|
3.1 S pôvodnými začala slabo brzdiť. |
Tých 60 km na mňa urobilo dobrý dojem. Popravde čakal som motorku, ktorú pri 130tke ledva udržím v jazdnom pruhu. Najviac som očumoval nádrž ako je zložito formovaná, keby som si to všimol skôr prisahal by som, že od vibrácií jednovalca musí po rokoch slziť, presakovať. Je riadne veľká plastová a 23 l. Keby bola moja, terén by som jazdil s ½ nádrže, aby som ju mal o 11 kg ľahšiu. Viac postrehov na popise fotografií.
Servis, poruchy, nehody. V prevádzke od 6/2009.
|
3.2 Nekonečné vibrácie škodia. |
Výmena oleja, olejový filter, vzduchový filter, sviečka vymenené vždy do 10.000 km!
20.000 km. „Unášač rozety“ výmena. A následne každých 20.000 km.
27.000 km. Nová reťaz, predné koleso náhonu, rozeta. A následne každých cca 27.000 km.
30.000 km. Nastavenie ventilov.
40.000 km. „Unášač rozety“ výmena. Brzdové dosky výmena za neoriginálne / vydržia len
20.000 km/. Žiarovky v hlavnom svetle končia od vibrácií, náhrady vydržia cca
20.000 km.
40.000 km – 70.000 km bežný servis doplnený o výmeny pneumatík predné interval 25.000
km – 30.000 km, zadné interval 12.000 km - 15.000 km. Nové prachovky. Olej
v tlmičoch.
|
3.3 Bez rámu je na rane. |
70.000 km. Ložisko v hlave riadenia výmena.
77.000 km. Výmena rozvodov, napínak v poslednej tretine.
88.000 km. Pre istou vymenené tesnenie pod krytom vodnej pumpy.
94.000 km. Nová spojka aj „ložiská v zadnej kyvke.“ Vpredu pružiny Hyperpro. Výmena
brzdových hadičiek za pancierové. Nové prachovky. Olej v tlmičoch. Plynové
a spojkové lanká.
94.000 km – 130.000 km bežný servis.
100.000 km. Povolená skrutka na radiacej páke, ošúchaný tisíchran. Výmena za neoriginál.
130.000 km. Máme tu poruchu. Dobíjací konektor ku relé stratil „vodivosť“. Výmena
zadného brzdového kotúča.
140.000 km. Bežný servis podľa rozpisu. Dátum 11-2019.
|
3.4 Preventívne vymenené. |
Chladiaca kvapalina menená každé 3 roky, brzdová každé 2 roky.
• Baterka zomrela po 8 rokoch.
• Predné svetlá nastavené 1x po výmene predných pružín.
• Zadné smerovky ovisli ako slonie uši od vibrácií. Sú však pôvodné.
• V prednom štíte vymenené skrutky za kovové.
• Po ľahkom páde vyrovnaný ľavý predný brzdový kotúč. Obidva predné pôvodné.
• Po trafení veľkého výtlku jedným šťastným úderom vyrovnaný predný ráfik a dotiahnuté špice.
• Na zadnom kolese nikdy nedoťahované špice.
|
3.5 Prvá porucha. |