Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5990 [Novinky - Predstavujeme]
Suzuki v posledných rokoch nemá veľa noviniek, teraz ale prináša štýlový model Katana, ktorý má pripomenúť rovnomenný bike z roku 1981.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
Ak sa na to pozrieme bližšie, zistíme, že Katana vychádza z aktuálneho naháča GSX-S1000. Na tom nie je nič zlé, GSX-S1000 je skvelý naháč, ktorý ale dizajnovo nijako nevyčnieva. To ale nie je prípad Katany.
Dizajnovo sa nová Katana pochopiteľne podobá na tú prvú z roku 1981. Pekný detail je aj nápis Suzuki na nádrži starým fontom. Motor bude mať výkon 148 koní, čo je dostačujúce, trojstupňovú trakčnú kontrolu, ABS s brzdami Brembo, pomocníka Low rpm assist. Svetlomet je s LED technológiou, podvozok plne nastaviteľný od KYB a pneumatiky 120/70 R17 a 190/50 R17.
27.03.2002 - maco Čitatelia: 26946 [História]
Chcel by som všetkým čitateľom priblížiť ako vznikla modelová rada GS a GSX začiatkom 70-tych rokov, ktorá vlastne celkom ani nezanikla, pretože predstavením modelu GSX 1400 v roku 2001 trvá doteraz.
24.04.2017 - Peter Fischer Čitatelia: 7496 [Novinky - Oznam]
Za účelom účasti na 4-hodinovom vytrvalostnom preteku Endurance Legends, ktorý sa bude tento rok konať 6. - 7. mája v Donington parku, si tím Suzuki Classic vybral a upravil vskutku zaujímavý stroj - legendárnu Katanu. Mrkni si fotky, ktoré zachytávajú výsledok ich práce: spojenie klasických detailov s trochou, ale fakt iba trochou modernosti.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | Katana 1000 |
Rok: | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 999 ccm |
Max. výkon: | 149.6 k (110.0 kW) / 10000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 108 Nm / 9500 ot. |
Kompresný pomer: | 12.2:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 73.4 x 59 mm |
Palivový system: | vstrekovanie 44mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 4 piestiková radiálna |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Pneu vzadu: | 190/50ZR17M/C (73W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 215 kg |
Výška sedla: | 825 mm |
Rázvor: | 1460 mm |
Dĺžka: | 2115 mm |
Šírka: | 830 mm |
Výška: | 1110 mm |
Svetlá výška: | 140 mm |
Objem nádrže: | 12 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 169 km |
Servisný interval: | 12000 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 07/2019: 11 990 EUR |
Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 111333 | Včera: 125210