Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 13.11.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5406 [Bleskovky - Novinky]
Hlavným ťahákom prezentácie BMW bola pochopiteľne nová R 1200 GS, ale značka predstavila aj nový touring F 800 GT a modely k 90 výročiu, ktoré bude BMW oslavovať v roku 2013.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2012 | Nasledujúci
Rovnako ako v Kolíne, aj tu doviezol na pódium novú GS Chris Pfeiffer. Na pódium zišiel po schodoch z vrchného poschodia.
04.10.2012 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 33008 [Novinky - Predstavujeme]
Svetovo najúspešnejšie cestovné enduro bolo pre rok 2013 ešte viac vylepšené. Prichádza s novým motorom, prevodovkou, upravenou ergonómiou, novými elektronickými systémami...
Do segmentu turistických cestným mašín prináša BMW nového hráča, akéhosi nasledovníka F 800 ST. GT má teraz nové meno a celokapotáž.
Je to priam neuveriteľné, ale od čias, keď svetlo sveta uzrel prvý boxer motor a motorka s kardanovým náhonom, uplynie v roku 2013 rovných 90 rokov. BMW ukázala práve legendárnu R32 a niektoré výročné špeciálne edície.
Ale ako sme sa dozvedeli, nebude to všetko. Budúci rok predstaví aj nový retro model so vzduchom chladeným boxerom.
Koncept pri príležitosti 90 výročia |
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | BMW | BMW |
Model: | R 1200 GS | F 800 GT |
Rok: | 2013 | 2013 |
Novinka: | NOVINKA 2013 | NOVINKA 2013 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovná |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalcový boxer (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1170 ccm | 798 ccm |
Max. výkon: | 125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot. | 89.8 k (66.0 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 125 Nm / 6500 ot. | 86 Nm / 5800 ot. |
Kompresný pomer: | 12.5:1 | 12:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 101.0 x 73.0 mm | 82 x 75.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | vzduchom a kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan | remeň |
Zdvih vpredu: | 190 mm | 125 mm |
Zdvih vzadu: | 200 mm | 125 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, radiál 4 piest | dvoj kotúčová (ABS) |
Priemer bŕzd vpredu: | 305 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR19 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 276 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 170/60-ZR17 | 180/55-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 212 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 238 kg | 213 kg |
Výška sedla: | 850 mm | 800 mm |
Rázvor: | 1507 mm | 1514 mm |
Dĺžka: | 2210 mm | 2156 mm |
Šírka: | 953 mm | 905 mm |
Výška: | 1450 mm | |
Objem nádrže: | 20 l | 15 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 200 km/h | |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 4 s | |
Spotreba paliva: | 5.4 l/100km | 4.3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 277 km | cca 261 km |
Servisný interval: | 10 000km | |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | za príplatok | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | |
Palubný počítač: | za príplatok | |
Tempomat: | za príplatok | |
LED denné svetlá: | za príplatok | |
El. Podvozok: | za príplatok | |
Iná výbava: | za príplatok LED smerovky | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | ABS v sérii. Doplnková výbava: dynamický systém ESA (elektronické nastavenie pruženia), ASC (automatická kontrola stability), palubný počítač, LED smerovky, tempomat, LED reflektor s integrovaným denným stretávacím svetlom, kolesá s krížovým výpletom Cena 05/2013: 13950.- EUR | ABS v sérii |
Pridané: 13.11.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2012 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8056 | Včera: 239857