Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

A

Hodnotenie: (15 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (47)  [Verzia pre tlač] Tlač

Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Honda

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 05.11.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5710 [Novinky - Predstavujeme]

V predvečer výstavy EICMA v Miláne ukázala svetu svoje novinky na rok 2014 aj japonská Honda. Asi najviac zaujal nový Fireblade v prevedení SP s podvozkom od Ohlinsu a brzdami Brembo a nové 650-tky CB650F a CBR650F.

Video: Honda predstavila novinky 2014

CTX700 a CTX700N:

Zaujímavo poňaté 700-vky, strihnuté na štýl Bagger, boli predstavené už začiatkom roka. Zamerané sú asi hlavne na americký trh, ale je to zaujímavé spojenie nenáročného nízko nákladového motora so štýlom cruiser a pohodlným pohybom krajinou. DCT prevodovka je pri týchto modelom štandardom, rovnako ako nízko položené sedlo a neskutočný dojazd na maloobjemovú nádrž.

 Modelová rada CTX -Comfort Technology eXperience
Modelová rada CTX -Comfort Technology eXperience

16.04.2013 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 2556 [Bleskovky - Novinky]

-

Nové Hondy radu CTX700 budú predstavené na výstave EICMA 2013

Dnes spoločnosť Honda potvrdila, že na jeseň 2013 rad strojov s dvojspojkovou prevodovkou rozšíria modely CTX700 a CTX700N. Dvojspojková prevodovka bude v oboch súčasťou štandardnej výbavy, pričom prvý krát budú tieto novinky predstavené na novembrovej výstave EICMA v Miláne.

 

CTX1300:

Dvojica modelov CTX dostala aj väčšieho brata. Tentoraz z kubatúrou 1300 kubíkov a pohonom motorom V4. Správne motor tejto novinky má korene v legendárnom Pan Europan-e.

 CTX1300
CTX1300

Skratka CTX znamená Comfort Technology eXperience, teda zážitok z komfortnej technológie. Základom má byť charizmatický motor ako stvorený na pohodlné cruiserovanie. Z nových technológií spomeniem LED svetlá, trakčnú kontrolu, kombinované ABS a stereo audio s pripojením Bluetooth.

28.10.2013 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 3279 [Bleskovky - Novinky]

-

Špionážne fotografie: Honda CTX 1300 2014

Vyzerá to tak, že v ponuke Hondy sa pre rok 2014 objaví úplne nový model CTX1300. Honda CTX sa dizajnovo podobá na kúsky postavené okolo dvojvalcovej 700-vky avšak jej základom bude model ST1300.

 

CBR1000RR Fireblade a CBR1000RR SP Fireblade:

Ďalšou dôležitou novinkou bola nová CBR1000RR Fireblade, ktorú na pódium priviezol John McGuinness - legenda pretekov TT - Isle of Man.

 John McGuinness a CBR1000RR
John McGuinness a CBR1000RR

Nová RR prináša okrem nového dizajnu aj zvýšenie výkonu, zmenenú hlavu valcov, výfuk a nastavenie vstrekovania.

Čo však prekvapilo oveľa viac, bola aj ostrejšia, viac športovo zameraná verzia SP na podvozku od Ohlinsu a s brzdami Brembo. To je niečo, čo sme doteraz od Hondy nevideli.

CBR650F a CB650F:

Zmien sa dočkali aj "Hornet" a eFková CBR-a. Motor je úplne nový a namiesto 600-vky už poháňa túto dvojicu bikov štvorvalcová 650-tka. Honda aj ustúpila od pomenovania Hornet a naháč dostal meno CB650F. Motorky majú okrem motora nový aj dizajn, palubnú dosku, kyvky a ďalšie komponenty.

CBR300R:

Ďalší pán na holenie v modelovej rade bol CBR250, ktorý je už po novom 300-vka. Info o najmenšej CBR-ke už vyšli na svetlo sveta v predstihu po výstave v Číne a už sme vás o tom informovali:

23.10.2013 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 7999 [Bleskovky - Predstavujeme]

-

Honda ukázala CBR 300R 2014

Honda nedávno na výstave v Číne (China International Motorcycle Trade Exhibition v meste Chongqing) ukázala inovovanú malú CBR-ku zo zväčšeným motorom. S vysokou pravdepodobnosťou sa táto CBR dostane aj na Európsky trh.

 

NC750S a NC750X a Integra:

Modelová rada NC sa od svojho predstavenia teší veľkej popularite. Našla si už viac ako 30 000 zákazníkov. Po novom vzrastá zdvihový objem motora na 750 kubíkov a napriek tomu dosahuje ešte lepšiu spotrebu. EN-čky tak nabrali na výkone, ale stále budú dostupné aj v 35kW verzii. Zmenami prešla aj ergonómia modelov, mnoho detajlov, doplnená prístrojová doska a podobne.

 NC750S  a NC750X a Integra2014
NC750S a NC750X a Integra2014

VFR800F:

Tak trochu prekvapením bol upgrade nestarnúcej legendy modelu VFR 800. VFR-ka dostala nový look, predný svetlomet s technológiou LED, je o 10kg ľahšia, bol zlepšený priebeh výkonu motora. Nové sú kolesá, podvozok aj kyvka, nastaviteľné sedlo a trakčná kontrola (+ABS). Turistu potešia aj zabudované úchyty na bočné kufre do podsedlovky, či drobnosť ako automaticky vypínateľné smerovky.

EICMA 2013 Miláno - Honda
EICMA 2013 Miláno - Honda
EICMA 2013 Miláno - Honda
EICMA 2013 Miláno - Honda

Crosstourer:

Ako posledný model, ktorý prešiel zmenami spomeniem Crosstourer. Veľa o zmenách sme sa toho nedozvedeli. V Honde popracovali hlavne na veciach, ktoré boli kritizované zákazníkmi a tak Crosstourer dostal nové sedlo, trakčnú kontrolu a nové farebné prevedenia.

EICMA 2013 Miláno - Honda
EICMA 2013 Miláno - Honda
EICMA 2013 Miláno - Honda

Foto:
 Honda CBR 300 R 2014 Honda CTX1300 2014 Honda CBR1000RR Fireblade SP 2014 Honda CBR1000RR Fireblade 2014 Honda VFR800F 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHondaHondaHondaHonda
Model:CBR 300 RCTX1300CBR1000RR Fireblade SPCBR1000RR FirebladeVFR800F
Rok:20142014201420142014
Novinka:NOVINKA 2014NOVINKA 2014NOVINKA 2014NOVINKA 2014
Kategória:SuperšportChopper/CruiserSuperšportSuperšportSuperšport
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)radový štvorvalec (4T)vidlicový štvorvalec (4T)
Objem:286 ccm1261 ccm999.8 ccm999.8 ccm782 ccm
Max. výkon:30.9 k (22.7 kW) / 8500 ot.84.3 k (62.0 kW) / 6000 ot.180.9 k (133.0 kW) / 12250 ot.180.9 k (133.0 kW) / 12250 ot.105.9 k (77.9 kW) / 10250 ot.
Max. krútiaci moment:27 Nm / 7000 ot.106 Nm / 4500 ot.114 Nm / 10500 ot.114 Nm / 10500 ot.75.1 Nm / 8500 ot.
Kompresný pomer:10.7: 110: 112.3 : 112.3 : 111.8:1
Vŕtanie x Zdvih:76 x 63 mm78 x 66 mm76 x 55.1 mm76 x 55.1 mm72.0 x 48.0 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie PGM-FIvstrekovanie PGM-DSFIvstrekovanie PGM-DSFIvstrekovanie PGM-FI
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazkardanreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm108 mm
Zdvih vzadu:138.2 mm138.2 mm120 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová dvojpiestkovádvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:296 mm310 mm320 mm320 mm310 mm
Pneu vpredu:110/70-17M/C130/70-18120/70-17M/C120/70-17M/C120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm316 mm220 mm220 mm256 mm
Pneu vzadu:140/70-17M/C200/50-17190/50-17M/C190/50-17M/C180/55-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:164 kg338 kg210 kg211 kg239 kg
Výška sedla:780 mm735 mm820 mm820 mm789 mm
Rázvor:1360 mm1645 mm1410 mm1410 mm1460 mm
Dĺžka:2035 mm2380 mm2080 mm2075 mm2134 mm
Šírka:720 mm940 mm720 mm720 mm748 mm
Výška:1120 mm1170 mm1141 mm1135 mm1203 mm
Svetlá výška:145 mm130 mm130 mm130 mm126 mm
Objem nádrže:19.5 l17.5 l17.5 l21.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.8 l/100km5.5 l/100km5.5 l/100km5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 252 kmcca 238 kmcca 238 kmcca 287 km
Servisný interval:12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:nie
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:nie
LED denné svetlá:áno, v sérii
El. Podvozok:nie
Iná výbava:Kompletný LED svetlomet, vyhrievané rúčky v sérii
Poznámka:
Poznámka:Odpruženie Ohlins, Radiálne monobloky BremboCena 5/2014: 11 900 EUR

Pridané: 05.11.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia pošli na vybrali.sme.sk

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (15 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (47)  [Verzia pre tlač] Tlač

Naživo: Africa Twin Tunisia Adventure:

» 20.11.2017 19:59:

Sme asi 20km pred Ksar Ghilane. Cesta bola fajnova. Prvých 40km po pevnosť po pieskových pistach sme dali bez prestávky. Motorky sice plávajú ako o život ale keď dáš kraula a otvoríš plyn aspoň na 70kmh+ tak to ide. Za Cafe pri majáku sa cez pistu začali prelievať duny. A tak sme zistili, ze cez duny lepšie ako po piste, i začala sranda ;-) Smiešne to bolo i obsahu našich kufrov ;-) O tom ale neskôr. Miestami sme sa nechali uniesť dunami a vybehli ďaleko mimo pistu. Z najvyššej duny, pekný výhľad. I tak nás napadlo, že by nam bolo skoda späť v Ksar Ghilane. Asi 20km pred oázou sme vybehli na najvyššiu dunu na okolí a rozbili bivak. (I otvorili plechovku plnú slunka ;-)) Tak sme otvorili kufre, Ferimu prdlo pivo čo si viezol z rodnej hrudy a mne fľaša vody zaliala tele objektiv a roztrhnuty Vifon a vysypaný šumivý multivitamin ;-) A tak sušime veci po kriakoch ;-) Feri sem tam blúdi po púšti a hľadá škorpióny a hady, ale zatiaľ ponáhľal len ťavy... Vychutnávame si noc v tisíc hviezdičkovom hoteli pod Saharskym nebom. Afriky plávajú na jednotku s hviezdičkou a to i nabalené. Dnes 270 km z toho 80 asfalt, celkovo 1153km.

20.11.2017 19:59 - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
20.11.2017 19:59 - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
20.11.2017 19:59 - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
20.11.2017 19:59 - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
20.11.2017 19:59 - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure

» Sleduj NAŽIVO

 

Galéria ku článku:

STYX - u nás nájdete všetko

Kawasaki Z650 2017

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2017 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47011 | Včera: 184310