Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 13.11.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5684 [Bleskovky - Novinky]
Ešte v predvečer prvého výstavného dňa v Miláne mala svoju tlačovú konferenciu značka Ducati. Okrem noviniek, ktoré ukázala v Kolíne, predviedla „turistický“ Diavel Strada, superbike 1199 Panigale R, ale hlavne nové Hypermotardy a Hyperstradu.
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2012 | Nasledujúci
Ducati venovala úvod svojej tlačovky svojim predajným úspechom a veru má sa čím pochváliť. Aj keď celkové predaje v mnohých krajinách klesajú, podial Ducati na trhu neustále stúpa.
Prvou novinkou, ktorú Ducati dnes predviedla, bola Diavel Strada. Je to verzia power cruisera prispôsobená na cestovanie. Nové hliníkové riaditka sú teraz vyššie a bližšie k jazdcovi, prepracované sedlo ponúka viac priestoru a hrubšie polstrovanie nielen pre jazdca ale aj spolujazdca a samozrejme nechýba vysoké turistické plexi a dvojica kufrov 20 + 21 litrov. Spolujazdec dostal navyše opierku a novú pohodlnejšiu polohu stupačiek. Nechýbajú ani dve 12V zásuvky či vyhrievané rukoväte.
eRková verzia superbiku Panigale znovu posúva hranice tohto stroja, odľahčovalo sa, vylepšovali sa komponenty podvozku, výfuku. Výkon 195 koní, krútiak 132 Nm.
Po šiestich úspešných rokoch predaja Hypošov a celkovom počte viac ako 26 000 predaných kusov sa dočkal taktiež inovácie. Hlavnou zmenou je použitie nového kvapalinou chladeného motora. Ten má zdvihový obsah 821 ccm, kompresný pomer 12,8 : 1, výkon 110 koní a krútiak 91Nm. Výkon na zadné koleso dávkuje nový ride-by-wire elektronický systém od Magnetti Marreli. Nechýba ani anti-hop spojka APTC a mnohých určite poteší aj predĺžený servisný interval na 15 000km, resp. desmo servis až na 30 000 km.
Posed bol rovnako prepracovaný, vzdialenosť medzi sedlom a riadidlami je niekde medzi predchádzajúcim modelom a Multistradou. Sedlo je komfortnejšie vo výške 870 mm, ale je dostupný aj kit na jeho zníženie.
Nová je aj ABS jednotka od firmy Bosch, váži teraz len 0.8kg, má 3 módy a jazdec si môže ABS aj trvalo deaktivovať v nastaveniach. Nový je aj systém trakcie DTC, ktorý reguluje krútiak na zadné koleso cez ride-by-wire, takže žiadne prerušovanie zapaľovania sa už nekoná. Celkovému štýlu prispievajú aj moderné LED pozičné svetlá v prednom svetlomete, rovnako ako aj LED zadné svetlo.
Okrem základnej verzie bol predstavená aj ostrá verzia SP s lepším podvozkom, zadným tlmičom od Ohlinsu a ďalšími vylepšeniami. Suchá hmotnosť SP sa ustálila na 171 kg.
19.06.2012 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 4089 [Bleskovky - Novinky]
Prednedávnom sa na internete ukázala táto fotografia pripravovanej Ducati podobnej Hypermotardu, avšak s novým vodou chladeným motorom aký je použitý v modeloch s označením 848.
Namiesto očakávaného predstavenia malej Multistrady Ducati vytiahla na svetlo sveta Hyperstradu, turisticky zameranú verziu Hypermotarda. Je vybavená plexi štítom, hlavným stojanom, rozšírenými blatníkmi, ochranou motora, zvýšenými riadidlami, dvomi 12V zásuvkami a pneumatikami Pirelli Scorpion. Spolujazdec ma po ruke dve masívne držadlá a po bokoch motorky pribudli dva 25 litrové kufre.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Ducati | Ducati |
Model: | Hypermotard | Hyperstrada |
Rok: | 2013 | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 | NOVINKA 2013 |
Kategória: | Supermoto | Supermoto |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 821.1 ccm | 821.1 ccm |
Max. výkon: | 110.2 k (81.0 kW) / 9250 ot. | 110.2 k (81.0 kW) / 9250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 89 Nm / 7750 ot. | 89 Nm / 7750 ot. |
Kompresný pomer: | 12.8:1 | 12.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 88 x 67.5 mm | 88 x 67.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 170 mm | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm | 150 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 245 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-17 | 180/55-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 175 kg | 181 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 198 kg | 204 kg |
Výška sedla: | 870 mm | 850 mm |
Rázvor: | 1500 mm | 1500 mm |
Objem nádrže: | 16 l | 16 l |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Pridané: 13.11.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2012 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 206884 | Včera: 228346