Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.11.2012 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 6351 [Novinky - Predstavujeme]
Nová Moto Guzzi California 1400 je na ceste a vyvoláva rastúce šialenstvo. Stačilo pár grafických elaborácii od fanúšika, ktoré boli len predstavami a hrou s farbami a formou na vyvolanie hystérie na motociclismo.it.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
Teraz motociclismo prináša presnejšie informácie o tom ako je nová California vytvorená, konkrétne verzia Touring. Údaje, ktoré vám prinášame, vnášajú viac svetla na motorku, ktorú fanúšikovia i predajcovia očakávajú celé roky tieto údaje by sa nemali veľmi odlišovať od reality.
Motor je samozrejme dvojvalec do V, s priečne uloženými valcami, ktoré zvierajú uhol 90°. Objem by mal byť 1380 cc, dosiahnutý zväčšením vŕtania na 104 mm zo súčasného 1200 8V. Zdvih zostáva nezmenený 81,2 mm. Ovládanie ventilov ostáva nezmenené prostredníctvom vahadiel, zatiaľ čo zapaľovanie odteraz využíva dve sviečky na valec. Ako vidieť na snímkach, chladenie je zabezpečené vzduchom a olejom, pričom olejový chladič má samostatný ventilátor a olejový okruh má samostatné čerpadlo pre lepšie chladenie.
Kompresia by mala mať hodnotu 10,5:1 a nový V2 by mal dosahovať výkon 96 koní pri 6500 ot/min. a krútiaci moment 120 Nm (12,3 kgm) pri 2750 ot/min. Homologovaný euro 3.
Vstrekovanie je samozrejme riadené elektronicky, škrtiace klapky majú priemer 52 mm, riadiaca jednotka umožňuje výber z troch palivových máp, kontrolu trakcie a cruise control – tempomat. Plyn je ovládaný systémom ride by wire, súčasťou výbavy je aj alarm.
Sekundárny prevod je samozrejme riešený kardanom, spojka je jednolamelová, zatiaľ čo prevodovka má po novom 6 rýchlostí, čiže o jednu viac ako aktuálna verzia
Rám je klasicky dvojkolískový, s motorom uchytením silentblokmi, predná vidlica je klasická, s priemerom rúr 46 mm. Zadné tlmiče prišli o sofistikované pneumatické pruženie, ide o klasickú dvojicu tlmičov, nastaviteľných v predpätí pružiny. Na fotografiách svietia štvorpiestikové radiálne brzdiče, pričom ABS by malo byť v sériovej výbave. Predný ráfik má priemer 18“, zadný 16“ a má obutú pneumatiku rozmeru 200/60.
California 1400 je bez pochýb poriadny kus motorky – čo potvrdzujú aj jej miery: počínajúc geometriou rámu, kde rázvor dosahuje úctyhodných 1 685 mm pri stope predného kolesa 155 mm a uhle hlavy riadenia 32°. Vonkajšie rozmery nezaostávajú, dĺžka 2 445 mm, šírka (s bočnými taškami) 1 030 mm. Sedlo má naproti tomu celkom ľudskú výšku 740 mm, s doplnkovým sedlom 720 mm. „Ťažká“ je aj informácia o hmotnosti, ručička váhy pod Californiou 1400 sa zastaví na 337 kg pri pohotovostnej hmotnosti, 322 kg dosiahne bez náplní. Do nádrže sa zmestí 20,5 litra benzínu.
Hore uvedené údaje opisovali model Touring, najviac „naloženú“ verziu určenú na cestovanie, s rafinovaným dizajnom. Farba je čierna, s bielymi pásmi na nádrži, sedlo je tiež dvojfarebné, s chrómovaným madlom. Bočné pevné tašky s objemom 35 L sú rovnako ako motor chránené chrómovanými padacími rámami. Výbavu dopĺňajú prídavné svetlá, predný štít a široké riadidlá.
Moto Guzzi California 1400 by mala byť dostupná u dílerov v druhej polovici novembra, pričom pre taliansky trh nebude dodávaných viac ako 200 kusov ročne. Cena verzie Touring by mala byť 19 300 EUR, predpokladá sa, že základná verzia bude výrazne lacnejšia.
Info & foto: www.motociclismo.it
Pridané: 05.11.2012 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 120321 | Včera: 194572