Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 13.11.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7007 [Bleskovky - Novinky]
Piaggio Group mal viacero noviniek. V stánku privítali Maxa Biaggiho, ktorý sa síce môže tešiť z titulu, ale nedávno oznámil aj koniec svojej úspešnej kariéry. Aprilia predviedla nový Caponord 1200, Moto Guzzi Californiu 1400 a Vespa futuro-retro skúter 946.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2012 | Nasledujúci
Max Biaggi |
Šesťnásobný svetový šampión Max Biaggi bol hosťom v stánku Aprilie. Max sa len pred pár dňami rozhodol ukonćiť svoju veľmi úspešnú kariéru a poďakovať Aprilii za spoluprácu. K videniu bola aj jeho závodná motorka.
07.11.2012 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4751 [Šport - SuperBike]
Šesťnásobný svetový šampión Max Biaggi dnes oznámil zámer ukončiť svoju kariéru. 41 ročný taliansky jazdec tak spravil na tlačovej konferencii vo Vallelunga v jeho rodnom meste Ríme.
Maxova Aprilia |
Caponord 1200 |
Caponord je cestovné enduro postavené na báze Dorsodura. Je prešpikované elektronikou tak ako si to tento segment v dnešnej dobe pýta. Nájdeme tu ovládanie plynu cez ride-by-wire, nastaviteľnú trakčnú kontrolu DCT, tempomat, vypínateľné ABS a v neposlednom rade dynamický podvozok ADD. Nádrž má slušných 24 litrov a sľubuje priaznivý dojazd. Dizajnovo sa Caponord podal na superbike RSV.
09.11.2012 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 5045 [Bleskovky - Novinky]
Ďalším bikom, ktorý sa svetu ukázal pred výstavou EICMA 2012 konanej v Miláne, je Aprilia Caponord 1200 2013. Aj táto motorka bola odhalená už o čosi skôr s tým, že koncern Piaggio neurčil kedy sa chystá uviesť novú Apriliu do predaja.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Aprilia |
Model: | Caponord 1200 |
Rok: | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1197 ccm |
Max. výkon: | 129.9 k (95.5 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 116 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 12 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 106 x 67.8 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 167 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 190/55-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Výška sedla: | 840 mm |
Rázvor: | 1565 mm |
Dĺžka: | 2240 mm |
Výška: | 1456 mm |
Objem nádrže: | 24 l |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 08/2013: 14.890,- EUR |
California 1400 Custom |
California je dlho očakávaný model v Moto Guzzi. Nový veľký motor má zdvihový objem 1400 kubíkov a kopu sily. Dostupná je v dvoch prevedeniach: Custom a Touring. Je to motorka klasického štýlu s množstvom moderných prvkov, prepracovanými detajlami a štýlom.
California 1400 Touring |
05.11.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 6339 [Novinky - Predstavujeme]
Nová Moto Guzzi California 1400 je na ceste a vyvoláva rastúce šialenstvo. Stačilo pár grafických elaborácii od fanúšika, ktoré boli len predstavami a hrou s farbami a formou na vyvolanie hystérie na motociclismo.it.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Moto Guzzi |
Model: | California 1400 Touring |
Rok: | 2013 |
Kategória: | Cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1380 ccm |
Max. výkon: | 96.6 k (71.0 kW) / 6500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 120 Nm / 2750 ot. |
Kompresný pomer: | 10,5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 104 x 81.2 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Chladenie: | vzduchom a olejom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčova, radiálny 4 piestikový strmeň |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 130/70-18 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, dvojpiestikový strmeň |
Priemer bŕzd vzadu: | 282 mm |
Pneu vzadu: | 200/60-16 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 337 kg |
Výška sedla: | 740 mm |
Rázvor: | 1685 mm |
Dĺžka: | 2445 mm |
Šírka: | 1030 mm |
Výška: | 1460 mm |
Svetlá výška: | 165 mm |
Objem nádrže: | 20.5 l |
Vespa 946 vychádza z konceptu skútra Vespa 46, ktorý bol predstavený minulého roku na výstave EICMA 2011. Futuristicky vyzerajúci skútrik teraz dostal jasné tvary, nie tak vzdialené od samotnej Vespy 46. Koncept a samotný produkčný skúter sú inšpirované modelom MP6, modelom ktorý rozbehol práve značku Vespa. Kombinácia rôznych materiálov a spojenie klasického vzhľadu MP6-ky s modernými krivkami, nechala vyniknúť každý detail nového skútra.
10.11.2012 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 5610 [Bleskovky - Novinky]
Koncept skútra Vespa 46, ktorý bol predstavený minulého roku na výstave EICMA 2011 v Miláne, dostal konečnú podobu a verejnosti sa ukáže ako inak, práve na výstave EICMA 2012.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Vespa |
Model: | 946 |
Rok: | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 125 ccm |
Max. výkon: | 11.56 k (8.50 kW) / 8250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 10.7 Nm / 6500 ot. |
Palivový system: | vstrekovanie |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická |
Sekundárny pohon: | variátor |
10.11.2012 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 4006 [Bleskovky - Novinky]
Zrejme posledným bikom, predstaveným pred výstavou EICMA 2012 v Miláne, z dielne Piaggio Group sa stane Aprilia RSV4 R 2013.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Aprilia | Aprilia |
Model: | RSV4R ABS | RSV4 Factory ABS |
Rok: | 2013 | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 | |
Kategória: | Superšport | Superšport |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový štvorvalec (4T) | vidlicový štvorvalec (4T) |
Objem: | 999 ccm | 999 ccm |
Vŕtanie x Zdvih: | 78.0 x 52.3 mm | 78.0 x 52.3 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm | 130 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm |
Pneu vzadu: | 190/55-17 | 190/55-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Výška sedla: | 845 mm | 845 mm |
Rázvor: | 1420 mm | 1420 mm |
Dĺžka: | 2040 mm | 2040 mm |
Šírka: | 735 mm | 735 mm |
Výška: | 1120 mm | 1120 mm |
Svetlá výška: | 105 mm | 105 mm |
Objem nádrže: | 17 l | 17 l |
Pridané: 13.11.2012 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2012 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 69671 | Včera: 119235