Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 10.11.2010 Autor: MajoKE
Čitatelia: 34252 [Vaše stroje]
Čo už s ňou? |
Skutočne ohyzdná a nepraktická vec je digitálna palubovka. Vadila mi, už pri kúpe, myslel som, že sa nad to časom povznesiem. Omyl, fuj špata. Chcel som ju nahradiť z mladšieho modelu FZ 6 S2, nedalo sa. Rýchlomer je čitateľný aj cez tmavé plexi na ostatné údaje musíš riadne zaostriť, čo neprispieva práve k najlepšiemu vnímaniu okolitej premávky. Kilometrovník vieš prepnúť na dva tripy, ja prvý vždy nulujem pri tankovaní, druhý vždy pri vyčistení reťaze. Potom môže ukazovať otáčky, teda uvidíš 8230. Mám to vždy prepnuté na tie otáčky. Hodiny vieš prepnúť na ukazovateľ teploty vzduchu v saní. Neviem k čomu slúži ten údaj. Prepínanie pogumovaných tlačidiel na prístrojovke medzi tripmi zvládneš aj v rukaviciach, ale tá bezpečnosť...
Žiaľ na ABS som nemal, vôbec neviem, či vtedy bolo. Verím, že je to moja posledná motorka bez ABS. Nožná brzda brzdí len zadné koleso, tiež si nahováram, že je to naposledy. Zadné doštičky som menil pri 52.000 km. Páčka prednej brzdy je nastaviteľná. Spočiatku som si myslel, že brzdy sú veľmi ostré, dnes by som povedal, že sú priemerné. Pri poriadnom brzdení so spolujazdcom treba vynaložiť, podľa mňa, príliš veľkú silu na páčku. Výmena predných doštičiek bude asi okolo 70 – 80.000 km. Radím použiť mäkšie.
Pásmo uja telocvikára. |
Pruženie vybavíme rýchlo, predok sa nenastavuje. Pre športových jazdcov je mäkký, pre turistov akurát. Zadné som aj tak vrátil na výrobcom odporúčané: stred.
Turistický štít Givi usmerňuje vzduch tak, že robí riadny hluk, keď sa postavíš na stupačky pri 100 km/h budeš veriť aký je hlučný. Avšak v zime je za ním teplejšie a v lete nie si taký špinavý od hmyzu. Pokiaľ ideš, ruky ti v daždi nemoknú.
1.000 km. Olejový servis.
10.000 km. Olejový servis.
20.000 km. Olejový servis, výmena sviečok.
30.000 km. Olejový servis. Výmena vzduchového filtra.
40.000 km. Olejový servis, výmena sviečok. Výmena brzdovej a chladiacej kvapaliny. Len kontrola rozvodov.
43.000 km. Nová reťaz a kit.
50.000 km. Olejový servis. Kontrola spojky.
52.000 km. Nové zadné brzdové obloženie.
Po narodení dcérky mám Fazerka zakonzervovaného už druhú sezónu na stojane, ale je pravda, že sa na motorke navozím dosť v práci a doprial som si veľký skúter do nepohody.
Pohodlné umiestnenie mobilu s GPS, na zadnej stupačke vždy „záchranná“ cyklistická blikačka. 12 V zásuvka je pod plastom ako končí predná maska a začína rám. Malý kufor „neprotestuje“ pri rýchlych presunoch. |
Kto si chce prečítať aká je FZ 6 úžasná nech si zadováži Motohouse 11-2004. Kto si chce prečítať aká je nemožná nech si zadováži Motohouse 3-2006.
Počas 54 321 km mi motorka spadla raz z hlavného stojana v Belehradskom kempingu. Bola tam taká kyprá pôda, že sa zaryl hlavný stojan a jedná časť je nášľapná, tá sa zaryla menej a ja som mal formu na odliatok motorky. A potom som raz pri jazde krokom asi 7 sekúnd držal motorku v uhle 45 stupňov a prehral som.
2x sa mi stalo, že po troch dňoch celodennej jazdy v daždi nešli smerovky. Oprava vybrať kľúč a znova naštartovať. Raz som si tak nastavil páčku radenia, že som nezaradil rýchlosti a ten kĺbik treba raz za rok premazať.
Na 54 321 km sa mi nič na motorke nepokazilo. Žiadna skrutka sa vibrovaním neuvoľnila. Veru nič. Jazdím na motorkách pomerne často, netrčia zo mňa peniaze a som rovnako skúpy ako ty, ale nekupuj si veci na motorku, ktoré niekto vyhodil!
Pridané: 10.11.2010 Autor: MajoKE Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Yamaha |
Model: | FZ6 Fazer S2 |
Rok: | 2007 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 600 ccm |
Max. výkon: | 97.9 k (72.0 kW) / 12000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 63 Nm / 10000 ot. |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
Pneu vzadu: | 180/55ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 186 kg |
Výška sedla: | 795 mm |
Dĺžka: | 2095 mm |
Šírka: | 750 mm |
Výška: | 1210 mm |
Objem nádrže: | 19.4 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 242 km |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 10604 | Včera: 166571