Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač

Skromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km. 3/4

 Zdieľať

Pridané: 03.12.2019 Autor: MajoKE
Čitatelia: 17861 [Vaše stroje]

3.1 S pôvodnými začala slabo brzdiť.
3.1 S pôvodnými začala slabo brzdiť.

Tých 60 km na mňa urobilo dobrý dojem. Popravde čakal som motorku, ktorú pri 130tke ledva udržím v jazdnom pruhu. Najviac som očumoval nádrž ako je zložito formovaná, keby som si to všimol skôr prisahal by som, že od vibrácií jednovalca musí po rokoch slziť, presakovať. Je riadne veľká plastová a 23 l. Keby bola moja, terén by som jazdil s ½ nádrže, aby som ju mal o 11 kg ľahšiu. Viac postrehov na popise fotografií.

Servis, poruchy, nehody. V prevádzke od 6/2009.

3.2 Nekonečné vibrácie škodia.
3.2 Nekonečné vibrácie škodia.
Výmena oleja, olejový filter, vzduchový filter, sviečka vymenené vždy do 10.000 km!

    20.000 km. „Unášač rozety“ výmena. A následne každých 20.000 km.
    27.000 km. Nová reťaz, predné koleso náhonu, rozeta. A následne každých cca 27.000 km.
    30.000 km. Nastavenie ventilov.
    40.000 km. „Unášač rozety“ výmena. Brzdové dosky výmena za neoriginálne / vydržia len 20.000 km/. Žiarovky v hlavnom svetle končia od vibrácií, náhrady vydržia cca 20.000 km.
    40.000 km – 70.000 km bežný servis doplnený o výmeny pneumatík predné interval 25.000 km – 30.000 km, zadné interval 12.000 km - 15.000 km. Nové prachovky. Olej v tlmičoch.

3.3 Bez rámu je na rane.
3.3 Bez rámu je na rane.

    70.000 km. Ložisko v hlave riadenia výmena.
    77.000 km. Výmena rozvodov, napínak v poslednej tretine.
    88.000 km. Pre istou vymenené tesnenie pod krytom vodnej pumpy.
    94.000 km. Nová spojka aj „ložiská v zadnej kyvke.“ Vpredu pružiny Hyperpro. Výmena brzdových hadičiek za pancierové. Nové prachovky. Olej v tlmičoch. Plynové a spojkové lanká.
    94.000 km – 130.000 km bežný servis.
    100.000 km. Povolená skrutka na radiacej páke, ošúchaný tisíchran. Výmena za neoriginál.
    130.000 km. Máme tu poruchu. Dobíjací konektor ku relé stratil „vodivosť“. Výmena zadného brzdového kotúča.
    140.000 km. Bežný servis podľa rozpisu. Dátum 11-2019.

3.4 Preventívne vymenené.
3.4 Preventívne vymenené.

Chladiaca kvapalina menená každé 3 roky, brzdová každé 2 roky. • Baterka zomrela po 8 rokoch. • Predné svetlá nastavené 1x po výmene predných pružín. • Zadné smerovky ovisli ako slonie uši od vibrácií. Sú však pôvodné. • V prednom štíte vymenené skrutky za kovové. • Po ľahkom páde vyrovnaný ľavý predný brzdový kotúč. Obidva predné pôvodné. • Po trafení veľkého výtlku jedným šťastným úderom vyrovnaný predný ráfik a dotiahnuté špice. • Na zadnom kolese nikdy nedoťahované špice.

3.5 Prvá porucha.
3.5 Prvá porucha.

< >

Pridané: 03.12.2019 Autor: MajoKE Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14382 | Včera: 121379