Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (17 hodnotení)
Diskusia k článku: On/off road cestovateľky - KTM 1190 Adventure a Adventure R
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
nedaj sa caper, bojuj |
dobre, este by sa mohol prihlasit dalsi s 1190 adventure, najlepsie r |
pitaz: SuperTenere, CT, GS maju dobru ochranu proti vetru - ked to porovnavam s 1190 |
varan: ktm 1190, supertenere, CT, aj GS maju slabu ochranu proti vetru - ked to porovnavam s Varaderom |
matus: z vlastnej skúsenosti som presvedčený, že za uvedených jazdných podmienok žerie 990 oproti GS o 2 litre viac. Za svižnejšej jazdy sa rozdiel zmenšuje na liter, no pri spomenutých podmienkach (a to nie je žiadne pokakané prdkanie, len plynulá svižná jazda, ktorou väčšinu kilometrov jazdím), tak 2 litre rozdiel na 100 km je neúnosný. |
Varan, ano, tych 6.8 za tebou popisovanych podmienok zhruba sedi. S Vickym sme toho dost pojazdili a moja skusenost je, ze ak bmw ide tak svizne, ako ktm, tak spotreba je zhruba ta ista. Najvacsi rozdiel je v terene, kde, aspon teda hovorim za seba, ja mam rad roztoceny motor a bmw tam prdka na 2.000ot (ako si uz spomenul) a tam je rozdiel spotreby zhruba 20%. Celkovo nebyva rozdiel v spotrebe vacsi ako 10%. A nedokazuje to len moja osobna skusenost, ale aj filter na spritmonitor.de, ktory je urcite objektivnejsi, ako osobne skusenosti nas dvoch. |
matus: neunosna spotreba je 6,8 pri jazde 55 mesto, do 120 okresky, dialnica 140-150 so zadnym kufrom a spolujazdcom. To robim na GS za 4,8. Budem sa opakovať, neporovnávajme maximálnu hodnotu výkonu, v takomto režime jazdím v prvej polovici otáčok na štvrť plynu, kde je GS ešte silnejšie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (19.11.2013 8:45) |
myslim, ze 1l oleja po 6000 km neni taka tragedia, hlavne ked je motor novy a jazdi na sa nom rezko |
tak ten liter oleja som prehliadol.. to teda ziiiram |
vychod: chapem tvoje nadsenie z novej moto, ale dovolim si poznamku. R1200GS Adventure nie je pre 1190 Adventure konkurent, lebo ochrana jazdca (uz v zakladne) je asi ako porovnavat kabrio a sedan a samozrejme 30 litrova nadrz je podstatne viac ako 23. Takze ty porovnavaj s R1200GS a tam to cenovo vychadza +- rovnako. Treba porovnat jablcka s jablckami. Kazdopadne gratulujem! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.11.2013 10:28) |
nechcem odvadzat pozornost od temy, ale ta neunosna spotreba 990tky, to je co? |
Nech je táto motorka akokoľvek super v ostatných smeroch, ako cestovnému enduru jej nedokážem odpustiť: |
výborné brzdy, kladne hodnotím že má reťaz. 150koní mi nič nehovorí-skôr je to na obtiaž. Tvrdé, nepohodlné, anti-ľadvinkové, pruženie predné nevýrazné-tvrdé v akomkoľvek režime, nulová ochrana pred nečasom, vysoká cena v základe o doplnkoch ani nehovorím. Ničím okrem bŕzd / tie sú fakt parádne /ma ta motorka neoslovila. |
nie, neuveris, gule mam a su v poriadku... nie volske oka ani prazenica, nic takeeee |
jazdil som, paradne sme si sadli do oka |
Hodnotenie: KTM 1190 Adventure - od 21/08/2013, doteraz najazdene 6450 km, priem. spotreba 5,8 l/100km. |
hallo, to ju nema nikto kupenu, ci nechce prispiet...? |
tak tak, bolo by dobre.. |
mne nesadla, je to oproti pôvodným ktm krok niekam kde s tým vnútorne nesúhlasím, podľa mňa zpäť, naháňačka za koňmi, fučí na tom, nepohodlné. Možno r-ko je lepšie než základ 1190. Však on niekto fundovyný sa k tomu vyjadrí ak už ju má. R-ko ma zaujíma tiež. |
majanko, tak som pozrel aj ine vklakna a tam sa len vacsina hasteri .. |
Za KTM LC4 SM mozem napisat, rv. 2005, najazdenych 60k km. Poruchy ziadne. Olej a filtre menene raz rocne doma. Par krat nastavovane ventily, taktiez doma. Inac meneny len spotrebak ako baterka, retazova sada, pneu atd.. |
ja som bol sklamany len z dvoch veci - testoval som r: |
caper, pozri aj iné vlákno. Ja som bol sklamaný. Napr. KTM 1190 Adventure 2013 – sakra rýchly dobrodruh. |
Hodnotenie: videl som, testoval som, mam zacielene na adventure r, idem do toho..;) |
matus |
... nee, dík za tip, uložené v záložkách ... |
@rmacko: poznas? |
kanko> ale sam vies ako to s longlife dopadlo a ze netreba cakat na 120tis km....turba odchadzali daleko skor, problemy s dpf lebo boli zanesene spalovanim oleja etc...proste u osobnych aut fail. |
Hehe, v aute menim olej uz aj preto aby mi nesplesnivel Mam na novom aute 17K za dva roky, takze ten olej si toho ani vela neuzil a siel von Keby som kupoval jazdenku, chcel by som ju kupit od seba Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (12.02.2013 12:16) |
Long Life pri autach a po novom aj pri moto je zalezitost ekonomicky ekologicka. Pocita s tym, ze sa robi upgrade po 120-150 tisic km na autach a pri moto netusim.... |
Pre mna je to udaj len pre lepsi pocit. Aj tak by som aspon olej menil skor. Aj Varan ma predpisanu vymenu pri 12K a menim kazdych 10K. |
mne sa to proste nepozdava (a nepaci), ze tak zrazu sa preslo zo 6.000-7.500km na 15.000-16.000km |
matus aj Triumph Explorer má servisku až 16.000 km Video: Triumph Tiger Explorer 1200 - Grand touring v rytme trojvalca |
ja by som sa praveze spolahlivosti motora ani nebal, kedze sa uz vyraba roky a toto je "podladena" verzia. Otazka je to "elektricke" pruzenie... |
Hodnotenie: Tato rakuska mrcha sa mi zacina neskutocne pacit. Mozno je to len abstakom a tym, ze cez zimu o motorkach vela citam, ale najnovsi clanok na ceskom moto serveri ma na nu uplne namotal. Dizajnovo mi pripomina z niektorych uhlov V-Stroma Ale je to pecka a kvitujem, ze v KTM nepodlahli modnym trendom a ponechali osvedceny a spolahlivy sekundarny prevod retazou. Pre niekoho sklamanie, pre mna neskutocne plus. Ale asi by som hned nekupoval, treba pockat ako to bude so spolahlivostou noveho agregatu, zatial to vyzera velmi dobre, s vykonom, priebehom krutiaku, so spotrebou aj so servisnym intervalom (15K). Konkurencia bude mat co robit, toto bude velmi silny oponent (skoda len, ze u nas je zastupenie KTM zalostne). Momentalne u mna v tejto kategorii aktualnych modelov uplny top. Sehr gut gemacht KTM |
Pred sebou mam jeden zahranicny motocyklovy casopis.Porovnanie cestovnych endur:R 1200 GS,CROSSTOURER,STELVIO NTX a SUPER TENERE.(KTM tam nieje,co je skoda.)Ale zato je tam tabulka cien niektorich nahradnych dielov.No a podla tejto tabulky,najdrahsie diely a spotrebny material ma YAMAHA a HONDA.STELVIO je niekde v strede a diely BMW patria medzi najlacnejsie. |
Awia: drgal som do Varaňa na 5-ku aj 6-ku, ale neškrtol. Nepomohol ani mierny kopček, hold baterka úúúúplne po smrti a bez varovania /teda na +póle ale boli kryštáliky a ako správny chlap som túto drobnosť odignoroval /. Dokonca ani čerstvo zaliata funglofka nepretočila motorom. Musela ešte na 12 hod. na nabíjačku a od tej doby Varan ide ako švajčiarske hodinky. Mám z neho radosť. Ale nezasierajme našimi nespoľahlivými motorkami vlákno ktm. |
duggo> 100% vlastnikom WP je KTM. Tak asi preto. |
Hodnotenie: mne sa páči ale aj tak som rád že mam XRV a 115 000km a stále to šlape a nesere sa to |
ochh vždy ma zabavia temy KTM vs. BMW... už ste ako V-Strom vs Transalp |
poturčenec horší Turka |
... to elektrické intermeco bolo zapríčinené mojou neznalosťou a nee konštrukčným nedoriešením kóóótíííem ... |
Mozno len malo citam, ale dava niekto okrem KTM tie vychvalovane tlmice WP ? Ked hej tak kto a ked nie tak preco ? |
vies matus, rozdiel medzi nami dvoma je, ze ja rozumiem vyznamu slov, ktore pouzivam... |
rasto ale ja som vobec nenarážal na teba.. ty sa prejavuješ normálne Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (27.11.2012 18:33) |
vies menton, rozdiel medzi nami dvoma je, ze ja neberiem vsetko totalne osobne, a ver mi ze mojim prispevkom o buzerantoch som vobec nemyslel na majitelov GS. |
... Janíčko, myslel som na tú spotrebu, nee na moto pre buzíkov, tak si to hneď neber osobne, podla mňa sú GSA pre ešte vačších chlapov , a ja krpec som si pre to račej kúpil tú rakúsku megaporuchovú kokocinu ... |
matus: skusme jednoduchu uvahu spojenu s vykladom podla slovnika cudzich slov, nech to ma aj uroven... |
takze seci sme buzeranti len vy s LC8 aj to 990 / 950 ste normalni chlapi |
matus- ved práve, ja s mojou výškou si pripadám na veľmi málo motoriek prirodzene, a keďže chcem jazdiť to čo chcem tak mi ostáva na to iba jedna jediná novodobá moto.. |
matúš - dobrééééé ... |
tiez som cumel. Proste pridali sa do mainstreamu a tiez zacali robit motorky pre buzerantov. |
rmacko- a aku moto si mal predtym??.. nejake zrovnanie nezaskodi.. aj ked viem ze 990R je brutalna masinka Upravené 1 krát. Naposledy upravil pito1145 (27.11.2012 15:49) |
neverim, kazda ktm berie 8-9 a niektorej aj vyse 10 |
... neska krst blatkom, lahký off z Dolán do Sološnice, zas tam rabujú lesy, blata pokkt ... |
Však do teho Varáňa drgnem a idem domov ne? |
no čo sa divíš Awia, keď v noci nikde nová baterka nebola a cez tie pokakané čínske štart. kabely čo mal náhodný okoloidúci v aute za melón len prskali a varan ani neblafol. |
Varan s vybitou baterkou na vozík |
myslím že nie je fair hodnotiť výdrž litrových twinov podľa výdrže motorov na krosových motorkách |
Ideálna motorka pre mňa: zjav Varadera, pruženie ktm, spoľahlivosť Varadera, výkon ktm, pohodlie Varadera, ceny príp. opráv a nd jawa, váha bmw, spotreba bmw a hopsafráčik BMW-tie majú pekné |
kúúúúa a to keď mi kľakla po 4 rokoch baterka na Varanovi a musel na vozík /270kg sa dosť zle tlačí/ skoro som sa prepadol od hanby....čo to je oproti starostiam majiteľov ktm.Náhodou včera som mal debatu s mechanikom čo robí aj ktm.Nesťažuje si, byť to na hondách tak sa neuživí, ale ktm ho držia nad vodou. Keď mi hovoril že nový motor bez závodného nasadenia 16-20mth a bol po smrti a nie raz, nechcel som veriť, potom dal ešte pár vecí do pľacu.brrrr. Ale aj tak sú tie nové ktm pekné. |
keby niečo volaj, kamoš má Vito |
... idem zabehávať, je vonku lukšury počko ... |
Zase som po case nakukol co do temy pribudlo nove a vidim ze sa tu niektori hadaju jak mali chlapci. |
ja som len raz jazdil KTM, asi tyzden EXC450 a rozpadol sa mi motor pod ritou |
tak zastaralu techniku je tazke hodnotit, ale fakt je, ze cim starsia technologia, tym vychytanejsia, takze zle to nie je. |
matus, ked si taky odbornik na myty, ako je to s mytusom o spolahlivosti hond? |
nespolahlivost KTM je mytus rovnako velky ako spolahlivost bmw. |
Raptor, LC8 z teba lepsieho offroad jazdca urobi |
...tak teda počkáme a uvidíme. |
som velmi zvedavy, ci sa ta spolahlivost zlepsi prichodom novych 1190tok |
majanko tiez som pred par rokmi premyslal nad touto motorkou, velmi sa mi svojim dizajnom pacila a stale paci ..ale potom som si nalial cisteho Zweigeltrebe a dospel som k tomu ze ak neviem siahnut na dno offroad moznosti mojej sucasnej motorky tak LC8 nepotrebujem lebo LC8 zo mna lepsieho offroadoveho jazdca skratka neurobi |
...chcel som viacej jazdiť mimo asfalt a na to je Varan ťažký, hlavne má malé zdvihy. Jednoducho cestovné enduro doslova a do písmena, cestou, necestou. Inak mi maximálne vyhovuje Varan. |
majanko - ak mozem otazku co ta vedie k tomu aby si vymenil svoje varadero za KTM LC8 Adv.? |
rmacko, ďakujem, nahliadol som na tie stránky a vôbec z toho nemám radosť. 30tis.km problémy s prevodovkou oprava až 3300Eur, 35-50 tis.km uniky chl. kvapaliny z rôznych príčin, ceny za opravy koľko len chceš, 40 tis.km voľnobežky cca 500-600Eur, 40-50 tis.km ale aj skôr pri 4-5tis km !!! spojka 150-200Eur, 80 tis. km úniky oleja množstvo iných "drobností". Ako napísal jeden užívateľ: ...Kamaráde to není BMW kde si skoro všechno uděláš tahle motorka tě zežere.No a pomalu se to blíží.No co už teď.Je to prostě sportovní náčiní a to chce péči vetší než jí můžu já dát... Takže mám po radosti a do ktm nejdem, ani náhodou. Ja chcem jazdiť, nie opravovať a báť sa, kde sa mi čo pokazí...škoda, vyzeralo to celkom nádejne. |
Menton - tak presne na toto som si tú moto kupoval, do Smoleníc na kávu, ale v plnej polnej ... |
... aj ja Ťa lúbim Igi ... |
tak majitelia okrem citovaných sa s tou spoľahlivosťou ktm nepriznajú? Dajte tie závady, poruchy, havárie do pľacu na prejdených cca 60-70 tis. km. Ide mi o skutočné poznanie problémov keď už človek premýšľa nad moto. |
... po mojom "odbornom" dopájaní šeckých elektrokokocin som nechtiac dobre nezacvakol naspeť konektor pri štartéry, ktorý sa pri jazde uvolnil a nešiel prúd do spínačky ... |
no kua!! tak dúfajme že to bolo prvé a posledné intermezzo čo si tá motorka na teba pripravila a odteraz ti bude robiť už iba radosť... |
Pre škodoradostného francuza - včera nejakých 150 zabehávacich km, po malej elektroinžinierskej vložke moto samozrejme šlape jak hodinky a moc sa z nej vytešujem ... |
macko,no pocul som,ze si bol na prvom vyjazde,kolko si spravil km?ako slape motorecka?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Francuz (25.11.2012 17:47) |
... toto videjko som videl už aspoň 20 x, namakaneeeee ... |
uz len vediet na tych nasich strojoch takto jazdit |
... moj kamoš zrejme extrémne spojkuje jako ... |
a pytal si sa kamosa, co ta do Brna viezol na spojku ? ale gratulujem samozrejme... |
rasťo keď zabehneš daj echo aj o spotrebe |
... akrapy dám možno na jar, a uvidím či vobec, aj tie origo vyfuky majú celkom dobrý zvuk ... |
aj varan toci pri 160tke cca 5500 ot.. ale s akou chutou ide ta KTMka do otaciek , to je uplne ina liga Upravené 1 krát. Naposledy upravil pitaz (23.11.2012 13:19) |
... šak víme svoje, som na nej išiel z Brna, že zábeh do 6000 otáčok, ale ona kua už páli skoro 160 , pri otáčkach navyknutých z GSA mi viac ani netreba, zatial ... |
rmacko - to bude vela radostiiii.. ta 990tka ide strasnee |
... tých 250 evry za ten 15000 servis mi vobec nepríde príliš vela, myslím že to v pohodke našetrím ... |
matus, az take rozdiely su tam ani zdaleka neni Upravené 2 krát. Naposledy upravil pitaz (23.11.2012 10:22) |
Pitaz mas pravdu: fabia je lepsia S-klasse, lebo na fabii sa nemoze pokazit elektricke otvaranie kufra. A prevadzka je na fabii lacnejsia. |
Je to luxusna štetka ktoru si nemoze hocikto dovolit koli financiam ale zas ten sex stoji za to |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 149257 | Včera: 219641