Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 27.02.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 31552 [Testy a predstavenia - Test]
Presadnúť z 1090 na 1290 je asi ako presadnúť z C-éčkového Mercedesu do S-ka. Obe fungujú, sú bezpečné a odvezú vás na tie isté miesta, ale... Rozdiel je vo výbave, výkone a detailoch.
A práve tých rozdielov je dosť. Kľúčik netreba, zostáva vo vrecku. Na pravej rukoväti je tlačidlo, ktorým sa motorka preberie k životu. Zámok riadidiel i nádrže je elektronický. Na vnútronej strane kapotáže je miesto, kam sa dá bezdrôtovo priložiť kľúč, ak sa v ňom vybije batéria a potrebuješ motorku naštartovať.
Nová prístrojovka ťa privíta plne farebným logom KTM – Redy to Race, ale čo ma teší, nezdržuje dlho a dá sa relatívne rýchlo aj štartovať. Tlačidlo štartéra je spojené so chcípakom, čo je praktické, pretože pri pokuse štartovať automaticky prepínaš aj chcípak. Aj preto mi príde info „kill switch“ na prístrojovke zbytočná. Na druhej strane taká info o vysunutom bočnom stojane je praktická, ale stlačením šípky späť na ovládači sa dá zrušiť – no a potom sa snažíš naštartovať pri vysunutom bočáku a nechápeš prečo to nejde... :-) Drobnosť...
To už som ale v sedle, a k hmle sa nám pridáva aj lejak, teplomer ukazuje 3 stupne Celzia a klesáme z mrakov do priaznivejšieho prostredia, na druhé záložné foto miesto. Počasie je neúprosné, hmla ustúpila, ale dážď vôbec nie, a tak aj celé fotenie prebieha v daždi, čo kazí celkový dojem, a žiaľ aj „smutne“ pôsobiace fotky.
Čo to ale nekazí, je môj dojem z tejto strojovne. Aj v týchto chladných a mokrých podmienkach je Super Advík motorka, s ktorou sa príjemne jazdí. Neprepínam ani Rain mapu a plne sa spolieham na elektroniku, ktorá rieši výjazdy zo zákrut i dobrzďovanie. Tieto elektronické systémy sú naozaj vymakané, ale treba myslieť aj na to, že fyziku neoklameš.
To čo mňa zaujíma, je hlavne motor. Nárast výkonu zo 150 na 160 k je podľa mňa nepodstatný, skôr ma zaujíma sila a záťah odspodu a v strede. Tu mám dojem, že si Advík polepšil. Nakoniec graf výkonu hovorí jasne, už pri 3000 otáčkach máš 90 koní a viac ako 100 Nm. V jednej mašine sa skrýva slušný ťahúň na turistiku a neskutočný športovec tam hore, s ktorým sa nemusíš báť vyzvať na súboj ani superbiky.
Premenlivé počasie nám doprialo pred obedom nádherný zákrutový úsek na druhej strane sopky, kde dokonca vyschol aj asfalt. Náš sprievodca sa s tým nepára, a máme tak možnosť vyskúšať športový potenciál S-ka. Trháme sa trojica od skupiny a letíme vpred.
Tu si hneď uvedomíš rozdiel 1290 a 1090 vo výkone. Kým pri bežnej jazde to nie je až také výrazné, v momente keď začneš točiť 8 - 9 a viac tisíc otáčok, zobúdza sa beštia. Rýchlosti na prístrojovke naskakujú ako splašené a oceníš Quickshifter+. Toto je taká skvelá vec, že by som ju bral na každú mašinu a podľa mňa stojí za príplatok. Ešte radenie smerom hore sa dá i bez rýchloradenia, ale smerom dole to je proste pecka. V podstate s týmto potrebuješ spojku len na rozbeh. Radenie je rýchle a sprevádza ho super zvuková kulisa. Počas tejto jazdy som si užíval parádny výkon dvojvalca, držal som ho pekne pod krkom, kopal tam kvalty podľa potreby a ťahal za plyn, neskutočná jazda – nič iné, len cesta a možnosti, ktoré Advík ponúka...
Tu sa dostávam k podstatnej otázke: „potrebuje niekto 160 koní na cestovnom endure?“ Odpoveď je podľa mňa jasná: nie, ale keď už tam sú, tak škoda ich nevyužiť. Na dobré sa rýchlo zvyká... Podľa mňa 1090 je výkonom ideál a tým smerom by som sa asi ja uberal, ale vôbec sa nedivím nikomu, koho 1290 láka.
Našťastie prišla prestávka na obed a príležitosť trochu vychladnúť. Ja si rád zajazdím vyslovene športovo a bola to v sedle tejto rakety parádička, po obede som sa ale rozhodol sa zamerať aj na turistický potenciál 1290-tky.
Začnem ergonómiou a pohodlím. V KTM myslia aj na toto a preto sa dá individuálne nastaviť poloha riadidiel, výška stupačiek aj sedla. Sedlo je čalúnené novou 3D penou pre zlepšenie pohodlia – prvý dojem som z neho mal príjemný, ale ťažko ho hodnotiť. I keď sme jazdili celý deň, mali sme prestávky a často striedali stroje – niektoré mali sedlá PowerParts. Večer však nebolo ani reči o nejakej únave. Rovnako som nespozoroval neduh prvých 1190 a to prehrievanie sedla (teplo od zadného valca), čo v KTM riešili hneď na 1190-tkach. Nastaviteľné je aj predné plexi a to konečne veľmi ľahko. Po oboch stranách sú na to otočné ovládače, a dá sa to i jednou rukou a za jazdy. Ochrana pred vetrom je na veľmi slušnej úrovni. Plexi sa dvíha v rozmedzí 5 cm. V KTM mysleli i na výhľad na novú prístrojovku, jej sklon si rovnako vieš nastaviť podľa svojich predstáv.
Keď sme pri nej - čitateľnosť displeja je úplne bez problémov za každých podmienok, ktoré sme skúsili. Žiadne odlesky – sama sa prepína medzi nočným a denným režimom. Rýchlosť jazdy sa zobrazuje veľmi výrazne a rovnako aj otáčkomer, zato ukazovateľ kvaltu som niekedy trochu hľadal. Systém menu nasleduje predchádzajúce modely značky – podľa mňa si vyžadujú niekedy až priveľa klikov, ale rozhodne je prehľadný a dá sa v ňom aj rýchlo zorientovať. V tomto smere isto platí, že cvik robí majstra. Dobrá je aj vlastnosť, že si menu pamätá svoj stav – ak teda za jazdy ideš prepnúť napríklad podvozok a situácia na ceste si vyžaduje tvoje plné sústredenie, nič sa nedeje. Keď sa vrátiš a vysunieš menu, si tam kde si skončil. Samozrejme dve najčastejšie nastavenia si môžeš dať do obľúbených (šípka hore a dole), napríklad jazdný režim a nastavenie podvozku.
Keď už sa s tým menu hráš, tak určite budeš prepínať jazdné režimy (Sport, Street, Rain, Offroad). Nie je to len zmena palivovej mapy, ale ovplyvňuje to i ABS a trakčnú kontrolu. Rain je citeľne slabšia, kľudnejšia, s trakčnou kontrolou a ABS nastavenou na maximálnu trakciu. Street je jazdenie s plným výkonom, ale pod bedlivým dozorom trakčnej kontroly. Sport je pocitovo podobná mapa s trošku ostrejšou reakciou na otočenie plynu, a trakčná kontrola navyše povoľuje menšie drifty. Offroad mód reguluje výkon pre lepšiu trakciu v teréne, trakčná povoľuje dlhé drifty a ABS sa dá prepnúť do offroad módu, kde je vypnuté na zadnom kolese. ABS sa dá aj úplne vypnúť.
Najčastejšie som jazdil v Street, Rain som len krátko vyskúšal v meste. Medzi Street a Sport som dramatický rozdiel z hľadiska prejavu motora nevidel. Podobné je to aj pri semiaktívnom podvozku, ktorý má štyri režimy: Comfort, Street, Sport a Offroad. V Comforte je cítiť, že motorka najmenej prenáša nerovnosti na jazdca, ale stále je to tuhý a stabilný podvozok. Rozdiely medzi nastaveniami nie sú ale nejako extra veľké. Na záver spomeniem ešte tempomat, ktorý sa ovláda na ľavej rukoväti, a na diaľnici je pri turistu prínosom. Hlavne sa vďaka nemu na 160-koňovej mašine „ľahšie“ udržuje 130-tka.
Aj keď je model 1290 S hlavne smerovaný na cesty a športového jazdca, dala KTM možnosť si ho objednať aj na vypletaných bezdušových kolesách rovnakých rozmerov (teda 19 a 17 palcov). Teda či už chce majiteľ zlepšiť offroad schopnosti, alebo je to len imidžová záležitosť je to pre zákazníka super možnosť.
1290 je ako kráľovná na vrchu Adventure ponuky KTM vybavená aj novým LED svetlom. Aj kvôli nemu bol náš program nastavený tak, aby sme sa vracali na hotel už po tme. Musím povedať, že toto svetlo je naozaj výrazný dizajnový prvok, a keď som zbadal prvé fotky, bol som mierne povedané „zhrozený“ :-) Našťastie toto je ten prípad motorky, ktorá naživo vyzerá lepšie ako na fotkách. Ale čo je hlavné, pre jazdca v sedle, že svieti perfektne. To som dvojnásobne ocenil, keď som v daždi jazdil takmer hodinu v tme s čiernym plexi na prilbe. No viete, zvyčajne sa testovačky až do tmy nenatiahnu, a tak som si odvykol nosiť biele plexi na výmenu :-) Nové svetlo má aj systém svietenia do zákrut – je tam a keď sa na to sústredíte, tak si aj všimnete ako sa zapína a osvetľuje vám vnútornú stranu zákruty (vidieť vo videu). Nemôžem povedať, že by som niekedy pociťoval potrebu to mať nasvietené. lebo zvyčajne pozerám ďalej dopredu, ale je to tam a funguje. Pre zaujímavosť – nový LED svetlomet sme si na tlačovke prezerali a je vyrobený na Slovensku.
Motor a výkon, úplne 100%-ný balík elektroniky, skvelé náklonové ABS a trakčná kontrola, TFT prístrojovka, antihop, tlmič riadenia, skvelý Quickshifter+ (príplatok), nastavovanie plexi a ergonómie, voliteľné vypletané kolesá | systém menu chce zvyk, nízko riaditka pre jazdu v stupačkách |
Už 1190 nasadila latku poriadne vysoko a séria 1290 ide ešte ďalej. Nájdeš tu len tie najnovšie technológie aké výrobcovia motoriek dnes majú v ponuke a navyše KTM ide tou cestou, že takmer všetko dáva do sériovej výbavy. Podobné systémy majú aj iní výrobcovia, ale zvyčajne je to za doplatok. Tak sa treba pozerať aj na cenovku. KTM 1290 Super Adventure S je super rýchly športový turista na stereoidoch nabúchaný najnovšou technikou. Lietať bude hlavne po cestách, ale nezľakne sa ani terénu – môžeš ho mať i na vypletaných kolách. A keď už budeš kupovať, nezabudni na Quickshifter+ ,vrelo odporúčam!
Už pri prvom pohľade na 1290 S napadne konkurencia v podobe Talianky Ducati Multistrada 1200 S. Model S obsahuje už bohatšiu výbavu a elektronický semiaktívny podvozok. Ducati i z menšieho motora má rovnaký výkon a trochu nižší krútiak ako KTM, a je o chlp ľahšia, avšak jej cenovka je trochu uletená - je až o 2600 eur drahšia. Ďalším silným hráčom v segmente je BMW R 1200 GS. BMW má inú cenovú politiku, takmer všetko z výbavy je za príplatok, ale vďaka tomu má v základe cenovku o 1300 eur nižšiu. V porovnateľnej výbave bude Bávo pravdepodobne drahšie ako KTM, má nižší výkon a krútiak, kardan, a je trochu ťažšie. Pre športovcom má BMW ešte S1000XR - štvorvalec má ešte o 4k viac, i keď krútiakom sa na KTM nechytá. Hmotnosťou je na tom XR lepšie, za výbavu treba doplatiť podobne ako pri GS-e no základ je lacnejší ako KTM.
Z Anglických ostrovov konkuruje trojvalec Triumph Tiger 1200 Explorer XRt. Ani ten nemá výkon na úrovni KTM a Ducati, je už hodne ťažší, má bohatú výbavu, kardan a cenovku nie oveľa vyššiu ako KTM.
Japonci konkurujú KTM v podobe Hondy Crosstourer a Yamahy XT1200ZE Super Ténéré. Obe sú na tom slabšie čo sa týka výkonu, a sú aj ťažšie, ale majú kardan. Výbava tiež nie je až taká bohatá. Yamaha má elektronický podvozok a cenovku takmer identickú ako KTM. Honda s fajnovým V4 motorom je o rovné 2 tisícky lacnejšia ako KTM, a ako jediná ponúka za príplatok dvojspojkovú automatickú prevodovku.
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | KTM | Ducati | BMW | BMW |
Model: | 1290 Super Adventure S | Multistrada 1200 S | R 1200 GS | S1000XR |
Rok: | 2017 | 2017 | 2017 | 2017 |
Novinka: | NOVINKA 2017 | NOVINKA 2017 | NOVINKA 2017 | |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Športovo cestovná |
Motor: | ||||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | L-kový dvojvalec DVT (4T) | dvojvalcový boxer (4T) | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1301 ccm | 1198.4 ccm | 1170 ccm | 999 ccm |
Max. výkon: | 160.5 k (118.0 kW) / 9500 ot. | 160.1 k (117.7 kW) / 9500 ot. | 125.1 k (92.0 kW) / 7750 ot. | 164.6 k (121.0 kW) / 11000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 140 Nm / 6750 ot. | 136 Nm / 7500 ot. | 125 Nm / 6500 ot. | 114 Nm / 9250 ot. |
Kompresný pomer: | 13.1 : 1 | 12,5 : 1 | 12.5:1 | 12.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 108 x 71 mm | 106 x 67.9mm | 101.0 x 73.0 mm | 80 x 49.7 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | Desmodromický rozvod (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom a kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | kardan | reťaz |
Zdvih vpredu: | 200 mm | 170 mm | 190 mm | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 200 mm | 170 mm | 200 mm | 140 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvoj kotúčová, radiál 4 piest | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 330 mm | 305 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-19 | 120/70-ZR17 | 120/70-ZR19 | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 268 mm | 265 mm | 276 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 170/60-17 | 190/55 ZR17 | 170/60-ZR17 | 190/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 215 kg | 212 kg | ||
Hmotnosť s náplňami: | 235 kg | 244 kg | 228 kg | |
Výška sedla: | 860 mm | 825 mm | 850 mm | 840 mm |
Rázvor: | 1560 mm | 1530 mm | 1507 mm | 1548 mm |
Dĺžka: | 2190 mm | 2207 mm | 2183 mm | |
Šírka: | 1000 mm | 953 mm | 940 mm | |
Výška: | 1495 mm | 1450 mm | ||
Svetlá výška: | 220 mm | |||
Objem nádrže: | 23 l | 20 l | 20 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Max. rýchlosť: | 200 km/h | |||
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.6 s | 3.1 s | ||
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km | 4.96 l/100km | 6.7 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 308 km | cca 302 km | cca 223 km | |
Servisný interval: | 15 000km | 15 000km | 10 000km | 10 000 km |
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii | za príplatok | za príplatok |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | za príplatok | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | za príplatok | za príplatok |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
LED smerovky: | áno, v sérii | za príplatok | za príplatok | |
El. Podvozok: | áno, v sérii | áno, v sérii | za príplatok | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | za príplatok | ||
Quick-shift: | za príplatok | za príplatok | za príplatok | |
Kontrola tlaku v pneumatikách: | áno, v sérii | za príplatok | ||
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok | za príplatok | |
Asistent rozbehu do kopca: | za príplatok | za príplatok | ||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | |||
Iná výbava: | v sérii nosiče kufrov, kryty rukovätí. | za príplatok vypletané kolesá | semiaktívny podvozok | |
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Cena 2/2017: 16 190 EUR | Cena 02/2017 18 790,00 € Touring pack (bočné kufre 58L, vyhrievané rukoväte, centrálny stojan) Sport pack (homologovaná karbónová koncovka výfuku Termignoni, karbónový predný blatník, hliníkový kryt spojkovej nádržky a nádržky prednej brzdy) Urban pack (zadný kufor 48L, taška na nádrž, USB port) Enduro pack (prídavné LED svetlomety, stupačky off-road, kryt vodného chladiča, padací rám, rozšírenie bočného stojanu) | Cena 05/2017: 15 100 EUR | Cena 9/2017: 15 400 eur |
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | KTM | Triumph | Honda | Yamaha |
Model: | 1290 Super Adventure S | Tiger 1200 Explorer XRt | Crosstourer | XT1200ZE Super Ténéré |
Rok: | 2017 | 2017 | 2017 | 2017 |
Novinka: | NOVINKA 2017 | |||
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | radový trojvalec (4T) | V4 76° (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1301 ccm | 1215 ccm | 1237 ccm | 1199 ccm |
Max. výkon: | 160.5 k (118.0 kW) / 9500 ot. | 137.4 k (101.0 kW) / 9300 ot. | 129.2 k (95.0 kW) / 7750 ot. | 112.1 k (82.4 kW) / 7250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 140 Nm / 6750 ot. | 121 Nm / 6400 ot. | 126 Nm / 6000 ot. | 117 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 13.1 : 1 | 11.0:1 | 12:1 | 11.0 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 108 x 71 mm | 85 x 71.4 | 81 x 60mm | 98 x 79.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | Unicam (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | kardan | kardan | kardan |
Zdvih vpredu: | 200 mm | 190 mm | 190 mm | |
Zdvih vzadu: | 200 mm | 194 mm | 190 mm | |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvoj kotúčová radiálne strmene, 4 piestik | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 305 mm | 310 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-19 | 110/80 R19 | 110/80-R19 | 110/80 19M/C 59V |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 268 mm | 282 mm | 276 mm | 282 mm |
Pneu vzadu: | 170/60-17 | 150/70 R17 | 150/70-R17 | 150/70 17M/C 69V |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 215 kg | |||
Hmotnosť s náplňami: | 267 kg | 275 kg | 265 kg | |
Výška sedla: | 860 mm | 837 mm | 850 mm | 845 mm |
Rázvor: | 1560 mm | 1530 mm | 1595 mm | 1540 mm |
Dĺžka: | 2248 mm | 2285 mm | 2255 mm | |
Šírka: | 962 mm | 915 mm | 980 mm | |
Výška: | 1410 mm | 1335 mm | 1470 mm | |
Svetlá výška: | 220 mm | 180 mm | 190 mm | |
Objem nádrže: | 23 l | 20 l | 21.5 l | 23 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km | 6.1 l/100km | 6.13 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 308 km | cca 245 km | cca 263 km | |
Servisný interval: | 15 000km | |||
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | nie | |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | |||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |||
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | za príplatok | |
El. Podvozok: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | |||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | |||
Quick-shift: | za príplatok | |||
Kontrola tlaku v pneumatikách: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | |||
Vyhrievané sedlo: | áno, v sérii | |||
Elektronicky nastaviteľné plexi: | áno, v sérii | |||
Asistent rozbehu do kopca: | za príplatok | áno, v sérii | ||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | |||
Automatická prevodovka: | za príplatok | |||
Iná výbava: | v sérii nosiče kufrov, kryty rukovätí. | Kolesá z ľahkých zliatin | ||
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Cena 2/2017: 16 190 EUR | Cena 2/2017: 16 970 EUR | Cena 2/2017: 14 190 EUR Verzia DCT: 15 190 EUR | Cena 2016: 16 090 EUR |
Pokračovanie článku na ďalšej strane: Videá, Pozadia, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.
Pridané: 27.02.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 79237 | Včera: 166064