Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 07.11.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 8260 [Novinky - Predstavujeme]
Nový Duke bol už na spadnutie - prišiel s úplne novým radovým dvojvalcom s objemom 799 cm3. Enduro s týmto základom zatiaľ zostáva v podobe prototypu. KTM ukázala aj nový dakarský špeciál pre budúcoročný Dakar. Fotografie a údaje priebežne dopĺňame.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
Úplne nový radový dvojvalec s objemom 799 kubíkov a typický djúkovský nasrdený vzhľad, to je nový 790 Duke. Podrobnejšie údaje vyčítame z tlačových podladov a hneď doplníme. Všimni si spätné zrkadlá uchytené na koncoch riadidiel :)
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | KTM |
Model: | 790 Duke |
Rok: | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 799 ccm |
Max. výkon: | 104.7 k (77.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 86 Nm / 8000 ot. |
Kompresný pomer: | 12.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 88 x 65,7 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 140 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 R 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 180/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 169 kg |
Výška sedla: | 825 mm |
Rázvor: | 1475 mm |
Svetlá výška: | 186 mm |
Objem nádrže: | 14 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.2 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 201 km |
Servisný interval: | 15 000 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | nie |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | USD 43mm WP vidlica |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 5/2018: 9 499 eur |
A máme tu opäť ďalší prototyp, takže na reálnu 790 Adventure R si počkáme asi ešte rok. Má rovnaký motor ako 790 Duke, ale vypletané kolesá (vpredu 21), vyššie zdvihy a upravené detaily. Promo video je až brutálne šťavnaté - tento prototyp sa v ňom naháňa so Samom Sunderlandom na jeho dakarskom špeciáli.
Pre budúcoročný Dakar má KTM pripravený nový 450 špeciál, ktorý vyvíjala dva roky. Má vyšší výkon, lepšiu odozvu na plyn, nový rám, kyvku a plasty.
Pridané: 07.11.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 79678 | Včera: 149549