Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 17.05.2005 Autor: MajoKE
Čitatelia: 37855 [Vaše stroje]
Za Miskolcom na štrkoviskách |
Servisný interval je 4000km, ale výmena oleja 3000km (0.8l) v návode sú dokonca inštrukcie ako máš, čo samostatne servisovať. Výmena vzduchového filtra a sviečky po 8000km, remeň náhonu pri 16.000 km. Olej používam syntetický Motul 10w-40. Nedolievam od výmeny do výmeny. Chladiacu kvapalinu som dolial asi 1.5 dcl. Brzdovka, žiadna netesnosť, brzdové obloženie má asi 70%. Výfuk, spoje náznak korózie, ale chrómovanie je v poriadku.
Toľko k, na motoride spomínanej, spoľahlivosti exotických, lacných značiek. Prvé zdesenie prišlo okolo 460km, spozoroval som pár kvapiek pod skútrom, to som si skôr nevšimol, lebo to kvapkalo len za tepla príčina pretlačený chladič, neviem, či pri montáži, alebo odrazený kameň. Mechanik v pondelok po 16h skútrik opatrne rozobral do 20.00h. V stredu prišiel chladič UPSkom z Budapešti. Ponúknutý odvoz domov. Niekde okolo 2500km ma vycvičila kontrolka prehriatia motora. Pokračoval som pomalou jazdou. Čidlo bolo OK. Zlý-slabý kontakt, neviem, či to bolo zlé zložené po výmene chladiča. 3000km nový tachometer. Cena za prvú serv. prehliadku, vlastný olej 200Sk. Druhú mi uznali mnou vykonanú. Spočívala len vo vizuálnej kontrole a výmene oleja. Okolo 6000km bolo nutné dotiahnuť šrúbu na riadení. Zatiaľ sa nestalo , aby som jazdu nedokončil, alebo ostal niekde bezradne stáť a pomaličky začínam skútriku dôverovať. Spočiatku som mal pri sebe stále toľko peňazí, aby sme sa v prípade pokazenia dostali obaja v pohode domov. Opravy 0 Sk, odstránené v záruke.
Alarm je dosť citlivý na otrasy, nedá sa nastaviť, bol v cene. V podstate som s ním spokojný, až na vec, že k nemu nebol návod a vadí mi, že zapnutie a vypnutie je doprevádzané takým pípnutím, ktoré v pivnici musí sused počuť. Prepáč sused. Je to naozaj hlasné.
Pieniny |
Tento lacný skútrik mám s manželkou ukázal, že mini výlety okolo mesta môže byť relaxačne vhodné po dlhom pracovnom týždni a je to celkom fajn doskútrovať na zmrzlinu, alebo dobrú kávičku do centra mesta, alebo na kofolu k Hornádu, vylihovať pri rybníkoch a na Bukovci, nestresovať sa hľadaním voľného parkovacieho miesta. Mňa to vozenie na dvoch kolesách natoľko zobralo, že som prestal používať auto, skútrujem do práce aj keď leje. Veď aj v daždi treba vedieť jazdiť. Nejaké negatívne skúsenosti s plechovkami nemám, jazdím v 1/3 jazdného pruhu takmer vždy, keď som za autom idem tak, aby ma videl v ľavom späťaku. Nikdy nestojím tesne na autom ktorého vodič nemá výhľad dozadu. Autá sú dôležité, ale prestali ma baviť.
Červený Kláštor |
Zámerne som použil vetu od Slave-ho. Over si firmu u ktorej by si chcel kupovať, dodanie náhradných dielov, kľudne volaj do centrály, niečo si vymysli a volaj. Vopred sa dohodni na včasnom dodaní TP a na zľave ak to bude meškať. Over si platnosť údajovv letáku, ak je to možné, dohodni zľavu, alebo nejaké ústupky ak by údaje v TP boli rozdielne. Môj skúter sa obchodne volá KEEWAY, ale v TP je nejaký koncern, ktorého názov je dlhý aj na PC skopírovanie v Google nájdeš info o tom, že fabrika produkuje 1000.000 skútrov ročne, agregáty dodáva firma CFMOTO. Neplaš sa a dobre si všetko premysli aj na 65.000Sk je treba pracovať a to dosť. Za „ušetrené“ 45.000Sk oproti kvalitnejšiemu, výkonnejšiemu skútru sa môžeš tri roky voziť do zbláznenia a solídne obliecť. Čo to opraviť a vylepšiť.
Pridané: 17.05.2005 Autor: MajoKE Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53492 | Včera: 237917