Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 21.11.2005 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 14867 [Novinky - Reportáž]
Včera sa v talianskom Miláne skončil 63. ročník jednej z najväčších motocyklových výstav sveta, EICMA.
V siedmich pavilónoch výstaviska sa stretli azda všetci svetoví výrobcovia motoriek, oblečenia, doplnkov a príslušenstva. Pozrite sa s nami na najzaujímavejšie novinky (z ktorých väčšina bola predstavená v októbri na parížskej výstave Mondial du Deux Roues):
Honda ukázala značne vynovený Deauville s väčším a silnejším motorom (680 kubíkov, takmer 49 kW a 67 Nm), úplne novú CBF 1000 (75 kW, 97 Nm), SilverWing 400, inovovaný Transalp, radu CRF a CRE a samozrejme všetko ostatné, čím je táto značka známa.
V stánku svojrázneho nemeckého výrobcu mala verejnosť po prvý raz možnosť vidieť nový R 1200 GS Adventure. Okrem toho pozornosť pútala od základu nová F 800 S (alebo turistická ST s väčšou kapotážou a kuframi), R 1200 S, K 1200 GT a samozrejme HP2.
950 R SuperEnduro je ten stroj, ktorý spôsobil vrásky na čelách mnohým konštruktérom (hlavne v BMW a ich odpoveď je HP2). Tu bol k videniu v plnej paráde, spolu s ním aj brat SuperMotard a inovovaná LC8 v oboch verziách.
Kawasaki sa chválila horúcou futuristicky vyzerajúcou novinkou ER-6n a ER-6f , veľkou ZZR 1400, cruiserom VN 900, ZX-10R a KLE 500.
U Suzuki nič prevratné, iba úplne nový model s označením GSR 600. Jeho motor pochádza zo superšportovej GSX-R 600, teda má necelých 600 kubíkov, ale je civilnejšie upravený. Za zmienku ešte stojí megacruiser Intruder M 1800 R.
Stánku domáceho výrobcu dominovala RSV 1000 v oboch verziách R a Factory. Už na prvý pohľad vidieť, že má nové kapotáže, technika pod nimi však tiež neostala bez zmeny – vďaka tomu stúpol už aj tak veľký výkon.
Extrémne futuristicky vyzerajúca spleť rúriek a ostrých hrán sa volá DB6 Delirio. Bimota bola vždy známe netypickými riešeniami a dizajnom, a dosť sa realizovala na stroji s názvom Tesi 2D, ktorý má predné koleso zavesené na kyvnej vidlici. Motor pochádza z dielne Ducati.
Americký výrobca extravagantných strojov so srdcom z H-D naznačil, že veľa pracoval na lepšej spoľahlivosti svojich strojov a prvým výsledkom má byť Ulysses XB12X. Ten je ako prvý model z tejto továrne určený aj mimo asfalt.
Griso 1100 bol predstavený už v Paríži a zatiaľ sa stihol dostať aj do predajní, preto oveľa viac pozornosti priťahoval koncepčne nový turistický model Norge 1200.
Ducati v Miláne prestavila celú modelovú radu 2006 s očakávaným Monsterom S4Rs Testastretta a prekvapením v podobe štúdie Hypermotard.
Výstavu EICMA dopĺňal bohatý sprievodný program. V exteriéri boli pripravené trate pre skúšobné jazdy firiem Honda a Yamaha, škola jazdy pre začiatočníkov na skútroch a tiež jazdy značky Ducati. Tie boli v piatok vyhradené iba pre ženy. Každá žena jazdila na Ducati Monster a dostala jedného inštruktora na Multistrade.
Okrem toho boli pripravené ukážky schopností talianských trialistov a tiež ukážka freestyle motocrossu. Kúsok z atmosféry FMX Vám môžu priblížiť aj nasledujúce fotky a videá:
Pridané: 21.11.2005 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 225531 | Včera: 194054