Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 27.12.2019 Autor: MajoKE
Čitatelia: 44582 [Vaše stroje - Moja motorka]
Štartovanie kľúčom v spínacej skrinke a tlačidlom na rukoväti, otváranie sedadla a nádrže tlačidlom pri pravom kolene, ale kľúč musí byť v tej správnej polohe, potom to veko nemáš kam položiť. Vieš si nastaviť úroveň podsvietenie prístrojovky a výšku osvitu svetiel.
NMax má škaredšiu a menšiu prístrojovku, na ktorej ukazuje viac údajov. PCX má krajšiu, horšiu, ale postačujúcu. Obidvaja nemajú ukazovateľ vonkajšej teploty.
Spätné zrkadlá nekomentujem, lebo môj NMax ich ma širšie, prvý majiteľ si ich upravil. Voči zrkadlám PCX nemám výhrady.
Víťazom je u mňa skúter PCX, pretože má lepšiu reklamu, web, znovupredajnosť a „ošiaľ“ Haló efekt okolo neho, ktorý niekto musel vypracovať, zaplatiť, vytvoriť. Teda sa viac snažil.
NMax je lepší, ak nejazdíš do práce v poctivej tme, ABS vzadu a variabilné časovanie ventilov je u mňa viac ako štart/stop systém a 12V zásuvka plus výstražné smerovky. Tak to už v živote chodí, si lepší a nik o tebe nevie, môžeš ty revať doma do vankúša.
Obidva skútre v článku sú moje, nemusím nikomu ohrievať polievku, neživím sa predajom motoriek.
Obidva skútre stoja v decembri 2019 2890 eur. No a teraz si vyber....
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Honda | Yamaha |
Model: | PCX 125 | NMAX |
Rok: | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | |
Kategória: | Skúter | Skúter |
Motor: | ||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 124.9 ccm | 125 ccm |
Max. výkon: | 12.24 k (9.00 kW) / 8500 ot. | 12.24 k (9.00 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 11.8 Nm / 5000 ot. | 11.7 Nm / 7250 ot. |
Kompresný pomer: | 11:1 | 11.2 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 52,4 x 57,9 | 52 x 58.7 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (2V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | automatická | automatická |
Sekundárny pohon: | variátor | variátor |
Zdvih vpredu: | 89 mm | 100 mm |
Zdvih vzadu: | 84 mm | 90 mm |
Brzdy vpredu: | kotúčová | kotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 220 mm | 230 mm |
Pneu vpredu: | 100/80-14M/C (48P) | 110/70-13 |
Brzdy vzadu: | bubnová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 130 mm | 230 mm |
Pneu vzadu: | 120/70-14M/C (61P) | 130/70-13 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 130 kg | 127 kg |
Výška sedla: | 764 mm | 765 mm |
Rázvor: | 1313 mm | 1350 mm |
Dĺžka: | 1923 mm | 1955 mm |
Šírka: | 745 mm | 740 mm |
Výška: | 1107 mm | 1115 mm |
Svetlá výška: | 137 mm | 135 mm |
Objem nádrže: | 8 l | 6.6 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 110 km/h | |
Spotreba paliva: | 2.1 l/100km | 2.3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 285 km | cca 215 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Štart-stop funkcia motora: | áno, v sérii | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 9/2019: 2 890 eur | Cena 9/2019: 2 890 eur |
Pridané: 27.12.2019 Autor: MajoKE Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227613 | Včera: 119400