Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6578 [Novinky - Predstavujeme]
Honda v Miláne vytasila s novým Firebladom 160 kW (217 k) pri hmotnosti len 201kg!
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Už 28 rokov sú slová „Honda Fireblade“ synonymom pre skvelú ovládateľnosť, vyváženosť a rýdze potešenie z jazdy. S rokom 2020 značka Honda otvára celkom novú kapitolu vo farbistej histórii modelu Fireblade a prináša na trh nový stroj, ktorý bol „zrodený pre preteky“.
Vďaka silnej inšpirácii MotoGP špeciálom RC213V a jeho homologizovaným cestným súrodencom RC213V-S je CBR1000RR-R Fireblade pre rok 2020 poháňaný tým najsilnejším radovým štvorvalcovým motorom, aký značka Honda kedy vyrobila. S rovnakým vŕtaním aj zdvihom, ako pri RC213V-S, ponúka CBR1000RR-R Fireblade pre rok 2020 maximálny výkon 160 kW pri 14 500 ot./min. a maximálny krútiaci moment 113 Nm pri 12 500 ot./min. Ručička váh sa pritom zastaví už na hodnote 201 kg.
Model CBR1000RR-R bude k dispozícii tiež vo variante SP. Ten je navyše vybavený druhou generáciou poloaktívneho odpruženia Öhlins Electronic Control so 43 mm vidlicou NPX a so zadným tlmičom Öhlins TTX36 Smart-EC, novými štvorpiestovými radiálnymi prednými brzdovými strmeňmi Brembo Stylema a rovnakým zadným brzdovým strmeňom Brembo, aký je použitý pri RC213V-S.
Oba varianty sa vyznačujú špičkovo prepracovanou aerodynamikou, takisto inšpirovanou strojom RC213V ovenčeným množstvom víťazstiev. Tá prispieva k prvotriednym vlastnostiam stroja, rovnako ako nová šesťosová jednotka Bosch na meranie zotrvačných síl. Tá nahradzuje päťosovú jednotku použitú pri predchádzajúcom modeli a umožňuje mimoriadne presné výpočty pozdĺžnych aj bočných náklonov a stáčaní pre ešte presnejšiu kontrolu nad správaním stroja, bezkonkurenčnú úroveň ovládateľnosti a maximálne výkony.
V súlade s filozofiou centralizácie hmoty sú obe verzie CRB1000RR-R Fireblade a CBR1000RR-R Fireblade SP vybavené ľahkou titánovou koncovkou výfuku Akrapovic. Obe verzie budú dostupné vo dvoch farebných vyhotoveniach: červené Grand Prix Red, inšpirované farbami tímu HRC, a v matnej perleťovej čiernej Matte Pearl Black.
Novú Africu sme vám už predstavili skôr a navyše sme ju boli nedávno exkluzívne aj otestovať na Sardíni.
23.09.2019 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 16278 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
DOPLNENÉ CENY! Väčší motor, nižšia hmotnosť, šesťosový snímač zotrvačných síl riadi elektroniku (náklonové ABS, trakčnú, systém zdvíhania kolies, detekcia prejazdu zákrutou pre DCT), farebná dotyková TFT prístrojovka, Apple CarPlay® a Bluetooth, DRL, tempomat. Adventure Sports dostáva prisvecovanie do zákrut, vyhrievané rukoväte, nabíjačku a voliteľný elektro podvozok (Showa EERA™).
15.10.2019 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 20984 [Testy a predstavenia - Test]
Honda CRF1100 Africa Twin v teréne - Tak priatelia, to bola dnes nálož. Strašidelné teplo 30C plus, k tomu super mašina a mnoho fotenia a točenia videa. Nova Afra je vrtká, štíhlejšia, kompaktnejšia, stále hravá a s novým motorom o poznanie živšia. Veľmi sme si to dnes na nej užili a lietali sme tu niekedy až fakt rýchlo. Podarila sa. Video: Prvé dojmy Honda CRF1100 Africa Twin 2020, v teréne na Sardinii ...
Kompaktný cruiser Honda Rebel s radovým dvojvalcom s objemom 500 cm3 určený pre držiteľov vodičského oprávnenia A2 získal pre rok 2020 množstvo vylepšení. Okrem revidovaného odpruženia, kompletného LED osvetlenia (vrátane výrazne prepracovaného kruhového svetlometu), nového ukazovateľa zaradeného rýchlostného stupňa, trecej spojky, pohodlnejšieho sedla a nového výfuku CMX500 Rebel navyše novo spĺňa požiadavky emisnej normy Euro 5.
CMX500 Rebel S Edition v sivej metalíze Matte Axis Grey Metallic prichádza vybavený súborom príslušenstva montovaného vo výrobnom závode, ktorý zahŕňa kryt svetlometu, čierne kryty vidlice a manžety, a ďalej sedlo s prešívaným kosoštvorcovým vzorom.
Vlajková loď radu nahých strojov Honda Neo Sports Café – CB1000R– v sebe kombinuje klasické línie, moderné prvky a vzrušujúce výkony. Od svojho predstavenia v roku 2018 bola inšpiráciou pre celý rad úprav a do roku 2020 vstupuje s drobnými kozmetickými zmenami, ktoré ešte viac zdôrazňujú jej prémiový vzhľad a neprehliadnuteľnosť na ceste.
Strieborné akcenty boli odstránené a kompletne čierna hlava riadenia je doplnená novým lemom svetlometu v matnej čiernej farbe Metallic Matte Ballistic Black. Farebné zmeny zadnej pružiny a predných brzdových kotúčov sú zavŕšené výrazným strieborným pretekárskym pruhom prebiehajúcim po „chrbtici“ palivovej nádrže.
Do roku 2020 vstupuje populárne cestné enduro Honda NC 750 X s dvoma novými farbami, Pearl Glare White a Graphite Black.
Mimoriadne populárny skúter SH125i vstupuje do roku 2020 ako prakticky nový stroj. S odkazom na mnoho miliónov predaných kusov počínajúc modelom SH50 z roku 1984, SH125i pre rok 2020 prichádza s výkonnejším a úspornejším motorom spojeným s elegantným inovovaným telom, ktoré vďaka upravenej konštrukcii rámu ponúka o viac ako 50 % viac odkladacieho priestoru.
SH125i pre rok 2020 poháňa nový štvorventilový motor s technológiou ‘eSP+’, ktorý spĺňa požiadavky emisnej normy EURO 5. Okrem vyššieho maximálneho výkonu a dynamickejšej akcelerácie sa nový motor vyznačuje oproti predchodcovi tiež nižšou spotrebou paliva. Súčasťou štandardnej výbavy je okrem systému Idling Stop tiež systém nastaviteľnej kontroly trakcie Honda Selectable Torque Control (HSTC).
Novo skonštruovaný rám nielenže zlepšuje ovládateľnosť, ale uvoľňuje tiež mimoriadne dôležitý vnútorný priestor. Vďaka tomu model SH novo ponúka schránku pod sedlom s objemom 28 l. K vyššej praktickosti a komfortu prispievajú USB nabíjacia zásuvka, inteligentný kľúč Honda Smart Key, ktorý umožňuje ovládanie nového vrchného kufra, aj optimalizovaná geometria odpruženia zadného kolesa.
Aj v roku 2020 bude okrem modelu SH125i dostupná tiež verzia SH150i, ktorá ponúkne rovnaké atraktívne inovácie a vylepšenia.
05.11.2019 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 3262 [Novinky - Predstavujeme]
Experimentálny stroj, ktorého základom bol motív „zábava sedem dní v týždni“, v sebe spája prvky športového a cestovného motocyklu doplnené zdravou dávkou crossovera. Návrh pochádza z tvorivého pera Valeria Aiella a jeho tímu mladých dizajnérov a zrodil sa ako výsledok túžby preskúmavať a posúvať existujúce hranice.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Honda | Honda |
Model: | CBR1000RR-R Fireblade | CBR1000RR-R SP Fireblade |
Rok: | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 |
Kategória: | Superšport | Superšport |
Motor: | ||
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 999.9 ccm | 999.9 ccm |
Max. výkon: | 215.0 k (158.1 kW) / 14500 ot. | 217.6 k (160.0 kW) / 14500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 113 Nm / 12500 ot. | 113 Nm / 12500 ot. |
Kompresný pomer: | 13 : 1 | 13 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 81 mm × 48,5 mm | 81 mm × 48,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie PGM-DSFI | vstrekovanie PGM-DSFI |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 137 mm | 137 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 330 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17 58W | 120/70ZR17 58W |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm |
Pneu vzadu: | 200/55-ZR17 | 200/55-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 201 kg | 201 kg |
Výška sedla: | 830 mm | 830 mm |
Rázvor: | 1455 mm | 1455 mm |
Dĺžka: | 2100 mm | 2100 mm |
Šírka: | 745 mm | 745 mm |
Výška: | 1140 mm | 1140 mm |
Svetlá výška: | 115 mm | 115 mm |
Objem nádrže: | 16.1 l | 16.1 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 6.25 l/100km | 6.25 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 193 km | cca 193 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Showa, titan výfuk Akrapovic | podvozok Öhlins Smart Electronic Control (S-EC), Brembo Stylema, titan výfuk Akrapovic |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 2/2021: 20 990 eur, verzia SP 24 790 eur | Vidlica Öhlins NPX a tlmič Öhlins TTX36 Smart-EC. |
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Honda | Honda | Honda | Honda |
Model: | Rebel 500 | CB1000R | SH 125i | NC 750 X |
Rok: | 2020 | 2020 | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 | |
Kategória: | Chopper/Cruiser | Naháč | Skúter | Cestovná |
Motor: | ||||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | jednovalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 471 ccm | 998 ccm | 124.8 ccm | 745 ccm |
Max. výkon: | 46.2 k (34.0 kW) / 8500 ot. | 145.5 k (107.0 kW) / 10500 ot. | 13.06 k (9.60 kW) / 8250 ot. | 54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 43.3 Nm / 6000 ot. | 104 Nm / 8250 ot. | 12 Nm / 6500 ot. | 68 Nm / 4750 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7:1 | 11,6 : 1 | 11,5:1 | 10.7: 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 67 x 66.8 | 75 x 56,5 mm | 53,5 mm x 55,5 mm | 77 x 80mm |
Palivový system: | PGM FI | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (2V) | DOHC (4V) | SOHC (4V) | |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | automatická | manuálna 6 stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | variátor | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 89 mm | 153.5 mm | |
Zdvih vzadu: | 128 mm | 83 mm | 150 mm | |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 240 mm | 320 mm | |
Pneu vpredu: | 130/90-16M/C 67H | 120/70 ZR17 | 100/80-16 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 240 mm | 240 mm | |
Pneu vzadu: | 150/80-16M/C 71H | 190/55 ZR17 | 120/80-16 | 160/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Hmotnosť s náplňami: | 191 kg | 212 kg | 134 kg | 219 kg |
Výška sedla: | 690 mm | 830 mm | 799 mm | 830 mm |
Rázvor: | 1490 mm | 1445 mm | 1353 mm | 1540 mm |
Dĺžka: | 2205 mm | 2120 mm | 2085 mm | 2210 mm |
Šírka: | 820 mm | 798 mm | 740 mm | 840 mm |
Výška: | 1090 mm | 1090 mm | 1229 mm | 1285 mm |
Svetlá výška: | 125 mm | 135 mm | 142 mm | 165 mm |
Objem nádrže: | 11.2 l | 16.2 l | 7 l | 14.1 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Spotreba paliva: | 3.7 l/100km | 6 l/100km | 2.25 l/100km | 3.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 227 km | cca 202 km | cca 233 km | cca 302 km |
Servisný interval: | 12000 km | |||
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie | |||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | |||
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | |||
Štart-stop funkcia motora: | áno, v sérii | |||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | |||
Quick-shift: | za príplatok | |||
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | |||
Automatická prevodovka: | za príplatok | |||
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Showa SFF-BP, Showa BRFC | zadný kufor a kryty rukovätí | ||
Poznámka: | ||||
Poznámka: | EURO 5 Cena 09/2020: 6 150 EUR, verzia S Special Edition 6 490 EUR (kryt svetlometu, čierne kryty vidlice a manžety a sedlo s prešívaným kosoštvorcovým vzorom) | EURO5 Cena SH125i ABS Smart Top Box 08/2020: 3 590 EUR | Cena 07/2018: 7 390 eur verzia s DCT: 8 190 eur |
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Honda | Honda | Honda |
Model: | CRF1100L Africa Twin | CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Rebel 500 |
Rok: | 2020 | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Chopper/Cruiser |
Motor: | |||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1084 ccm | 1084 ccm | 471 ccm |
Max. výkon: | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. | 46.2 k (34.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 105 Nm / 6250 ot. | 105 Nm / 6250 ot. | 43.3 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 10,1:1 | 10,1:1 | 10.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm | 92 mm × 81,5 mm | 67 x 66.8 |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | PGM FI |
Rozvod: | SOHC (4V) | SOHC (4V) | DOHC (2V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm | 230 mm | |
Zdvih vzadu: | 220 mm | 220 mm | |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm | |
Pneu vpredu: | 90/90-21M/C 54H | 90/90-21M/C 54H | 130/90-16M/C 67H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm | 256 mm | |
Pneu vzadu: | 150/70R18M/C 70H | 150/70R18M/C 70H | 150/80-16M/C 71H |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 204 kg | 216 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 226 kg | 238 kg | 191 kg |
Výška sedla: | 850 mm | 850 mm | 690 mm |
Rázvor: | 1575 mm | 1575 mm | 1490 mm |
Dĺžka: | 2330 mm | 2330 mm | 2205 mm |
Šírka: | 960 mm | 960 mm | 820 mm |
Výška: | 1395 mm | 1560 mm | 1090 mm |
Svetlá výška: | 250 mm | 250 mm | 125 mm |
Objem nádrže: | 18.8 l | 24.8 l | 11.2 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 4.9 l/100km | 4.9 l/100km | 3.7 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 287 km | cca 379 km | cca 227 km |
Servisný interval: | 12000 km | 12000 km | |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | ||
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie | za príplatok | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | za príplatok | |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | áno, v sérii | |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Automatická prevodovka: | za príplatok | za príplatok | |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok, dušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa | plne nastaviteľný podvozok, bezdušové pneu, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa | |
Poznámka: | |||
Poznámka: | DCT 236 kg Cena 03/2020: 13 790 EUR (DCT +1000 EUR) | DCT 248 kg, So Showa EERA + 2kg Cena 03/2020: 15 490 EUR (DCT +1000eur EERA + 1500 EUR) | EURO 5 Cena 09/2020: 6 150 EUR, verzia S Special Edition 6 490 EUR (kryt svetlometu, čierne kryty vidlice a manžety a sedlo s prešívaným kosoštvorcovým vzorom) |
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1974 | Včera: 155978