Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 14.10.2014 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 4788 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Ponuku vyskúšať a priamo porovnať enduro mašiny v jeden deň a na jednej dráhe od dvoch priamo si konkurujúcich výrobcov nedostávate každý deň. Vlastne skôr sa dá povedať, že je to dosť ojedinelý počin. Preto, kto to nevyužil, ani nevie o čo prišiel.
Možno by som dodal, že takáto možnosť bola v podstate zadáča. Síce nie až tak úplne, lebo každého to stálo určitú energiu, ktorá miestami už pri piatej šiestej testovanej mašine tak trochu nebola nie že nazvyš, ale už aj nebola žiadna. Predpokladám, že to bola ale dobre investovaná energia.
Pri tejto akcii som bol tak nejak od začiatku. Vedel som dávno pred je konaním čo sa chystá a úprimne som sa tešil. Myslím, že ako zákazníci môžeme byť za takéto niečo radi. Ale mal som aj obavy. Testovať endurá na „superkrosovej“ dráhe? Nebude tam žiadny výjazd, žiadne prepletačky medzi stromami, brody, dlhé vypalováky, či mierne trialové pasáže… Ale na druhej strane, základné rozdiely medzi značkami a medzi kubatúrami, či skôr typmi – 2T vs. 4T sa dajú postrehnúť aj tu. A možno aj lepšie ako na ednurovej motanici po lese.
K dispozíci boli dve Bety, 2T 300 a 4T 350 so vstrekom. Tie som mal nejakú dobu doma na testovanie a zobral som ich aj na mx pretek, takže som sa pohral s podvozkom a nastavil ho viac na mx ako na enduro. Vlastne nastavoval to Zlatko Novosád, ja som dával len pripomienky Ako sa neskôr počas rozhovorov s jazdcami ukázalo, podvozkovo boli Bety o niečo lepšie pripravené na túto dráhu.
Od Husqvarny boli pripravené tiež dve endurká. Priame konkurentky, teda 2T 300 a 4T 350. Plus bola k dispozícii krosová 2T 125 a 4T 250. Tie boli samozrejme ako stvorené na takéto jazdenie a o kúsok viac by som tu pochválil malú dvacku. Ľahká, obratná s dostatkom výkonu.
Skúšalo sa o sto šesť. Dráha sa nemôže sťažovať, že by nebola využitá. Každý do toho dával čo vedel a niektorí sme dávali aj viac než sme vedeli. A tak to aj dopadlo. Dva dosť škaredé pády bez následkov a jeden ani nie tak škaredý, ale následky trochu horšie. Myslím, že zlomená noha. No a samozrejme ako to býva bežne, plno drobných nepodarkov. Toto všetko ale patrí k takémuto jazdeniu a aj polámané páčky, či pár plastov sú bežná vec.
A ako sme teda porovnávali a čo sme nakoniec zistili?
Pridané: 14.10.2014 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 84633 | Včera: 233374