Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 16.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 30834 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
BMW sa vracia do segmentu skútrov s dvojicou maxiskútrov BMW C 600 Sport a BMW C 650 GT. Ako aj ich názvy napovedajú, jeden bude určený viac na dynamickejšiu jazdu a druhý poskytne zvýšený komfort a pohodlie pri cestovaní.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Bez ohľadu na rozdielny názov oba skútre budú poháňané rovnakým motorom. Jedná sa o dvojvalec s objemom 647 ccm. U oboch modelov bude poskytovať maximálny výkon 44 kW pri 7500 ot./min. a krúťak 66 Nm dosiahne pri 6000 ot./min. Motor je umiestnený tak aby ťažisko skútra bolo čo najnižšie. Motor spolu s výfukovým systém je konštruovaný tak aby už teraz spĺňal emisné normy Euro4.
Odpruženie predného kolesa si na starosť zobrala obrátená vidlica s priemerom trubiek 40 mm. O zadok sa stará horizontálne umiestnený tlmič na ľavej strane skútra. Oba poskytujú zdvih 115 mm. Všetky tri brzdové strmene budú rovnaké dvojpiestiky s kotúčmi o priemere 270 mm. ABS bude u oboch skútrov montované štandardne.
Oba skútre budú mať rovnaký multifunkčný LCD display s analógovým otáčkomerom a u oboch sa bude predávať denné LED osvetlenie ako doplnková výbava. Obom BMW skútrom sa automaticky zapne „ručná“ brzda pri vysunutom bočnom stojane.
Veterný štít bude u verzie GT ovládaný elektricky v rozmedzí 10 cm, zatiaľ čo pri verzii Sport bude ovládaný manuálne do troch polôh.
Na BMW C 600 Sport bude posed dynamickejší so sedadlom vo výške 810 mm. BMW C 650 GT prináša pohodlnejšie sedadlá pre jazdca aj spolujazdca. Riadidlá bude mať vyššie a na sedadle spolujazdca bude nastaviteľné operadlo. Výška sedadla bude 780 mm.
Okrem celkovej stavby a dizajnu budú na oboch skútroch použité rozdielne svetlomety. Predné smerovky na verzii Sport budú integrované v bočných plastoch zatiaľ čo u GTčka budú súčasťou spätných zrkadiel.
Úložný priestor pojme pri verzii GT bez prídavných kufrov až 60 litrov batožiny a pod sedadlo sa v pohode zmestia dve prilby. Verzia Sport bude na úložné priestory skromnejšie. Bude tu však použitý nový systém Flex-Case, vďaka ktorému sa zmestia pod sedadlo, pri odstavenom skútri, tiež dve prilby. Dno úložného priestoru sa totiž dá vyklopiť smerom ku kolesu.
Nové skútre od BMW sa budú vyrábať vo fabrike v Berlíne. K dispozícii budú v troch farebných prevedeniach. BMW C 600 Sport si zadovážite vo farbách Cosmic blue metallic matt (modrá), Titanium silver metallic (strieborná), Sapphire black metallic (čierna) a BMW C 650 GT vo farbách Sapphire black metallic (čierna), Platinum bronze metallic (sivá), Vermilion red metallic (bordová).
info & fotopress.bmwgroup.com
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | BMW | BMW |
Model: | C600 Sport | C650 GT |
Rok: | 2012 | 2012 |
Novinka: | NOVINKA 2012 | NOVINKA 2012 |
Kategória: | Skúter | Skúter |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 647 ccm | 647 ccm |
Max. výkon: | 59.8 k (44.0 kW) / 7500 ot. | 59.8 k (44.0 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 66 Nm / 6000 ot. | 66 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.6:1 | 11.6:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 79 x 66 mm | 79 x 66 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | automatická | automatická |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 115 mm | 115 mm |
Zdvih vzadu: | 115 mm | 115 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 270 mm | 270 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 R15 | 120/70 R15 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 270 mm | 270 mm |
Pneu vzadu: | 160/60 R15 | 160/60 R15 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 249 kg | 261 kg |
Výška sedla: | 810 mm | 810 mm |
Rázvor: | 1591 mm | 1591 mm |
Dĺžka: | 2155 mm | 2218 mm |
Šírka: | 877 mm | 877 mm |
Objem nádrže: | 16 l | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Max. rýchlosť: | 175 km/h | 175 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 7.1 s | 7.5 s |
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 4.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 266 km | cca 266 km |
Pridané: 16.11.2011 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 105275 | Včera: 249051