Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kawasaki má ďalšie retro - Z650RS (2022)

 Zdieľať

Pridané: 08.10.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 2030 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Po úspechu Z900RS bolo takmer jasné, že Kawasaki do podobného šatu oblečie aj svoj menší naháč, Z650. Retro veľmi letí a Kawasaki rozhodne má na čo nadväzovať.

Seriál článkov - Novinky 2022:

| Seriál článkov: Novinky 2022

Kawasaki Z650RS (2022)
Kawasaki Z650RS (2022)

Cesta ku retro verzii RS bola v tomto prípade veľmi podobná ako cesta naháča Z900 ku Z900RS - Kawasaki vymenila sedačku, svetlo, budíky a kapoty, pridala historické detaily, farby a grafiku a šup medzi hipsterov! Laik by pravdepodobne nikdy nezistil, že Z650 a Z650RS sú takmer rovnaké stroje. Treba povedať, že novej Z650RS to sluší; veď Kawasaki dobre vie, ako postaviť pekné retro.

Veľmi sa nám páči, že budíky sú dva veľké analógy, krása! Po motorickej stránke zostáva šesťstopäťdesiatka rovnaká ako jej základ, teda má dvojvalcový radový motor s objemom 649 cm3, ktorý ponúka výkon 68 koní. Keď si vezmeme, že cena Z650 začína na 7 095 eurách, verzia RS bude pravdepodobne o pár stoviek drahšia.

Kawasaki Z650RS (2022)
Kawasaki Z650RS (2022)

Kawasaki Z650RS (2022)

Kawasaki Z650RS (2022)

Kawasaki Z650RS (2022)

Kawasaki Z650RS (2022)

Kawasaki Z650RS (2022)

Kawasaki Z650RS (2022)

Kawasaki Z650RS (2022)

Kawasaki Z650RS (2022)
Kawasaki Z650RS (2022)
Kawasaki Z650RS (2022)
Kawasaki Z650RS (2022)

Kawasaki Z650RS (2022)
Kawasaki Z650RS (2022)

Foto:
 Kawasaki Z650RS 2022
Všeobecné informácie:
Výrobca:Kawasaki
Model:Z650RS
Rok:2022
Novinka:NOVINKA 2022
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:649 ccm
Max. výkon:68.3 k (50.2 kW) / 8000 ot.
Max. krútiaci moment:64 Nm / 6700 ot.
Kompresný pomer:10.8:1
Vŕtanie x Zdvih:83 x 60
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:125 mm
Zdvih vzadu:130 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:300 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:160/60ZR17M/C (69W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:187 kg
Výška sedla:790 mm
Rázvor:1410 mm
Dĺžka:2055 mm
Šírka:765 mm
Výška:1080 mm
Svetlá výška:130 mm
Objem nádrže:15 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Servisný interval:6000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:nie
Palivové mapy:nie
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:nie
El. Podvozok:nie
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:ukazovateľ zaradeného stupňa

Pridané: 08.10.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2022:

| Seriál článkov: Novinky 2022

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2021 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 299274 | Včera: 175377