazdcom |
Re: Varan: "ale vsetci vieme, ake kiksy ma...." KTM, BMW, Ducati a ďalší... za sebou... A aj tak ich ľudia kupujú... Lebo kiksy sa stanú a dajú sa napraviť... |
Hodnotenie: Varan - kolko ludi tolko chuti. Ja na E07 nedam dopustit a mam uz neviem kolku sadu. |
to iba mne sa zda, ze je to kopia V-stromu? |
Hodnotenie: E07(+) je celkom fajn, ale heidenau scout k60 sa mi o trosicku viac pozdavala. ale kludne to moze byt len placebo... |
Vidicon, uz som ti to povedal v inej debate ale musim sa opakovat |
Už aj cenu zverejnili, 18000€ /ako už býva zvykom, 500€ každý rok KTM pri 1290tke pridá/. V podstate, kto si to kúpi u nás, tak ušetril, Rakúsko či Holandsko cenovo v základe do 22000€. |
Hodnotenie: u mňa najväčšie plus je ACC - adaptive cruise control. V aute som si na to zvykol a bez ACC + LANE ASSIST by som žiadne auto už ani nekúpil. Na moto to musí byť super pri dialničných presunoch |
Raptor, ja si asi zacnem mysliet, ze ma nemas rad |
Re: raptor: Súhlasím, keď si s nimi spokojný a jazdíš ich dlhodobo, nemám dôvod ti namietať, ja som z nich bol doslova vydesený, skúšal som ich na kamarátovej 1150 v čase, keď som tiež jazdil 1150 a za tých pár km vo mne vzbudili silnú nedôveru... všetci vieme, ako gumy kĺžu na tenkých pásoch smoly, ktorými spájajú pruhy, ale E07 na to reagovala akoby som prešiel po naolejovanom ľade E10 mi praskla na niekoľko centimetrov cez celý štupel až po kord, prvšie E10 nedržali tlak, niektoré (nepamätám presne) sa rozpadali, praskali... nechcem byť príliš offtopic, takže mi nič iné nezostáva ako TerraForce na novej 1290 skúsiť a spraviť si objektívnejší (a hlavne novší/aktuálnejší) názor Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (27.01.2021 18:01) |
Re: Vidicon: Asi len tebe sa to zdá |
Re: Awia: ACC v aute v kombinácii s automatickou prevodovkou je to neoceniteľná vec, aj čo sa týka bezpečnosti, keď auto pred tebou náhle zabrzdí napr pri odbočovaní doľava. |
strašne som zvedavý na to ACC, lebo v aute to mám, a teda pri neočakávanej situácii predo mnou to jebne na brzdu niekedy tak, až sa zľaknem.. na motorke si viem predstaviť, že zrovna nedržím riadidlá poriadne, alebo sa rýpem v nose, a hodím kvôli tomu papulu jak hrom.. |
vidicon - hajde k očnému, bez srandy teraz... resp mozno k neurologovi na presetrenie kognitivnych funkcii Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (28.01.2021 13:39) |
ACC uplne rozhadze kolony na zrazoch. To tam namontoval Igor, aby aj motorkari dodrziavali ROR. R-kovy model uz bude mat aj umyvadlo s teplou tecucou vodou. |
jano, práveže to tie kolóny na zrazoch konečne krásne usporiada |
Hodnotenie: pekna moto,motorka ma bit motorkou a nie pocitacom,uz tam toho drbu naozaj vela,za mna rok 2015 az 2017 adventure-elektroniky uplne staci,som zvarac,robil som pre pol rokom v ktm v mattighofen 2dni,cisto otrocka firma,menia sa tam ludia ako na beziacom pase. |
Re: Awia: mozu mat sedadiel kolko chcu ,tie madla a zadne sedadlo je rovnakeho tvaru ako na 1190.Z toho tvaru sa konfortne sedenie neda pre spolujazdca vycarovat.Madla su hranate a zalomene presne tak, ze ak sa o ne spolujazdec oprie pri nejakej jame ,ako sa to stalo mne , tak manzelka mala modriny na dlaniach. Cele je to uzke, spolujazdec aj s priemernym zadkom ma ruky tesne pri tele takmer si sedi na rukach ked sa drzi madiel . |
Uz je aj R , paradna , ano to je masina na urovni. Velice trafili farbicky, , R viac do terenu nachystali , sedlo na vymenu ale inak sa paci |
asi som starý, ale nepáči sa mi |
Hodnotenie: pekna moderna motorka, ale to predne svetlo je hrozne.. display uz ani radsej nekomentujem |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 114820 | Včera: 125210