Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravicko. Mam v plane kupit novu moto, no neviem sa rozhodnut. Prosim majitelov tychto strojov, alebo kohokolvek o ich PRE a PROTI vzhladom k tymto masinkam. Diky |
Myslim, ze podstatny rozdiel medzi tymito motorkami je v motoroch. SV s vidlicovym dvojvalcom ma zatah od nizsich otacok. Fazer s radovym stvorvalcom ti ukaze svoj vykon pri trocha vyssich otackach. Zalezi aky typ motorky je tebe blizsi a na com si doteraz jazdil. |
dzonyem - bola len er5, cize dvojvalec. takze neviem porovnat. |
er5 je motorovo asi podobnejsia dvojvalcu SV... |
Nejde ani tak o porovnanie, ale skor o osobnu skusenot majitelov. Hlavne ako sa im osvedcila moto na dlhsie trasy. Upravené 1 krát. Naposledy upravil destination (04.08.2007 16:14) |
destination: ak si bol spokojny s ER5 skus nastupcu ER-6n, alebo s kapotazou ER-6f. Test ER-6n najdes aj tuna na motoride. Popripade stvorvalec Z750. |
to: destination - ja by som sa chcel spytat ake mas skusenosti s ER5 , ake si z nej mal pocity atd. a k otazke - SV-cko je podobne er5 motorom, mozno ti bude vyhovovat uz spominany zatah z nizsich otacok.. ale rozhodnutie je na tebe |
majou - v motostore som veru nad z750 slintal, ale radsej nejakeho pohodlnejsieho turistu |
wildcycle - pocity su fajn. mozem len chvalit, nikdy ma nesklamala. len ked bol vyjazd s "vacsimi bratmi" bolo treba trosku viac dusit, co sa prejavilo na spotrebe. |
aha dik, lebo rozmyslam na dovozom z CR, maju tam vypredaj skaldov modelov 06 za 150litrov slovenskych |
destination - dufam ze mas pravdu , inac aky to ma zvuk? zrejme dobry |
wildcycle - celkom fajn, len na 1 a 2 pri vyssich otackach som ho moc nemusel, dost mi pilil usi |
destination - na to sa da z vyknut nie?, a posledna otazka co ma trapi, ze aka je asi velka, teda myslim na tvoju vysku, lebo ja niesom najnizsi, ci by mi nebola mala |
ale da samozrejme. ja mam 183cm. jazdi sa mi na nej pohodlne, moja vyska ma nijako neobmedzuje. mozno len "velky chlap na malej moto", ale vraj to nie je take zle, este sa mi nikto nesmial. |
fu, to mi odlahlo, ja mam 184cm som mal trpky pocit ze mi nebude pohodlna, dik za info |
Ciao! Zdravim ta borce. Ja mam sv650 modelovy rok 2000 a myslim si ze je to masinka dost dost do pohody. Nechcem sa robit nejaky redaktor motocasaku tak to skratim! Neviem presne co by ta zaujimalo ale skuuusim to ....Je to skorej masinka na mesto a okolie, no aj pri dlhsej jazde nebudes mat ziadne problemy.Je to raketa a poriadna zatah hned od spodu a kopes tam kvalty jeden za druhym, no super!!! Na rozjazde aj v meste nema Fazer urcite sancu. No horsie to je na rovinkach kedy fazer vystreli ako raketa! To mam z vlastnych skusenosti kamos ma totizto fazer-ika! Dalsie je ale to ci chces S-kovy model, ci N-kovy? S-ko urcite fazer nezebere!!!A podalsie- Zober si uz len ten nadherny prekrasny zvuk dvojvalca to je nieco neskutocne , kam sa hrabu 4valce. Das si tam ladacek ved to je samozrejmost a uz nikdy od neho neodides. Slubujem |
aj ja mam sv650s....celkom ziva masinka, ale pri dlhsich trasach ma boli prdel |
ja som jednoznacne za fazera! pisal si ze by si xcel dobreho turistu a to fazer je! ak xces nieco na blaznenie tak potom sv.... a ked sme pri tom cital som jeden clanok o fazerovi a bolo tam pisane " fazer je vynikajuci krizenec medzi turistom a supersportom takze sa da na nom absolvovat oboje" tu je link ktory by ti mohol pomoct pri vybere Test Yamaha FZ6 Fazer S2 - športovec, turista a partner na každý deň |
shushen povedal dobre, opytaj sa redtwins |
Fazer (600) vie všetko, aj turistiku, aj paľbu. 4valce v rade idú ochotne do otáčok, keď prichádzajú do červeného poľa je to riadna diablovina. Na 2ke 135+, na trojke170+ a ťaháťaháá Keď ho držíš do 6-7tis otáčok tak jemne pradie a môžeš si turistikovať koľko nádrž dá. Na jednu sa dá tak 300km a je to veľká pohoda. Je to mašina do výkonu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 231374 | Včera: 244522