Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (107)  [Verzia pre tlač] Tlač

Test moto zámkov Master Lock – jeden zo štyroch otvorený 1/2

 Zdieľať

Pridané: 27.01.2006 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 44032 [Testy a predstavenia - Test]

Ako bolo dohodnuté koncom novembra minulého roka, dnes sa uskutočnil dlho očakávaný test zámkov značky Master Lock.

Podnet na uskutočnenie testu sme dostali od jedného z členov motoride.sk a jeho pravidlá boli dohodnuté v tomto článku. Oficiálny dovozca týchto zámkov, spoločnosť Atrimex, poskytla na test štyri zámky:

 <b>1. model M8218</b> – oceľové splietané lano priemeru 10 mm chránené kovovými valčekmi, dĺžka 2 m, <b>cena 1191 Sk</b>
1. model M8218 – oceľové splietané lano priemeru 10 mm chránené kovovými valčekmi, dĺžka 2 m, cena 1191 Sk

 <b>2. model M8156</b> – oceľové splietané lano priemeru 20 mm, dĺžka lana 1,5 m, <b>cena 2449 Sk</b>
2. model M8156 – oceľové splietané lano priemeru 20 mm, dĺžka lana 1,5 m, cena 2449 Sk

 <b>3. model M8293</b> – reťaz zo zliatiny ocele, titánia a bóru, priemer oka 11 mm, dĺžka 1,2 m, <b>cena 4679 Sk</b>
3. model M8293 – reťaz zo zliatiny ocele, titánia a bóru, priemer oka 11 mm, dĺžka 1,2 m, cena 4679 Sk

 <b> 4. model M8305</b> – zámok na brzdový kotúč, pochrómovaná tvrdená oceľ, priemer strmeňa 5,5 mm, <b>cena vrátane kapsičky a kľúča s osvetlením 1746 Sk</b>
4. model M8305 – zámok na brzdový kotúč, pochrómovaná tvrdená oceľ, priemer strmeňa 5,5 mm, cena vrátane kapsičky a kľúča s osvetlením 1746 Sk

Na prekonanie každého zámku bol stanovený maximálny limit päť minút s tým, že bude použité prenosné náradie či prostriedky bez elektrického pohonu a napájania. Simulovali sme skutočnú situáciu na parkovisku, teda motocykel bol odstavený pri stĺpe a zamknutý oň tak, že lano bolo čo najmenej uvoľnené a samotný zámok čo najmenej prístupný (tak to odporúča výrobca). Pri prekonávaní zámku nemohol byť poškodený motocykel.

Na test sme mali pripravené tieto prostriedky a náradie:

*vreckový nôž

  • led-lampa
  • obojručné elektrikárske pákové nožnice
  • kvapalný dusík
  • približne 10-kilogramové kladivo

  • Test bol verejný a dopredu ohlásený. Tomu, komu sa podarí prekonať zámok do stanoveného limitu, bola sľúbená odmena 2000 Sk. Veteránika Hondu CB 400 sme teda pristavili k stĺpu, dovozca nainštaloval zámok a boj sa začal...

     Veterán Honda CB 400, náradie a prípravky pripravené na jeho vyslobodenie
    Veterán Honda CB 400, náradie a prípravky pripravené na jeho vyslobodenie

    >

    Pridané: 27.01.2006 Autor: Peter Fischer Zdieľať

    Ďalšie články tohto autora:

    Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (107)  [Verzia pre tlač] Tlač

    Galéria ku článku:

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    Galéria

    PC verzia motoride.sk

    © Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
    Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
    Počet návštevníkov Dnes: 80725 | Včera: 159064