Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 15.12.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7597 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Ikonická talianska značka predstavila novú evolúciu úspešného modelu V7. Klasický taliansky bike sa dočkal významného vylepšenia.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
V7 teraz prešla takou modernizáciou, že číslovanie rímskymi číslicami, ktoré oddeľovalo jednotlivé modernizácie od roku 2007 je už zrušené. Nový model prichádza v dvoch verziách minimalitická V7 Stone a klasicky elegantná V7 Special.
Motor v novej V7 je podobný tomu v V85 TT. Ponúka nárast výkonu o 25% z 52 k na súčasných 65 k pri 6800 ot. Samozrejme narástol aj krútiak zo 60Nm na skvelých 73 Nm pri 5000 ot. s viac ako 80% krútiaku už od 3000 otáčok.
Samozrejme zmenila sa aj estetika V7 kde zaujme nový väčší motor, mohutnejší kardan so širším zadným kolesom a robustnými tlmičmi Kayaba. Nové sú aj bočné panely, kratší zadný blatník a nový výfuk.
Prepracovaný bol aj samotný rám, ktorý je pevnejší v oblasti krku riadenia. na komforte pridávaju svojim nové tlmiče s dlhším zdvihom ale aj nové sedlo a stupačky jazdca.
Moto Guzzi V7 Stone dostala nové plnohodnotné LED svetlo s deným svietením v tvare Moto Guzzi orla a novú digitálnu prístrojovku v minimalistickom štýle. Nové sú aj športové kolesá z hliníkovej zliatiny a vzadu pneumatika 150/70. V7 Stone bude dostupná v troch farbách: Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio a Arancione Rame.
V7 Special si zachováva elegantné dvojité analógové budíky - rýchlomer a otáčkomer a samozrejme klasické vypletané kolesá. Farebné prevedania budú dve: Blu Formale a Grigio Casual.
Obe V7-ičky budú dostupné aj vo verzii A2 pre začínajúcich jazdcov a v štandardnej výbave nechýba ani trakcňá kontrola MGCT s možnosťou deaktivácie a samozrejme systém ABS.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Moto Guzzi | Moto Guzzi |
Model: | V7 Stone | V7 Special |
Rok: | 2021 | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Klasika | Klasika |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 853 ccm | 853 ccm |
Max. výkon: | 65.0 k (47.8 kW) / 6800 ot. | 65.0 k (47.8 kW) / 6800 ot. |
Max. krútiaci moment: | 73 Nm / 5000 ot. | 73 Nm / 5000 ot. |
Vŕtanie x Zdvih: | 84 x 77 mm | 84 x 77 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (2V) | OHC (2V) |
Chladenie: | vzduchom | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan | kardan |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4-piestikový strmeň Brembo | jednokotúčová, 4-piestikový strmeň Brembo |
Pneu vpredu: | 110/90 18 | 110/90 18 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2-piestokový strmeň | jednokotúčová, 2-piestokový strmeň |
Pneu vzadu: | 150/80 17 | 150/80 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Objem nádrže: | 21 l | 21 l |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | vypletané kolesá | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 11/2021: 8 899 eur |
Pridané: 15.12.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 131237 | Včera: 134743