Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 09.12.2013 Autor: Romoto
Čitatelia: 4613 [Novinky - Reportáž]
V poslednej časti reportáže by som rád upriamil vašu pozornosť na krásne detaily. Takmer na každej motorke sa našiel rukopis autora. Väčšinou išlo o zmysluplné, v menšine o nezmysluplné úpravy.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Austria Custom Bike Show 2013
![]() |
Začínalo to výfukovými koncovkami, kde sa prelínal art s núdzovými riešeniami. Predné blatníky sú tiež občas kandidáti na odobratie TP kvôli nebezpečným rezným hranám. |
![]() |
Podľa niektorých tie najdôležitejšie informácie prichádzajú spomedzi jazdcových nôh. Občas možno zrak posunúť na tachometer, kde je maximálna rýchlosť ohraničená bradavkami. |
Čas sa zvykne merať zlatými hodinkami upevnenými zlatou retiazkou na riadidlách. Pred budíkmi sa občas vyskytla taká zmes páčiek a tlačidiel, za ktorú by sa nemuseli hanbiť ani lietajúce stroje. Na vypnutie spojky slúžil mechanizmus hodný fantázie Jula Vernea.
![]() |
Veľa nádrží bolo viac či menej zdarilo kombinovaných v zostave benzín/olej. Skrátka ľavé stehno vyhrievané, pravé chladené... aby k tom neprichádzalo, ako ochrana mohol slúžiť riflový poťah. |
O kvalitu pruženia, lepšie povedané tlmenia sa môže postarať aj nenápadný tlmič riadenia. Hlavne že tam je. Free Spirit používal veľké množstvo krásnych a vypracovaných detailov, ako napr. tieto stupačky, ale celok sa v tom potom strácal, aj veľa pekného môže škodiť.
![]() |
Zaujali smerovky v riadidlách, brzdová páčka ovládaná cez reťaz, ale aj duplex brzdové páčka. |
Naposledy som také niečo videl, keď mal Michael Doohan znehybnený pravý členok a zadnú brzdu ovládal duplex páčkou, ale na riadidlách. Posledným trendom na zhromažďovanie oleja pri motoroch so suchou kľukou sú asi nádoby guľového tvaru.
![]() |
Dozadu, ak sa pozrieť, tak iba cez štýlové spätné zrkadielko. |
Sanie pekne vystrčíme do strany, postavíme to na 23´ kolesá a prednú vidlicu spevníme ako starý dobrý Egli.
Toto všetko sa odohralo na ploche cca 4500 m2 a videlo to asi 4200 divákov.
Toto bol posledný článok z menšej rakúskej výstavy a v týchto dňoch sa už chystám aj so svojou Kawou na výstavu do nemeckého Bad Salzuflenu na Custombike Show 2013, odkiaľ (ak sa nič závažné nestane), môžete čakať reportáž v najbližšej dobe.
Ako to vyzeralo v Bad Salzuflene minulý rok si môžete prečítať a pozrieť v týchto článkoch. Verím, že tento rok sa máme na čo tešiť a uvidíme množstvo zaujímavých riešení a upravených bikov na všemožné spôsoby.
Pridané: 09.12.2013 Autor: Romoto Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Austria Custom Bike Show 2013
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 261348 | Včera: 177755