Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 17.10.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 24150 [Novinky - Predstavujeme]
V dnešnej neľahkej dobe sú na skútre s objemom 50 cm3 kladené mimoriadne náročné požiadavky. Musia byť štýlové, odolné, ekonomické a tiež dobre ovládateľné. Nájsť optimálny kompromis nie je jednoduché - aspoň do okamihu, než sa zoznámite s NSC50R.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
02.10.2012 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 5617 [Novinky - Predstavujeme]
Honda konečne vyslyšala modlitby mnohých priaznivcov retro bikov a predviedla finálnu verziu CB 1100, ktorá ide do sériovej výroby. Okrem toho ukázala nové skútre a špeciál CRF450 Rally, ktorý pôjde na Dakar.
Malý skúter Honda NSC50R vo svojej kategórii vyčnieva tak trochu z radu. Jeho celkový vzhľad, začínajúci párom predných svetlom a končiaci zadným LED diódovým svetlom, spojený líniami prepojenými rôznymi ostrejšími uhlami, iste zaujme. Červenou niťou prešité sedadlo ladí k červenej pružine zadného tlmiča. No skúter NSC50R nie je len o výzore. Kvalita spracovania, trvácnosť a dobrá ovládateľnosť v mestskej premávke si má získať najviac nových majiteľov.
NSC50R je postavený na 14 palcových liatych kolesách z hliníku na ktorých sú obuté pneumatiky o rozmeroch 80/90-14 vpredu a 90/90-14 vzadu. O brzdenie sa vpredu stará kotúčová brzda s priemerom kotúča 220 mm, zatiaľ čo vzadu je brzda bubnová. Obe brzdy sú spojené systémom CBS (Combined Braking System).
Nový skútrik od Hondy ďalej ponúka dobrú ochranu proti vetru, veľký uzamykateľný priestor pod sedadlom a dve menšie priehradky v prednej časti. Bočný stojan je zahrnutý v príplatkovej výbave. K ľahkosť pohybu v mestskej premávke iste dopomôže pohotovostná hmotnosť 105.2 kg, rázvor 1256 mm a nízko umiestnené sedadlo vo výške 760 mm dovolí pohodlne dosiahnuť na zem hádam každému.
O pohon sa stará kompaktný, vzduchom chladený, štvortaktný motor so vstrekovaním PGM-FI, o objeme 49 ccm. Maximálny výkon motora je 2.59 kW pri 8250 otáčkach a krútiak 3.5 Nm pri 7000 otáčkach za minútu. Rýchlosť skútra je 44.5 km/h no pri konštantnej rýchlosti 30 km/h sľubuje výrobca spotrebu iba 1.5 litra na 100 km a pri jazde využívajúcej motor naplno by mal byť dojazd skútra NSC50R na plnú 5.5 litrovú nádrž až 273 kilometrov.
Honda NSC50R bude dostupná v troch farebných variantoch: Repsol Honda, Boss Grey (sivá) a Pearl White (biela).
Info & foto: honda.press
Pridané: 17.10.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | NSC 50R |
Rok: | 2013 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 49 ccm |
Max. výkon: | 3.52 k (2.59 kW) / 8250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 3.5 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 10 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 37,8 x 44 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (2V) |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická |
Sekundárny pohon: | variátor |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 220 mm |
Pneu vpredu: | 80/90-14 |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 130 mm |
Pneu vzadu: | 90/90-14 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 105 kg |
Výška sedla: | 760 mm |
Rázvor: | 1256 mm |
Dĺžka: | 1847 mm |
Šírka: | 670 mm |
Výška: | 1089 mm |
Svetlá výška: | 128 mm |
Objem nádrže: | 5.5 l |
Poznámka: | |
CBS (kombinovaný brzdový systém) |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 228398 | Včera: 194054