Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (19 hodnotení)
Diskusia k článku: Test KTM 1090 Adventure a 1290 Super Adventure S na Sicílii
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: No ty kks, ta 1290 je fakt ze pekna motorka! A este aj nadupana elektronikou... Klobuk dole, tak sa to dnes ma robit! |
teraz som to celkom nepochopil .. to je ironia ? lebo tak by to nejaky zmysel davalo :o |
Thorien, tym myslis mna? Nie, nemyslel som to ironicky... Mne sa paci aj Super Duke, aj jeho verzia GT... |
Hodnotenie: off road rezim u KTM za priplatok ??? |
nj ..tak funkcnost neriesim ... a vkus je velmi individualna vec . . za mna kandidat na jednu z najskaredsich motoriek poslednych rokov .. o vseobecnom trende vymeny peknych budikov za kalkulacky z blsaku radsej ani nehovorim .. no coz .. asi som velmi konzervativny v takychto veciach |
Re: Thorien: budiky neries. Mohli tam este nainstalovat pokemonov, ked uz to je farebne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (27.02.2017 10:23) |
nj .. no len mne je tak trochu smutno za tym ze uz sa pozera len na funkcnost .. nejak sa vytraca ta cast ktora je cisto len o tom ze da sa to spravit aj krajsie . .ale sak naco . .aj tak neni cas pozerat .. inak to moze byt dobry stroj ... ale nie pre mna .. |
Hodnotenie: zacina sa mi pacit oranzova farba, hlavne v odtieni 1290. |
Hodnotenie: super spracovaný článok a detailný popis.. |
Hodnotenie: Ked uz sa porovnava 1290 s Mulistradou, tak by som namiesto GS dal XR. Je to len liter, ale vykonovo a cestnym zameranim sa hodi viac... |
Hodnotenie: Take nejake moc nabité všetkým mi to pride, |
Re: janoval: off režim je za príplatok iba na 1090 - je to primárne cestný bike, do terénu je eRko. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (27.02.2017 15:18) |
Hodnotenie: Tak mne osobne to kurenie pod ritou cez leto nevadi,nejak to nemam cas vnimat.A v tychto mesiacoch je to take super,ked odtial zacitim trosku tepla |
Re: Menton: Do konkurencie 1290 doplnené BMW S1000XR 2017 - dík za tip |
no ano ... vyhrievane sedadlo v zakladnej vybave ! :D |
Hodnotenie: Re: Thorien: Celá motorka je hitech, čo by tam tie budíky robili. |
Re: alexa7: Nejde o retro ale o jednoduchosť... Ja si myslím že také 1090/1290R by malo byť čo najjednoduchšie ABS, trakčná s vypínaním OK, ale žiadne tempomaty, bezkľúčové ovládanie, LCD prístrojovka a podobne... Čiastočne tou cestou KTM ide (1090R), eRká nemajú el. podvozok ale to nieje všetko. Malo by to mať minimum plastov, ľahké rozoberanie a iné veci... Čaro jednoduchosti tomu proste chýba... Hovorím o Erkách... Cestovné verzie sú OK - tú výbavu jazdsi chcú... |
a ja som zase hovoril za seba ... ono aj digitalna pristrojovka sa da spravit pekne .. teda . aspon mne sa nepacia strohe cisla. .chybaju mi lietajuce rucicky ..nech su hoc aj digitalne .. nieco na sposob optitronovych pristrojoviek lexusov .. a to podla mna nemoze byt velky problem spravit na LCD displeji .. .a kto chce nech si navoli cisla jak na vietnamskych hodinkach no |
Re: Awia:Je to jedna koncepcia, takže ta Rka je aká je.Snáď 800pojde tým smerom . Ja si 1090R viem doma predstaviť a kedže by som s nou aj tak XL rally nedával, len turistické šotoliny, tak jej nemožem vytknuť nič. Opraviť ju aj tak na mieste neviem. |
Re: alexa7: Jasne ja to chápem, tajne dúfam v 800 ale neviem neviem... Toto nie je debata len o KTM všetky značky sú na tom rovnako, veľa plastov, komplikovane, motorky kreslia počítače... Opravovať sa má v servise... Apropó ja rotujúce lanko mám stále... Jedno odišlo za po asi 140 tis km, neviem presne... |
Re: Awia: kks 140tkm . Ale musíš uznať že radšej magnet, ako ten šnek na kolese |
Re: alexa7: magnet mám tiež, tripmaster. A stratil som už dva Ale boli zle nalepené |
Re: Awia: |
Hodnotenie: ten display zvladne aj gps? |
Re: passiv: Displej by to asi zvládol, ale nateraz tam taká funkcionalita nie je... Niektoré testovacie motorky mali nahodenú k tomu navigáciu Tom Tom... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (28.02.2017 9:26) |
ah, skoda, stavim sa, ze si to nechavaju pre buduce modely...ja si pockam az ten displej bude vediet vsetko! nachystane to zda sa, uz maju |
Re: passiv: si mozes domontovat aj na svoju, netreba kvoli tomu menit motorku |
Re: janoval: neni tam dazdova mapa a sonar, takze aj lenovo musi este zamakat :D |
Hodnotenie: ... podarené motorečky, 1290 R objednaná ... |
Re: rmacko: Niekto sa má... a keď už eRko nechcel si radšej 1090? |
Re: Awia: ani nie, už minulí rok som špekuloval nad 1290-tkou, ale dal som na rady zasvetených a počkal si na eRko ... |
Hodnotenie: Gratulujem a tesim sa, ze ma poctis navstevou |
Hodnotenie: Mne sa naozaj celkom páči tá 1090 tka R |
U mna tiež 1090R . Do roka a do dna.Lebo verím že je dobrá, ale musím ju najprv vyskúšať a som ešte zvedavý na 800. |
Re: alexa7: |
Re: matus: díkes, prídem ... |
Hodnotenie: chvala KTM, no konecne ich napadlo, ze na endure nema co robit taka zbytocnost ako centralny stojan . To by islo prve dolu. |
No , v konfiguratore na stranke KTM sice nie je,ale na obrazku ho vidim. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Moderator (02.03.2017 21:39) |
Re: tolan: Obávam sa, že 1090 tka je cestovné enduro a nie enduro primárne do terénu :D |
Re: Undefined: bavili sme sa o Rku ze? No viem ze to nie je ostre enduro a nie je urcene na hard off ale to nemeni nic na tom, ze mi tam ten kus zbytocneho zeleza vadi. |
Re: tolan: Určite ho nemá v základnej výbave Ja som len nepobral komentár, že konečne ho vynechali hoc to bol pokec o volitelnej výbave :D |
Re: tolan: Ani ja celkom nechápem... čo je na hlavnom stojane zlé... Podľa mňa by mal byť na každej - obzvlášt na cestovnej moto v základnej výbave. Na Adventure ani nehovorím. Zo stojanom v poho opravuješ defekt niekde na cestách... Na 200+kg motorke tých pár kíl neriešim... |
Tak ja som ho v zivote nepotreboval. Retaz mazem scottoilerom. Defekt opravujem knotmi alebo podopriem vidlu na bocaku. Nejak by som sa uz vynasiel mimo civilizacie. Naproti tomu to 99.9999% casu iba zavadzia a bucha na kazdom skoku + dobrych 5 kilov navyse vahy. Navyse to je pomerne drahy kus zeleza na to aby som ho odmontoval a odlozil. 😀 |
tak vyzera to, ze motor 1090ky bol kompletne prepracovany: |
... takže neska po prvej garančke, ozaj podarená motorečka ... |
Hodnotenie: Tak ja mam na budikoch 35000 a ani naznak problemu. Velmi zvazujem 1290 S |
a co by si cakal, potrebnu generalku? |
Je to len chyba v tabuľke pri 1290, alebo tam dávali vyhrievané rukoväte v základe za minulý rok? Aj cena bola lepšie ako dnes. |
Re: nevo: Mali sme tam chybičku. 1290 S malo vždy cyhrievané rukoväte za príplatok. Verzia T ich mal v sérii. Opravil som. |
Ak by si niekto chcel prečítať, takto to vidím ja: Upravené 1 krát. Naposledy upravil nevo (09.11.2019 15:00) |
Re: nevo: ahoj. neviem kolko km mas na nej nabehanych, no mam taky pocit, ze zhruba po 6000km si moja prevodovka "sadla" (mam model 2015 no motor aj spojku mame "rovnake"). inak bacha, pri vymene oleja si kup motorovy olej vo flaskach. ked mi dali z toho "velkeho" suda, 2x som mal problem radit neutral!!! sice mas uz inu masku, ale aj moje origo plexi stalo za kkt (podla testov je super). vymenil som za puig, velka spokojnost. pod znacku (pokracovanie znacky k ceste) som si vyrobil taky "blatnik", je dlhy asi 10cm - velmi to pomohlo, odvtedy mam cisty zadny kufor |
Myslim ze výdrz zadnej pneu u takejto moto je ciste o jazdnom stýle. Na 1190 som mal od 6,5 do 10 tis. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (10.11.2019 17:29) |
na fz1 som blahom bez seba najazdil na S22 6000km po kontrolne body.... |
Hodnotenie: Mam 1090 R a kupil som ju preto lebo ta motorka ma gule na rozdiel od inich znaciek v tejo kategorii. |
Tak po rokoch príde nejaká zmena. 26.1. má byť predstavená nová KTM 1290. Som zvedavý. |
Hodnotenie: mam teraz jednu zanovnu 1290R na predaj a stotoznujem sa uplne s tym co napisal nevo TO NEZRÝCHĽUJE, TO ŤA ODPÁLI! akoze jazdil som uz kadeco ale toto je v kategorii cestovnych endur uplne bezkonkurencne. Ked som potom sadol na mojho milovaneho nemeckeho vzduchaca tak prve metre boli take... trpke. |
Hodnotenie: Re: raptor: aj tak si myslim ze 1290 uz je cestovne enduro, 1090 a 990 su do terenu terenu , 790 uz je speci , a fakt taha vac jak tvoj nemcky milacik ? |
Re: raptor: aj 1190 ka ta odpáli , a este je aj hravejsia. Na 1200 gs lc je troska teraz po KTM nuda |
picaso neser, zrovna R verzia na 21+18 kolesach je v mojich ociach rovnaka liga ako 1090 resp 990 |
|
popravde ak by som predal moju vycumlenu 1200GSA (ktoru nikde neinzerujem) tak mam vaznu obavu ze by som mal velku dilemu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.01.2021 9:28) |
Re: raptor: no s KTM si musis rozumiet a chapat ju , Je taka svojska |
picaso - to reči jak od Ducati (a to k Ducne mam vsťach akoby povedala jedna klasička na motoride) |
Re: raptor: No KTM ide fakt dobre o tom žiadnych pochýb... Ale že by to bolo až také? |
Hodnotenie: Tak na novu 1290 som extremne zvedavy Len sa bojim, ze zas bude o kus civilnejsia a menej jedovata... Ale keby mi aj nepadne do oka, nevadi, s 1190 som aj po 4 rokoch nesmierne spokojny |
Awia 1290R som rozhodne nemusel tocit ako 6kilo + neni ucukana ako stara 990. |
Re: raptor: Ucukáné nie sú už dávno, od čias čo odstrihli ľuďom plynové lanko a klapky otvára kompúter + dali dve sviečky na válec |
Hodnotenie: Re: Awia: Nemusíš točiť ale chceš. Presne si to napísal . Keď som sa Ťa na 1090 pýtal a skúsil som bolo rozhodnuté a teraz už väčšina kamarátov jazdí na KTM. Treba to proste vyskúšať a každý uvidí sám ako sa mu na tom jazdí. No keď už Raptor povie že to má čosi do seba ako najsamvačší BMW-čkar tak to asi ozaj bude dobré. |
Re: raptor: ze ty takto chvalis KTM, to by mi ani vo sne nenapadlo seriovy stit je naprd aj na ,,neeRkovej", ale s turistickým plexom + deflektor sa už dá urobiť viac km za deň, ako je človek schopný zniesť, no komfortom sedačky a prúdenia vzduchu to má od vodníkového GSA ešte riadny kus ďaleko. |
Re: Varan: ake mas turisticke plexi a aky delektor? |
u 1090 ma prekvapuje zdvih 220 mm , na taku motorku mohlo byt aspon 250 , tak ako mala AFRA , na ceste to chapem , v terene nuz, ked staci AWIOVI teda hadam bude ok |
Re: janoval: Teraz mam origo KTM turisticke a na tom deflektor MRA Xcreen sport. Poskulujem po inom plexe, rozmyslam nad Puig. |
Pytam sa, lebo ja mam tiez vysoke ktm a s nejakym noname deflektorom to nie je ono. Jazdim s origo strednym a rozmyslam, ze dokupum male z R-ka. |
S tým plexi sa asi nikdy človek nedozvie pravdu. Je jasné, že vždy originál na cendurách sú nedostatočné /alebo pre ľudí do 180cm budú OK/. Keď už si to človek nahradí, tak tiež to nijak extra nechváli, že by bolo jasné, čo si má budúci majiteľ ihneď kúpiť. Vždy to je na vyskúšaní, kombinácii s deflektorom alebo výbere podľa dizajnu. Z pohľadu dizajnu idem do Givi, snáď ho tento rok zaobstarám. |
Očakávaná KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2021 odhalená |
strive tak ku BMW mam vztah o to pokoj ale zas ak ma nieco zaujme nemam problem pochvalit (chvalil som velmi aj novu Afru) ale ak nezaujme tak tiez to nemam problem povedat (XTZ1200, CrossTourer) Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (26.01.2021 20:40) |
Re: raptor: my vieme ze si BMW pozitív, ale niečo sa v tebe zmenilo. Áno, vieš pochváliť, ale v minulosti som mal pocit ze pre teba neexistovalo nič iné ako BM a čokoľvek negatívne bud neexistovalo alebo sa prehliadaní. No a v poslednej dobe tie KTM chvália až príliš. Africa je z môjho pohľadu dobra moto ale ma taky nejaký mdly motor. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (26.01.2021 21:07) |
Co k téme? Ja vám chlapi neviem. Ja tie predky/svetla co púšťajú von od 2013ho u všetkých svojich modelov nemôžem stráviť. Skratka keď to vidím tam ma vždy strasie. Nech ma KTM techniku akokolvek dobrú, keď je ten dizajn co robia to najlepšie čo dokazali nakreslit tak je to veľmi smutné. |
Re: RadoR6: Ten dizajn vieš za normálnu sumu zmeniť kitom od Rade Garage alebo od Rebelu.www.radegarage.com/ |
Re: RadoR6: Neviem prečo máš pocit že mi lanko na plyne vadí... Myslel som to práve naopak... Ride by Wure ja fajn, vie spraviť kultivovaný chod motora aj rôzne reakcie na plyn - jazdné režimy, ale plynová rukoväť sa od toho momentu ako je elektronická mení na "snímač želania jazdca" - ten môže točiť ako chce, ale kompjúter rozhodne koľko mu tie klapky naozaj otvorí... Cez všetký elektro bezpečné systémy... A to je také... hmm... |
RadoR6 - ja nemam zo seba ten pocit zeby som nevedel pochvalit konkurenciu aj predtym ....ale zas je pravda ze na seba sa nevies pozriet zvonka Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (27.01.2021 11:28) |
Vela dnesnych ride-by-lanko motoriek ma druhu klapku ovladanu kompjutrom. |
Nie je ride-by-wire ako ride-by-wire... áno, spomínam si, prvé GS LC mali naozaj zvláštnu reakciu na plyn, ale napr. novšie GS LC to majú oveľa lepšie, mám jednu z posledných 1190 (2016) a príde mi úplne prirodzená, aj novšie 1290 sú na tom s plynom úplne v poriadku... takmer celý rok jazdím na Sport režime, mám rád, keď musím byť na plyn trochu citlivý, aby necukala... |
Re: Awia: ten pocit som mal preto lebo to tak ako si to napisal znelo "Ucukáné nie sú už dávno, od čias čo odstrihli ľuďom plynové lanko a klapky otvára kompúter". Ale viem ze ze pisany text casto nevie vyjadrit skutocnu myslirenku. Upravené 2 krát. Naposledy upravil RadoR6 (27.01.2021 12:40) |
Varan - 1290 som ani nevedel ze je ride by wire, tam som nepostrehol nic co by mi vadilo |
K tej ucukanosti. Pri 1290tke ju cítim, ale len pri nepridávaní /necháš sa pohybovať na voľnobežnom vstrekovaní/, keď človek ide v zápche. Neviem či to pri novej poriešili /rátam, že okolo r 2020 to musí byť vychytané aj na moto, keď to autá zvládnu/. |
Re: raptor: ako ze masina motor parada , a to co ten pocitac ? ja blby chlapec z oravy to v zivote nenastavim , to furt v servise , nic 1090 R steker a bude nastavene na off. |
picaso - steker sa da dat aj na 1290R a bude tiez furt na off |
1190 si off mapu nezapamata ani so stekrom. Ale zapamata ABS a MTC, co je dolezite aby sa dalo pohnut a zabrzdit. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 72917 | Včera: 208596