Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 30.06.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7104 [Bleskovky - Predstavujeme]
Prvé dojmy z jazdy NK800 - NK-áčka sme jazdili v dvoch prevedeniach ktoré sa líšia hlavne výbavou. Obe majú skvelý hardvérový základ, športový motor ktorý má svoje korene v KTM skvelý tuhý rám podvozok KYB a brzdy ktorým nie je čo vytknúť. Video: Prvé dojmy zo sedla CF MOTO NK 800 #motoride_sk #shorts Motor má v nižších otáčkach trochu neokrôchaný charakter, ale veľmi ľahko sa vytáča do...
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: CF MOTO.press, Tomáš Hajduch - Awia
NK-áčka sme jazdili v dvoch prevedeniach ktoré sa líšia hlavne výbavou. Obe majú skvelý hardvérový základ, športový motor ktorý má svoje korene v KTM skvelý tuhý rám podvozok KYB a brzdy ktorým nie je čo vytknúť.
Motor má v nižších otáčkach trochu neokrôchaný charakter, ale veľmi ľahko sa vytáča do vysokých otáčok kde sa prejavuje naplno jeho športovosť.
NK je veľmi obratným a športovým naháčom ktorý miluje zákruty a ssntrnie v nich. Vo verzii advance je aj tlmič riadenia ktorý sa pri ostrejšej jazde naozaj hodí a bonusom je potom aj obojsmerný quickshifter.
Na prezentácii nového naháča bolo množstvo zaujímavosti. Tie najväčšie sa týkali novej prístrojovky a konnectivity. Po novom sú všetky motorky CF MOTO u stále online a cez aplikáciu jazdec vidí stav motorky môže dostávať notifikácie v prípade pohybu nastaviť si bezpečnostný geofence, samozrejmosťou je história jázd so štatistikami, navigácia ale dokonca aj update softvéru priamo cez internet.
Prinášame vám prvé foto nového a očakávaného naháča CF MOTO NK 800 na ktorom už je vidieť rukopis nového dizajnéra z Talianska. Ten sa predtým podieľal aj na dizajne motoriek MV Agusta novému naháču to rozhodne prospelo.
NK 800 prichádza v dvoch verziách. Obe majú známy motor s koreňmi v KTM, podvozok KYB, brzdy J. Juan, LED osvetlenie a farebný displej s konektivitou a T-boxom. Verzia advance má navyše tlmič riadenia, iné riaditka, obojsmerný quickshifter a velikánsku 8 palcovú TFT prístrojovku.
Pozrite si foto a mi budeme zajtra jazdiť a testovať.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | CFMOTO |
Model: | 800NK |
Rok: | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2023 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 799 ccm |
Max. výkon: | 95.2 k (70.0 kW) / 9250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 79 Nm / 8000 ot. |
Kompresný pomer: | 12.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 88 x 65,7 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 130 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/60 R17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm |
Pneu vzadu: | 180/55 R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 186 kg |
Výška sedla: | 800 mm |
Dĺžka: | 2146 mm |
Šírka: | 818 mm |
Výška: | 1137 mm |
Svetlá výška: | 150 mm |
Objem nádrže: | 15 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Servisný interval: | 15 000km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | nie |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Tlmič riadenia: | za príplatok |
Bezkľúčové zapaľovanie: | za príplatok |
Quick-shift: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | Plne nastavitelný KYB |
Poznámka: | |
Poznámka: | Brzdy J.Juan, T-Box - komunikační jednotka Model Advance: obojstranný quickshifter, tlmič riadenia, 8-palcová TFT prístrojovka, odlievané riaditka Ceny 07/2023: 800NK Sport: 7 849 EUR 800NK Advanced: 8 749 EUR |
Pridané: 30.06.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 3303 | Včera: 178124