Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (12)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda predstavila CRF250L a niekoľko elektro konceptov na 42. Tokyo Motor Show 2011

 Zdieľať

Pridané: 21.11.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 9165 [Bleskovky - Predstavujeme]

Honda v Tokiu predstavila viacero elektro konceptov na dvoch, troch, ale aj štyroch kolesách, ale aj endurko na každý deň s označením CRF250L.

Seriál článkov - Novinky 2012:

| Seriál článkov: Novinky 2012 |

CRF250L

Kto už dlhší čas sledoval "suchoty" Hondy v segmente malých, spoľahlivých, praktických endúr na každodenné využitie či už v meste alebo v teréne, ten sa dočká. Malá CRF dostala motor z asfaltovej sestry CBR 250 R. Otázne teraz je, či sa bude dovážať a predávať aj u nás.

 CRF250L koncept
CRF250L koncept

 CRF250L sériová podoba
CRF250L sériová podoba

Foto:
 Honda CRF 250 L 2012
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:CRF 250 L
Rok:2012
Kategória:Enduro
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)
Objem:249.4 ccm
Max. výkon:23.12 k (17.00 kW) / 8500 ot.
Max. krútiaci moment:22 Nm / 7000 ot.
Kompresný pomer:10.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:76 x 55 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:250 mm
Zdvih vzadu:240 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová dvojpiestková
Priemer bŕzd vpredu:256 mm
Pneu vpredu:3.00 - 21
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:120/80 - 18
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:144 kg
Rázvor:1445 mm
Dĺžka:2195 mm
Šírka:815 mm
Výška:1195 mm
Svetlá výška:255 mm
Objem nádrže:7 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:120 km/h
Poznámka:
Poznámka:Cena 10/2012: 4 250,- EUR

RC-E:

Elektrická verzia superšportu v ráme 250 ccm kubíkovej mašiny. Prototyp navrhla športovná divízia HRC a tak dostal tie najlepšie komponenty ako pruženie od Öhlinsu, brzdy Bermbo Monobloc a odľahčené kolesá.

MOTOR COMPO:

Malé približovadlo, extrémne kompaktné, poháňa elektromotor. Batéria je oddeliteľná a môže byť využitá aj ako zdroj pre každodenné použitie. Compo je možné vložiť do auta napríklad do auto štúdie Hondy s názvom MICRO COMMUTER CONCEPT.

E-CANOPY:

Tiché a komfortné približovadlo vzniklo inštaláciou elektropohonu do jedinečného trojkolesového skútra. Môže byť doplnené o zadný kufor pre rôzne využitia napríklad pre kuriérsku službu.

TOWNWALKER:

Mestská mobilita v úplnej jednoduchosti. Townwalker môže byť jednoducho zložený sklopení riadenia a sedačky a tak naložený do auta.

Pridané: 21.11.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2012:

| Seriál článkov: Novinky 2012 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (12)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 242187 | Včera: 121973