Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Inovovaná Suzuki RM-Z 450 2015

 Zdieľať

Pridané: 26.05.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 6801 [Novinky - Predstavujeme]

Suzuki predstavila novinku vo svojej rade motokrosových mašín a to model Suzuki RM-Z 450 2015. Žlté MX mašiny tak postupujú opäť o krôčik vpred, čo sa inovácii týka.

Seriál článkov - Novinky 2015:

| Seriál článkov: Novinky 2015 |

Nová Suzuki RM-Z 450 prichádza s radom inovácii, zmeny sa dotli viacerých častí motorky. Podvozok, elektronika, motor a malé zmeny na ráme, tak to je v skratke vymenovaná rada upravených vecí na novinke pre rok 2015.

Suzuki Holeshot Assit Control

Na Suzuki RM-Z 450 nájdeme asistent pri štartovaní nazvaný Suzuki Holeshot Assit Control (S-HAC). Tento systém má zamedziť zbytočnému prekĺzaniu kolesa pri štarte. Systém má dve možnosti nastavenia. Mód A je určený pre štarty na klzkých a tvrdých povrchoch. Systém zasahuje do zapaľovania a reguluje dodávku sily motora na zadné koleso aby bol štart čo najplynulejší. Avšak po 1.2 sekundách od štartu alebo pokiaľ jazdec preradí do tretieho prevodového stupňa, systém S-HAC sa automaticky vypne. Mód B je zasa určený pre štarty z povrchov s dobrou trakciou, kedy nie je nutné až tak omedzovať dodávku výkonu na zadné koleso. Mód B dovoľuje rýchle štarty a vypína sa automaticky od štartu po 4.5 sekundách alebo po zaradení štvrtého prevodového stupňa alebo pokiaľ jazdec ponechá dlhšie zavretý plyn.

Suzuki RM-Z 450 2015

Tlačidlo pre ovládanie S-HAC sa nachádza v ľavej časti riadidiel. Pomalé blikanie červeného svetielka značí, že je zvolený A mód a rýchle blikanie značí zapnutie módu B.

Vidlica Showa SFF - Air Front Fork

Predná vidlica Swova Separate Function Fork - Air Front Fork, využíva namiesto pružiny stlačený vzduch. Má tri komory, ktoré sa dajú samostatne natlakovať podľa potreby a podľa toho ako si chce funkciu vidlice naladiť jazdec. Vnútorná komora zaisťuje hlavnú funkciu pruženia, menšia vyrovnávajúca komora a vonkajšia komora zase preberajú funkcie tlmenia. Vidlica je podľa slov Suzuki výrazne ľahšia oproti konvenčným vidliciam a umožňuje jemnejšie možnosti nastavenia.

Suzuki RM-Z 450 2015

Motor s upraveným štartovaním

Nakopávačka je na Suzuki RM-Z 450 2015 o 30 mm dlhšia a má pozmenený tvar. Uľahčiť štartovanie má aj zmena prevodu a inovácia dekompresora.

Čo sa motora týka bol upravený aj systém jeho chladenia. Zlepšil sa tok chladiacej kvapaliny medzi samotnými chladičmi a celkovo zlepšila Suzuki tok v chladiacom systéme o 16%. Miernymi zmenami si prešla aj prevodovka, ktorá ma zaistiť lepší pocit pri radení.

Suzuki RM-Z 450 2015

Upravený rám

Niekoľko kľúčových zmien na ráme prináša úsporu hmotnosti 4% a zvýšenie tuhosti rámu. Upravená bola spodná trubica a nový dizajn dostali aj hlavné nosné časti.

Suzuki RM-Z 450 2015

Video: 2015 RM-Z450 Official video

Pridané: 26.05.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki RM-Z 450 2015:

Foto:
Suzuki RM-Z 450 2015
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:RM-Z 450
Rok:2015
Novinka:NOVINKA 2015
Kategória:Cross
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)
Objem:449 ccm
Kompresný pomer:12,5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:96.0 x 62.1 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Pneu vpredu:80/100-21
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:110/90-19
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:112 kg
Výška sedla:955 mm
Rázvor:1495 mm
Dĺžka:2190 mm
Šírka:830 mm
Výška:1270 mm
Svetlá výška:325 mm
Objem nádrže:6.2 l

Seriál článkov - Novinky 2015:

| Seriál článkov: Novinky 2015 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 84404 | Včera: 181377