Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 04.11.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6578 [Novinky - Predstavujeme]
Tlačovka Yamaha sa niesla v duchu sloganu We R1, čo je slovná prešmyčka, ktorá sa dá pochopiť aj ako R1 (model) a tiež ako my sme jedno (moto a jazdec). Všetky modely postupne smerovali k odhaleniu YZF-R1 2015.
DOPLNENÉ: Foto noviniek zo stánku.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2014 | Nasledujúci
Yamaha začala svoju prezentáciu predstavením svojho fabrického tímu na Dakar 2015. V sedla WR450 Rally sa predstavia Olivier Pain a Michael Metge.
Následne Yamaha ukázal malorážku R3, ktorú sme vám na stránkach motoride.sk predstavili už v predstihu:
28.10.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 25300 [Bleskovky - Novinky]
Zatiaľ čo trpezlivo čakáme na novú R1, Yamaha nás prekvapila na výstave AIMExpo 2014 (Orlando, USA) predstavením nového entry-level bajku pre rok 2015 s názvom YZF-R3.
Yamahe sa skvele darí aj na pôde športových maxi-skútrov. Tmax je dlhé roky etalónom triedy. V rámci inovácie dostal do vienka veci ako LED svetlo, bezkľúčové zapaľovanie, radiálnu prednú brzdu, USD vidlicu atď.
Úspešná rodina trojvalcov MT-09 sa rozrastá o nový model. Očakávali sme nástupcu TDM, potom sa špekulovalo nad názvom FJ-09. Výsledný model nakoniec nesie označenie MT-09- Tracer. Cestovný bike s trojvalcovým motorom, vzpriameným posedom, rozmernou kapotážou, 18 litrovou nádržou sa celý "zmestil" do hmotnosti 190 kg. Bestsellerová séria MT tak dostáva ďalšieho súrodenca.
Najväčšou novinkou bola bezpochyby nová R1. Fanúšikov poteší že motor je stále konštrukcie crossplane. Výkon 200 koní mu zabezpečili aj také veci ako titánové ojnice, 10,5 l airbox s priamym nasávaním, titánový vyfuk. Nechýba anti-hop spojka, hliníkový deltabox rám, magnéziová podsedlovka, hliníková nádrž, závodný systém ABS, TFT LCD prístrojový panel, USD vidlica a samozrejme bohatá plne nastaviteľná elektronika: slide control, lift control, start control. 200 koní, 188kg, nech sa páči.
Novú R1 na pádiu predstavil Valentino Rossi. Povedal o nej že to je "M1 so zrkadlami a značkou". Pochválil veľký prokrok oproti predoslému modelu, zlepšenú jazdeckú pozíciu, prejav motra a hlavne elektroniku, ktorá z R1 robí jazditeľný stroj.
Keď už to vyzeralo Že je po všetkom a všetky zbrane sú vybúchané zjavil sa na pódiu Jorge Lorenzo. A doviezol sa na ešte väčšej pecke YZF-R1-M. Ostrá limitovaná verzia R1 je vybavená elektronickým podvozkom Ohlins ERS, karbónovou kapotážou, jednotkou control unit (vrátane GPS umožňuje sťahovať aj nahrávať údaje a nastavenia) novými pneumatikami Bidgestone a ďalšími vylepšeniami.
Pridané: 04.11.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2014 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 41322 | Včera: 230560