Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 03.09.2018 Autor: Matej Mularčík
Čitatelia: 6064 [Novinky - Predstavujeme]
V ponuke budú verzia R, RR a SE. Motor je vyladený na 203koní a u verzie RR až na 204 koní. Všetky tri verzie budú mať obojsmerný quickshifter KQS (rýchloradenie bez spojky hore/dole).
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2019 | Nasledujúci
ZX-10R verzia je základným modelom, ale už aj tá je nabitá plnou výbavou. Teraz má spomínaných 203 koní, najmodernejšiu športovú kontrolu trakcie, podvozok, ktorý je pripravený na okruh, predná vidlica Balance Free Front Fork and BFRC a brzdy Brembo.
RR je zameraná viac na okruh. Bude ich vyrobených ale iba 500kusov pre celý svet. Odlišuje sa od KRT verzie najmä použitím ľahučkých titanových ojníc Pankl, ktoré ušetria 100g na ojnicu, a teda celkovo 400g. Vďaka nižšej hmotnosti použitých komponentov sa zníži moment zotrvačnosti kľukového hriadeľa o 5% vďaka tomu sa podarilo zvýšiť maximálne otáčky o 600 za minútu, čo znamená, že červené pole narástlo z 14 200ot./min na 14 800ot./min. Toto všetko pomohlo zvýšiť výkon na 204 koní bez Ram-Air (náporové sanie). Nová RR bude mať lepšiu odozvu na plyne. Vo výbave nebudú chýbať kované kolesá Marchesini.
SE verzia bude dopĺňať základnú verziu o zdokonalený elektronický podvozok Kawasaki (KECS) a kované kolesá Marchesini. Zaujímavé je použitie špeciálneho laku, ktorý je vysoko odolný, kombinuje mäkké a tvrdé segmenty náterových hmôt, a tie spolu pracujú ako chemická pružina a dokážu absorbovať ľahké nárazy od predmetov, ktoré by mohli poškodiť lak. Tento lak by mal byť použitý v miestach, kde dochádza k najväčšiemu opotrebeniu a oderom.
Podľa všetkého dostane ZX-10R predné LED svetlá, ale celkový dizajn motorky sa nemení. Ostáva palubovka bez použitia TFT. Niekto môže mať pocit, že nič revolučné sa neudialo, ale Kawasaki sa rozhodlo, že nie je potrebné výrazne meniť niečo čo patrí medzi špičku na svete. Dôkazom sú aj tri po sebe nasledujúce tituly z majstrovstiev sveta World SBK.
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Kawasaki | Kawasaki | Kawasaki |
Model: | Ninja ZX-10R | Ninja ZX-10RR | Ninja ZX-10R SE |
Rok: | 2019 | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Superšport | Superšport | Superšport |
Motor: | |||
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm | 998 ccm | 998 ccm |
Max. výkon: | 203.0 k (149.3 kW) / 13500 ot. | 204.0 k (150.0 kW) / 13500 ot. | 203.0 k (149.3 kW) / 13500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 114.9 Nm / 11200 ot. | 115.7 Nm / 11500 ot. | 114.9 Nm / 11200 ot. |
Kompresný pomer: | 13:1 | 13:1 | 13:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 76.0 x 55.0 mm | 76.0 x 55.0 mm | 76.0 x 55.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 114 mm | 114 mm | 114 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene | dvoj kotúčová radiálne strmene | dvoj kotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 330 mm | 330 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm | 220 mm |
Pneu vzadu: | 190/55ZR17M/C (75W) | 190/55ZR17M/C (75W) | 190/55ZR17M/C (75W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Hmotnosť s náplňami: | 206 kg | 206 kg | 208 kg |
Výška sedla: | 835 mm | 835 mm | 835 mm |
Rázvor: | 1440 mm | 1440 mm | 1440 mm |
Dĺžka: | 2085 mm | 2085 mm | 2085 mm |
Šírka: | 740 mm | 740 mm | 740 mm |
Výška: | 1145 mm | 1145 mm | 1145 mm |
Svetlá výška: | 145 mm | 145 mm | 145 mm |
Objem nádrže: | 17 l | 17 l | 17 l |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | áno, v sérii | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii (el. Öhlins) | áno, v sérii (el. Öhlins) | áno, v sérii (el. Öhlins) |
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | Balance Free vidlica / BFRC zadný tlmič | Balance Free vidlica / BFRC zadný tlmič, titan ojnice, kolesá Marchesini | Balance Free vidlica / BFRC zadný tlmič, KECS el podvozok, kolesá Marchesini, odolné lakovanie |
Poznámka: | |||
Poznámka: | Výkon s Ram Air: 156.8 kW {213 k} / 13,500 ot. | Limitovaná edícia 500ks Výkon s Ram Air: 157.5 kW {214 PS} / 13,500 ot. | Výkon s Ram Air: 156.8 kW {213 k} / 13,500 ot. |
Pridané: 03.09.2018 Autor: Matej Mularčík Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2019 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 217110 | Včera: 211463