Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Zobrazujem články 211 až 225 z cekového počtu: 268.
26.05.2008 - paffyair Čitatelia: 9338 [História]
Pre raketový vzostup firmy Aprilia v 90. rokoch je príznačné, že až do začiatku 70. rokov vyrábala bicykle. V čase, keď rodinný podnik preberal Ivano Beggio, zamestnávala 18 ľudí. Lenže Ivano, na rozdiel od otca Alberta (skúseného cyklistu), mal radšej motory a nestrácal čas.
20.02.2008 - loobo Čitatelia: 11085 [História]
Štýloví, ultracool, ultramoderní s nadmerným záujmom o svoju osobu, jedným slovom „Mods“!
29.11.2007 - loobo Čitatelia: 46621 Strany: 5 [História]
Je druhom motocykla spopularizovaného medzi rokmi 1950-1960 najmä v Anglicku a Taliansku. Café Racer je motorkár, ovplyvnený kultúrou Rock-n-Rollu. Café racer je Rocker. Aby sme pochopili vývoj kultu Café Racera je treba sa vrátiť naspäť do obdobia s pred 30-tých rokov dvadsiateho storočia, kde boli „položené“ jeho prvé základy.
29.08.2007 - campa Čitatelia: 19207 [História]
Harley Davidson prežil najtvrdšie obdobie od tridsiatych rokov. Strata mena, predajcov a hlavne, dôvera klientov bola preč. To sa už nepáčilo ani Amerike ako takej. Ale ak niekto povie, že HD dostal výhodu cla, štát mu pomohol a mal to jednoduché – nevie o čo ide...
02.08.2007 - campa Čitatelia: 12983 [História]
V roku 1947 vyrábal Soichiro Honda svoj model „A“ a motor montoval do rámu bicykla, neskôr to bol model Dream „D“ a v 1951 sa rozbehla sériová výroba. Fujisawa rozbehol prvú dílerskú sieť Honda v 13 000 obchodoch s bicyklami.
26.07.2007 - gilbert Čitatelia: 17320 [História]
Moto Morini je značka klasickej talianskej konštrukčnej školy. Spoločnosť v roku 1937 založil Alfonso Morini a bola rodinným podnikom Moriniových do roku 1987, no dnes patrí patrí „deštruktorom talianskej klasiky“ a to bratom Castigliovým spolu s ostatnými slávnymi značkami.
19.07.2007 - gilbert Čitatelia: 17125 [História]
Istý moment som na inom mieste pri inej príležitosti tvrdil, že Honda svojim modelom XL 1000V Varadero dala úder pod pás všetkým cestovným endurám, teda aj segmentu rally touring.
04.07.2007 - gilbert Čitatelia: 18629 [História]
Ako som už naznačil v predošlých článkoch venovaných nekapotovaným a okapotovaným cestným endurám Honda s vidlicovými motormi, vrcholom cestnoterénnej ponuky turistických motocyklov do nedávna bola civilná verzia púštneho špeciálu Africa Twin.
12.06.2007 - campa Čitatelia: 16349 [História]
„Americká spoločnosť je schopná sa navždy zbaviť chudoby“, povedal začiatkom roka 1929 prezident Hoover, následne koncom roka krach na newyorskej burze zničil ekonomiku Spojených štátov. Bill Harley a bratia Davidsonovci ťažko prežívajú obdobie, kde viac ako 200 spoločnosti podobných Harleyu sa potápa ku dnu, a na indiánskom kontinente zostáva fungovať len Indian a HD.
07.06.2007 - gilbert Čitatelia: 13381 [História]
V predošlom článku som spomínal, že púštne špeciály XRV 750 boli familiárne označované aj ako AFRICA TWIN. Továreň Honda začala ťažiť z úspechu týchto špeciálov a ponúkla na trh veľké okapotované enduro rovnakého názvu už v roku 1988.
24.05.2007 - gilbert Čitatelia: 10002 [História]
Koncepcia vidlicového motora značky Honda sa teda etablovala v púštnom africkom maratóne a v roku 1986 sa dostala na prvé miesto.
08.05.2007 - campa Čitatelia: 19960 [História]
Na začiatku bola cesta. Aj keď „cesta“. Doprava, rovnako ako v Európe, upútala pozornosť verejnosti, a všetko motorizované začalo budiť záujem. Hlavne to, čo malo dve kolesá.
08.05.2007 - gilbert Čitatelia: 16833 [História]
Ako som už na inom mieste spomínal, japonská konštrukčná škola sa najskôr prezentovala v púštnych maratónoch. Keďže XLV-čka utvorila nový trend, tak Honda z tohoto momentu začala ťažiť.
07.05.2007 - gilbert Čitatelia: 10733 [História]
Vznik japonskej koncepcie vidlicových motorov v endurách sa odhadom dá situovať po roku 1978. Vtedy totiž Thiery Sabine uviedol do odvetvia rely niečo nezvyčajné - maratón medzi Parížom a Dakarom. Nezvyčajné bolo to, že mimo áut pretekali motocykle aj doprovodné kamióny.
02.05.2007 - gilbert Čitatelia: 7619 [História]
Keďže som v úvode seriálu spomínal švédsku konštrukčnú školu, dovolím si tvrdiť, že bola v Európe medzi prvými, ktorá priniesla vidlicový motor do terénu.
Predchádzajúce | 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 135432 | Včera: 117678