Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.11.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5700 [Novinky - Predstavujeme]
MV Agusta predstavila na EICMA novinku Stradale 800, zverejnila podrobnosti o Turismo Veloce 800 a pochválila sa Brutale Dragsterom RR
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2014 | Nasledujúci
Na Rivalke postavený model s jemne turistickými ambíciami, niečo ako Hyperstrada.
Koníky šli mierne dolu (-10k), zato max. výkon a krútiak dosahuje v nižších otáčkach. Nádrž pojme 16L gumydžusu, oproti 12,9 u Rivalky. Zaujímavé sú aj farebné prevedenia ponúkané na rok 2015.
20.10.2014 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 6823 [Bleskovky - Novinky]
MV Agusta dnes oficiálne zverejnila fotografie pripravovanej novinky MV Agusta Brutale 800 Dragster RR 2015. Veľkú galériu nájdete v tomto článku.
Najsexi strojom, ktorý MV Agusta predstavila bol bezpochyby Dragster RR, tie kolesá sú proste "cool". Zmeny nie sú len kozmetické, prekopaný bol sací systém, elektronika. Výsledkom je vyšší výkon (140k) a vyšší krútiaci moment (86Nm). Príjemným bonusom je sľubovaná nižšia spotreba. Tak čo ... ktorá pôjde do obývačky nad TV ... biela, alebo čierna?
08.11.2013 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 5745 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Prvý turista z dielní MV Agusta. Ako ináč MV Agusta aj pri turisticky zameranej mašine stavila na emócie z jazdy avšak nezabudlo sa ani na praktickú stránku veci.
Turismo Veloce je plnohodnotný asfaltový cesťák. Cez elektroniku sa dá nastaviť asi všetko čo sa motoru týka, od motorovej brzdy až po reakciu na plyn. Do predaja by sa mala dostať niekedy medzi marcom a aprílom budúceho roka. Špeci verzia s elektornickým podvozkom, Turismo Veloce Lusso by mala nasledovať o trochu neskôr. Cena bola ohlasená na úrovni 15900 EUR a za Lusso 18900 EUR.
Na záver som si nechal sex bombu F4 RR SBK, vlajkovú loď MV Agusty. Tiež prešla úpravami. Trochu opäť schudla 176 kg, 8% dole, motor dáva v špičke 210 koní čo je o 5% viac. Nová hlava valcov, nová kľukovka, odľahčené piesty motora, výfukový systém od Termignoni a podvozok Öhlins najvyššej RACE triedy. Jemný facelift sa dotkol predného svetlometu a pribudli aj ledky na hrane sacieho otvoru. Celá kapotáž je z uhlíkových vlákien. A teraz privrite oči a predstavte si ju s kolesami z Dragsteru RR... to by bolo žúžo čo? Apropo cena je stanovená na 40.000 EUR.
Pridané: 06.11.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2014 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 3384 | Včera: 129332