Motozem

Články - Mototuristika

Od Jamesa Bonda po Harryho Pottera - ŠKÓTSKO 2024

Zhrniem letný moto výlet Škótskom, ostrovom Skye a ostrovom Man.

Nultý trip nádejného dobrodruha

Počas celého tripu som mal v hlave myšlienku, že o tom musím napísať cestopis. Akosi to tomu “Motorajdu” dlžím za tie všetky informácie, ktoré som tu od roku 2011 načerpal....

Report: 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024

Vyhodnotenie pretekov a najvzdialenejšieho najmladšieho a najstaršieho účastníka - Preteky Medveďov: Preteky Medveďov 2024 - 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024 Kategória open: 1. Ján Jaško 2. Martin Dobiš 3. Martin Kollárik Preteky medveďov kategória open - Report: 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024 Kategória veterán moto: Preteky Medveďov 2024 - 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024 ...

Cesta okolo Ruska za 80 dní

Ty si chcel dať Magadan a ani si mi o tom nepovedal? Takže ty si tam chcel ísť sám bezo mňa? Začiatkom leta vyrážame! Ďalší pokus musí byť úspešný. No a zrazu som mal...

Rýchlovka Nórskom

Nechcem písať celý cestopis, tých je netom iste veľa, zhrniem len moje základné postrehy.

7. Stretko ľadových medveďov 4. 2. 2023, Brezno

Po dvojročnej nútenej prestávka sa znovu v Brezne uvidíme...

Irán - legendy a skutočnosť

Návšteva Iránu je nevyhnutnosť alebo splnený sen alebo dobrodružstvo. Osobne som presvedčený, že pre mňa to bolo všetko v jednom. Stáva sa, že po úspešnom tripe do danej...

St. Tropez na Vespe cez Alpy

Myšlienka vznikla ešte v roku 2019, spoznať Alpy trochu lepšie, keďže z východu to nie je až tak na skok. Dobyť pre mňa osobne bájne Stelvio sa mi nepodarilo v 2019, keďže...

Denník stroskotanca

Ty este interes moj motorka? Ja ano predat ty!

Nebyť tejto, na prvý pohľad nie celkom zrozumiteľnej vety, asi ani tento text nevznikne. No na túto vetu som čakal veľmi dlho...

Zobrazujem články 631 až 645 z cekového počtu: 1198.

02.08.2010 - tigrik77 Čitatelia: 19118 Strany: 2 [Mototuristika - Európa - Výlet]

Mini výlet do Čiech

Tento výlet bola moja prvá moto-turistika. Ako nadpis napovedá výlet bol do Čiech. Presnejšie južné Česko. Všetko to trvalo spolu štyri dni. Pokúsim sa to zhrnúť do tohoto článku.

30.07.2010 - Paulie Čitatelia: 9477 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Keď AccuWeather určil trasu – Júlske Alpy a Istria

Rok 2010 sa začal pre motorkárov otrasne. Jar žiadna, zima, dážď, vietor v podstate až do konca júna. Kvôli počasiu ruším už asi štvrtý plánovaný výlet k moru a taktiež ruším výjazd s Derbim na Balkán.

28.07.2010 - danfoss Čitatelia: 8241 [Mototuristika - Slovensko - Výlet]

Ako sa zo sna stala realita!

Možno ma niektorí, ktorí budete čítať tento krátky článoček spoznáte, pretože pred niekoľkými mesiacmi som na túto super stránku pre motorkárov hodil do rubriky Diskusné fórum prosbu, kto by mi požičal motorku na týždeň?

27.07.2010 - 1a1a1 Čitatelia: 10714 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Rumunsko - Bulharsko - Grécko - 2010

Cez zimu som plánoval pár cieľov, ktoré by som cez leto na mojom varadere rád navštívil. Boli to Sicília, Rumunsko, Estónsko a Alpy. Prvé dva plány mám za sebou. Tak som sa po dlhšej úvahe rozhodol, že sa s vami podelím s pocitmi a zážitkami, aj keď nemám spisovateľské črevo. Hádam to nejako prelusknete.

26.07.2010 - Mitja Čitatelia: 5974 [Mototuristika - Východné Slovensko - Výlet]

Marcová snežná eufória

Aj ty si kochajúci sa pútnik, ktorého domovom je CESTA? …

23.07.2010 - MilanJa Čitatelia: 7311 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Alpská serenáda 2010

Keď o niečom snívam príliš dlho, nezostane mi nič iné, ako premeniť sen na skutočnosť.
Presne toto sa stalo v súvislosti s Alpami.

14.07.2010 - piestik Čitatelia: 11836 Strany: 3 [Mototuristika - Východné Slovensko - Výlet]

Epos o mototúre II.- Východniarska odyssea

Prológ :

Akákoľvek zhoda miest, názvov a mien je úplne úmyselná. Udalosti opísané v tomto epose sa naozaj prihodili v dňoch 4. až 7. júna roku Pána 2010 štyrom motorkárom a jednému ľadviňákovi na ich výlete do najvýchodnejšieho cípu Slovenska - do Novej Sedlice. Celé sa to začalo studeným dažďom a skončilo horúcou vášňou. O tom, čo sa na 1200 km dlhej púti prihodilo medzi tým, sa dočítate v nasledujúcich riadkoch.

24.06.2010 - itoca Čitatelia: 5846 Strany: 3 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

Rally Albania 2010

Ako sa vybral Československý moto team do Albánska na rally a užil si to v pohode a zdraví.

24.06.2010 - derbi Čitatelia: 8428 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Balkán Tour 2010

Pozrieť sa na Balkán na motorke ma lákalo dlho. Autom som prešiel v minulosti dosť, ale väčšinou iba hlavné ťahy. Priznám sa, chcel som aj dokázať, že moto turistika sa dá robiť aj na malej motorke, nemusí mať každý bavoráka.

17.06.2010 - sanders Čitatelia: 8726 [Mototuristika - Slovensko - Výlet]

Zbieranie skúseností - prvé motokilometre

O super výlete po Slovensku zo západu na Liptov.

14.06.2010 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 13063 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Moto-akcia]

6. ročník Jazdy za zosnulých motorkárov

Netradičná jazda v mene tých, ktorí už nie sú medzi nami, prebehla tento víkend už po šiesty krát. Stretli sme sa v strede Slovenska na spomienkovej jazde na horský prechod Šturec.

09.06.2010 - ope01 Čitatelia: 4371 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

Akcia Suzuki Bandit Brno a jazda na RC8R

Chlapci z klubu Suzukibandit si tentokrát dali zraz na Brnenskom automotodrome. Veľmi chvályhodný počin, zajazdiť si za relatívne prijemný peniaz na bezpečnom okruhu a popri tom sa postretávať so svojimi kamošmi, večer pogrilovať a popiť pár pohárov zlatistého moku. :-) Akciu poňali aj ako amatérske preteky, takže program sľuboval zaujímavý deň.

18.05.2010 - jozo13 Čitatelia: 10534 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Moto-akcia]

Aká bola 5. Haličská Motorkáreň

Jubilejný piaty ročník bol už počas prípravy poznačený zvláštnymi okolnosťami. Pán starosta nám pri vybavovaní povedal, že on a niektorí poslanci si neželajú aby bola takáto akcia v Haliči.

18.05.2010 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 8791 [Mototuristika - Európa - Výlet]

Nečakaný výlet do Maďarska, alebo dvaja turuli na 125-kách.

Tento výlet sa uskutočnil minulú moto-sezónu. Bolo to tesne pred maturou počas akademického týždňa. Posledná šanca naučiť sa aspoň niečo o našich hrdinoch typu Štúr. Šanca ale ostala nevyužitá. Vybral som sa totiž do zeme, ktorú banda spod Devína veľmi v láske nemala, do zeme menom Maďarsko.

06.05.2010 - lancerka Čitatelia: 4603 [Mototuristika - Východné Slovensko - Moto-akcia]

Krtíš Rally Šírava

Predstavte si pohodové neskoré ráno o cca 10:00 stredoeurópskeho času. Pomaly sa chýlilo k jednej z najväčších motoakcií na Slovensku – Motozraz Šírava.