Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5470 [Novinky - Predstavujeme]
Model FTR 1200 je inšpirovaný motorkami Flat track - čo je obdoba plochej dráhy, ktorá sa jazdí v USA.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
FTR 1200 sme ako koncept mohli vidieť už minulý rok v Miláne:
07.11.2017 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4444 [Novinky - Predstavujeme]
Aj americká značka inovuje. Motor Thunder Stroke 111 má teraz vyšší výkon aj krútiak, modely Sout lepší podvozok. Inováciami prešli aj Roadmaster Elite a Springfield Dark Horse. A bonus - flat track chuťovka FTR1200 Custom.
Indian FTR1200 je postavený na základe súťažného špeciálu FTR750, ktorý zvíťazil v roku 2017 v seriáli American Flat Track Series.
Model dostal nový 1203 kubíkový V-Twin výkonom cca 120 koní (90 kW) a krútiakom 115 Nm. Tento motor je uložený vo výraznom trubkovom ráme a v oboch verziách nájdeme USD vidlicu a radiálne montované brzdy Brembo. Palivová nádrž je umiestnená pod sedlom pre lepšiu centralizáciu hmotnosti.
Oba modely majú po vzore FTR750 sanie priamo nad motorom a športovú zadnú kyvku. Výkon na zadné koleso prenáša reťaz a o špeciálne pneumatiky sa postarala firma Dunlop. Ďalej tu nájdeme moderný plnohodnotný LED svetlomet a rýchle USB nabíjanie.
FTR 1200 je nová platforma značky na ktorej bude postupne predstavovať ďalšie modely.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Indian | Indian |
Model: | FTR 1200 | FTR 1200 S |
Rok: | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1203 ccm | 1203 ccm |
Max. výkon: | 122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot. | 122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 115 Nm / 6000 ot. | 115 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 12.5:1 | 12.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 102 mm x 73.6 mm | 102 mm x 73.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm | 150 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70R19 60V | 120/70R19 60V |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 150/80R18 70V | 150/80R18 70V |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 221 kg | 222 kg |
Výška sedla: | 805 mm | 805 mm |
Rázvor: | 1524 mm | 1524 mm |
Dĺžka: | 2287 mm | 2287 mm |
Šírka: | 880 mm | 880 mm |
Výška: | 1207 mm | 1207 mm |
Svetlá výška: | 183 mm | 183 mm |
Objem nádrže: | 13 l | 13 l |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok |
Pridané: 02.10.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Intermot Kolín 2018 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 80439 | Včera: 166064