Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (5 hodnotení)
Diskusia k článku: Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019 - spýtaj sa čo ťa zaujíma
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Ehm no neviem ci rozumiem grafom a datam, snad ano, denne s nimi pracujem. Lepsi priebeh krutaku znamena v BMW ze medzi 5a6 tisic je prepad ako hovado a od 6500 ma nakopne? Mne pride ta krivka na starsej 1200ke ovela hladsia,vyladenejsia a vyvazenejsia. Otazka je tiez k comu mi je 140Nm? Budem tahat za sebou pol tonovy naves? |
porovnanie |
Hodnotenie: Dík za otázky, ešte sme len na ceste, presne neviem kto tam bude k dispozícii na otázky, dúfam že niketo kto mal pod palcom vývoj motora... |
Hodnotenie: Deluxa, vyhladenejsia je krivka výkonu - je tam v rozpätí 500ot zastavenie nárastu - ja by som to prepadom nenazval aj keď je tam možno o 1 koňa menej. V takých otáčkach budeš mať naložený plný plyn, to preletis, myslím si, bez postrehnutia. |
Hodnotenie: postrngaj vyplet kolies nejakym klucom, ci uz to je konecne na 100%... Upravené 1 krát. Naposledy upravil passiv (11.10.2018 18:25) |
Doplnené prvé dojmy, foto a video Video: Testujeme nové boxery BMW R 1250 GS a RT 2019 |
sedlo na gs sa nejako zmensilo,je to jednosedadlo |
To nové sedadlo je koli tomu, aby bolo normalne dvojsedadlo za priplatok |
|
Mna by zaujimalo co ten vackovy hriadel drzi v pozicii. Chapem ako ten system funguje, cudlik dostane impulz z RJ, vysunie sa, zapadne do kolajnicky, posunie vacky a zase sa zasunie, ale co ju potom drzi v pozicii? Z tych prierezovych videi to nie je zrejme, aspon mne. Inak, recenzenti tvrdia, ze zmenu, ked sa vacky vymenia nie je citit, je to plynule, co je super, ale ked sa nieco pokazi a ostane to visiet v jednej pozicii, lebo elektronika, asi to bude citit na vykone, ci? Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (13.10.2018 20:10) |
Re: dreamer: presne na to som sa pýtal ak sa pzorieš na túto foto: Video: BMW R1250 Boxer s variabilným časovaním ventilov 2019Čas 40 sek Tak na vačke vľavo vidíš zápich. Oproti nemu je člen s tlačnou pružinou a ten aretuje vačku v danej polohe. |
@Awia, asi ti budem len verit, lebo ja som asi slepy, ale ako vysvetlenie mi to staci. A ta moja posledna otazka z predosleho prispevku je samozrejme blbost, uvedomil som si to az ked som si to teraz po sebe precital. Je uplne jedno v akej pozicii bude hriadel, lebo vole sa meraju v hornej uvrati, ked sa vacky sediel ventilov nedotykaju [facepalm]. |
Ahoj Abia, |
kedy do rally verzie daju konecne normalnu prednu vidlicu ? A kedy bude “ maly “ boxer ako ma napriklad KTM 1090 ? |
Re: alexa7: HP (2?) nema klasicku prednu vidlicu? |
riešite zvláštne veci motorka čo stoji okolo 20.000 eur a je v záruke sa neopravuje doma. Kto to bude kupovať ako 5 a viacročnú jazdenku a nieje zdatný mechanik si to aj tak dá spraviť niekomu šikovnému. Čo sa spoľahlivosti týka nemám dojem, že by predchádzajúce modely boli nejako extra kazové (najdu sa problémy ako pri kazdej jednej moto a aute.) Lenže reči typu to sa bude kaziť a to nebrzdí ako som sa dočítal je smiešne nakoľko to zatial jazdilo len prá ľudí. Ale chápem, na fórach je dosť odborníkov |
Re: janoval: A vyraba sa ? |
Šani "malý" boxer už bol a mám pocit že sa neuchytil lebo zníženie objemu a výkonu nekorešpondovalo so znížením ceny keďže okrem objemu spalovacieho priestoru to bola rovnaká motorka. |
Hodnotenie: Ja som fanusikom malych boxerov. A je to dobre povozenie. |
Merlin mýliš sa |
No ano, ale ja som myslel a nenapisal, o GS-kach. |
Hodnotenie: Na otázky je už asi po funuse, no skúsim to. Totižto až teraz som si lepšie pozrel fotky a video k zmene časovania sania. |
K prepnutiu časovania dôjde iba počas jednej otáčky, nie je to moc schnel ? |
riesenie zaujimave, mat moznost jazdit na normalnu vacku a ked pridas jazdis na ostru vacku, mozno len ten magnet v oleji bude trochu trpet, aby sa nerozpadal a nepraskal v tom teple, ako napinaky - klzaky rozvodovej retaze v starsich gsskach. |
Matúš to čo píšeš je jasné a vyplýva to z konštrukcie ktorú použili, u iných konštrukcií to zas môže trvať dlhšie ako jednu otáčku a môže to byť plynulá zmena. No tým nechcem povedať, že toto je nanič. |
Tryskac> podla mechanizmu, ktory je na obrazku je posun vacky vedeny kolajnickou do ktorej sa strci kolik, t.j. kolajnicka nepusti aby sa vacka hybala inak* nez je vyfrezovana kolajnicka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matus (18.10.2018 9:22) |
Matúš áno, no všimni si, že na konci tá šikmá drážka - kolajnička stratí hlbku a vstrčí kolík do magnetu - čas napr. 0:43 asi sa zároveň vypína šťava do el. magnetu, potom by to malo byť vedené iba guličkou? a drážkou na bočnom aretačnom ložisku. |
Tryskac> no jedna otazka teda je, ci kvoli rychlemu posuvu vo vysokych otackach moze dojst k tomu, ze sa vacka vysunie moc, alebo do niecoho narazi a pod - a tu sa asi zhodneme, ze nie, pretoze pri posuve je jej pohyb kontrolovany vo vsetkych smeroch. |
Vačku po presunutí do krajných polôh držia drážky v bočnom ložisku do ktorých zapadá guilčka? pritláčaná pružinou? , hydraulicky? ... vid. môj príspevok s chybným obrázkom |
Chlapci, tuto otazku som uz kladol ja a Awia mi odpovedal, viz. jeho prispevok 13.10.2018 21:27 Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (18.10.2018 15:02) |
Dreamer> diky, ale ja to tam nevidim. (prispevok vidim, nevidim ten zapich) |
Dva zápichy na "locking bearing" , samozrejme vždy je vidno iba jeden Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (04.11.2018 7:37) |
Re: tryskac: akú chybu di tam nasiel? |
na tomto obrázku je ozubené kolo sacej vačky a aretačné ložisko v nesprávnej polohe, má byť posunuté v pravo. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (05.11.2018 7:52) |
Re: tryskac: pozorné oko máš |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16094 | Včera: 248149