Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Diskusia Diskusia k článku (16)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki Marauder GZ 125.

 Zdieľať

Pridané: 11.03.2004 Autor: mike
Čitatelia: 24556 [Vaše stroje - Moja motorka]

Moje malé lietadlo.

 Takto vyzeral po prvých úpravách
Takto vyzeral po prvých úpravách

Už dlho som chcel napísať niečo o tomto malom stroji. Konkrétne môj Marauder síce nie je v originálnom stave, ale veď ktorý z motocyklov tohoto druhu je bez nejakej tej úpravy, prerábky. Už na prvý pohľad pôsobí robusným dojmom, až by človek niekedy nepovedal, že sa jedná o 125-tku. Jazda na ňom je príjemná, síce chýba výkon, ale 11 kW je pre túto kubatúru tak akurát. Cestovná rýchlosť sa pohybuje okolo 75 km/h avšak malý Marauder sa dokáže rozbehnúť aj na 120 km/h. Azda najväčšia výhoda tejto motorky je jej spotreba, ktorá sa pohybuje od 2l /100km do 3l /100km.Z mojej skúsenosti môžem povedať, že pri kľudnom štýle jazdy sa spotreba pohybuje okolo 2,4l /100km. Motor je dvojventilový 4-taktný, bezchybný. Prevodovka je päťstupňová. Samozrejmosťou je elektrický štartér, ale ja osobne by som ocenil keby bol kombinovaný aj s „nakopávačkou“. Ešte sa nestalo, že by som túto mašinku musel roztláčať, ale ako sa hovorí „istota je guľomet“. Ďalšia vec, ktorú by som tomuto motocyklu chcel vytknúť, je hlavný stojan. Dosť chýba pri údržbe, prípadne oprave defektu niekde mimo garáže. O opačný efekt akcelerácie sa starajú predná kotúčová a zadná bubnová brzda. Na tomto motocykli som najazdil už vyše dvadsať tisíc kilometrov. Môžem zodpovedne prehlásiť, že Marauder je spoľahlivá motorka s malou spotrebou a takmer žiadnou údržbou. Mal som Len jeden problém: Preválcovala ma trubka na plechvke.

 cesta okolo Slovenka
cesta okolo Slovenka

Keďže som musel celý stroj rozobrať, rozhodol som sa, že trochu zmením jeho design. Neboli to príliš veľké zmeny. Začalo to riaditkami. Tie pôvodné boli úzke a nevyhovoval mi ani ich sklon. Nové sú o 20 cm širšie s primeraným sklonom. Po tejto úprave mám pohodlnejší posed, Takže dlhšia cesta je príjemnejšia. Smerovky som premiestnil z pôvodných držiakov pod vrchným okulárom na chrómovanú rampu pod predné svetlo. Pôvodný výfuk bol po nehode poškodený v zadnej časti, tak som jednoducho túto časť odrezal a dorobil tlmič. Síce sa zdvihla zvuková kulisa, čo robilo image „veľkej“ motorky, ale po poslednej ceste okolo Slovenka mi už poriadne hučalo v ušiach. Pribudol aj padací rám, kožené brašny HOG, opierka a pár kožených doplnkov. Na túto sezónu už mám pripravený nový výfuk a pár ďalších úprav. Dúfam, že ma túto sezónu nestretne žiadna dopravná nehoda. To už by som asi z toho musel spraviť RatBike a to bych nerad.

 Najdrsnejšia ukrutnosť
Najdrsnejšia ukrutnosť

S pozdravom Mike PANTHERA Motorcycle club.

Pridané: 11.03.2004 Autor: mike Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki Marauder 125 1998:

Foto:
Suzuki Marauder 125 1998
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:Marauder 125
Rok:1998
Kategória:Chopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)
Objem:124 ccm
Max. výkon:12.17 k (8.95 kW) / ot.

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (16)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 213576 | Včera: 172351