Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 20.04.2015 Autor: MajoKE
Čitatelia: 35415 [Vaše stroje - Moja motorka]
Škoda zlého teplomera. |
Pneumatiky Maxxis vpredu 2x 90/80/14 na zimu by som odporučil vymeniť za Heidenau K66 80/80/14, aby sa sneh nenabil do blatníkov. Disk 14 x 2,15. Rozdiel bude mínus 3,2%. Predné pruženie 90 mm.
Poľský dom v Bardejove |
Ostrieľaný skútrista si s ním vie nájsť zábavu v podobe ozaj hlbokých náklonov aj pri malých rýchlostiach, škrtať hlavným stojanom na obidvoch stranách a na dobrej ceste nie je žiadny problém. Zábavou sú aj prudké dobrzďovačky, jednoducho povedané zábava je nehospodárna jazda. Ako na motardoch. Chcelo by to znížiť maximálnu rýchlosť z takmer nepoužiteľných 100 km/h na 90 km/h a trochu pridať v zrýchľovaní z 0 na 40 km/h, aby tie efektné náklony boli aj so zrýchľovaním. Na zimných pneumatikách ho budeš používať celý rok.
Kostol sv. Egídia. |
Skútrové uchá s vodičákom „B“ v ňom nájdu väčšiu istotu, ale keď chcú jazdiť len počas slnečných dní a môžu si to dovoliť, nech radšej berú „veľké 10 – 11kW 125tky“. Výhody Tricity si neužijú.
Osobne vidím potencionálneho majiteľa Tricity ako staršieho chlapa s motocyklom, ktorý to kúpi do rodiny pre seba, manželku a dospelé deti, alebo celoročného fanatika.
Duel, foto scooter-station.com. Tricity má plus 19 kg |
Jar 2015: Honda PCX 125 a Yamaha Majesty 125 S (dočasne) obe za 2590 €. Cenu plus 1100 € za trojkolku by som bral ako férovú, predsa len je tam možnosť celoročného mestského použitia. Absorbovanie nárazov od poplátaných ciest do riadidiel je príjemnejšie, o brzdení ani nehovoriac. Ale za cenu 3990 € by som chcel vyšší štít, vyhrievané rukoväte, aretáciu sedáku, 12 V zástrčku, kufor s adekvátnym dizajnom a brzdovým svetlom, výstražné smerovky, ručnú brzdu s tiahlom na bočný stojan.
Šikmá veža v Bardejove. |
No a ešte tam chýba niečo nepodstatné, možno až banálne, taká drobnosť, aby sme vedeli, že niekto tam premýšľal o pomoci skútristom napr. šuflík na kotúčový zámok, alebo miesto na, povedzme, originálny yamahácky „U“ zámok, skrinka, priehradka na dutinách kapotáže, nastaviteľný štít, bezkľúčový štart...
„Vy v Japonsku! Keď už viete, čo máte robiť, tak to urobte! ☺“
Skúter na mikrotest požičali chlapci z www.petroaspol.sk/yamahamotor/index.html oficiálny predajca Yamaha - Prešov.
Pridané: 20.04.2015 Autor: MajoKE Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Yamaha |
Model: | Tricity 125 |
Rok: | 2015 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 124.8 ccm |
Max. výkon: | 11.02 k (8.10 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 10.4 Nm / 5500 ot. |
Kompresný pomer: | 10.9 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 52.4 mm x 57.9 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (2V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická |
Sekundárny pohon: | variátor |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 220 mm |
Pneu vpredu: | 90/80-14 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 230 mm |
Pneu vzadu: | 110/90-14 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 152 kg |
Výška sedla: | 780 mm |
Rázvor: | 1310 mm |
Dĺžka: | 1910 mm |
Šírka: | 735 mm |
Výška: | 1220 mm |
Svetlá výška: | 120 mm |
Objem nádrže: | 6.6 l |
Doplnková výbava: | |
Tempomat: | nie |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Iná výbava: | Leaning Multi Wheel (LMW), Unified Brake System (UBS) |
Poznámka: | |
Yamaha Tricity je nový model, ktorý má byť riešením osobnej mobility. Na rozdiel od konkurentov väčších a ťažších viackolesových skútrov Tricity bol navrhnutý s inými prioritami. Ľahkosť, agilita a ľahkosť použitia boli pri dizajne kľúčové vlastnosti. Dostupne v lete 2014, cena by mala byť menej ako 4000 EUR. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 208723 | Včera: 208573