Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 09.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 7603 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki svoj športovo turistický model Z1000SX pre rok 2014 nijako brutálne neprekopala. Úprava, vylepšenie a doplnenie niektorých detailov motocykla však tento model posúvajú na o čosi vyššiu úroveň.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
Atraktívna športovo turistická motorka Kawasaki Z1000SX dostáva pre rok 2014 nové bočné kufre. Kufre budú patriť k voliteľnej výbave motocykla, no ich tvar bol navrhnutý tak aby ladil s dizajnom motocykla. Dbalo sa však aj na praktickú stránku a do oboch 28 litrových kufrov sa zmestí pohodlne aj integrálna prilba. Kawasaki Z1000SX v najširšom bode kufrov má mať rozmer 925 mm. Systém uchytenia kufrov sa bude nachádzať na všetkých modeloch Z1000SX 2014, nie len na motorkách s dodatočne zakúpenými kuframi.
Z elektronických pomôcok sa na Kawasaki Z1000SX 2014 objaví kontrola trakcie KTRC, ktorú je možné nastaviť si do troch stupňov. O úpravu dodávky výkonu motora sa postará dvojica palivových máp s názvami Full a Low. Zmien sa dočkal aj podvozok. Predná 41 mm USD vidlica je nastaviteľná, rovnako je nastaviteľný aj zadný tlmič na ktorom sa bude dať nastaviť predpätie pružiny pomocou hydraulického systému s otočným kolieskom. Zmenou si prešiel aj airbox pri ktorom sa inžinieri v Kawasaki rozhodli zamerať na vylepšenie zvuku pri akcelerácii.
Brzdenie bude na novej Kawasaki Z1000SX v réžii štvorpiestikových, radiálne montovaných, brzdových strmeňov TOKICO. Tie sa budú zahryzávať do 300 mm kotúčov. Vzadu bude 250 mm kotúč a jednopiestikový strmeň. Systém ABS bude za príplatok.
Kawasaki Z1000SX 2014 sa bude predávať v troch farebných prevedeniach: Candy Lime Green (zelená), Metallic Spark Black (čierna) a Metallic Graphite Gray (sivá).
Pridané: 09.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Z 1000 SX |
Rok: | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 |
Kategória: | Športovo cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1043 ccm |
Max. výkon: | 142.1 k (104.5 kW) / 10000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 111 Nm / 7300 ot. |
Kompresný pomer: | 11.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77 x 56 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 138 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 1 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 190/50ZR17M/C |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 230 kg |
Výška sedla: | 820 mm |
Rázvor: | 1445 mm |
Dĺžka: | 2105 mm |
Šírka: | 790 mm |
Výška: | 1170 mm |
Svetlá výška: | 135 mm |
Objem nádrže: | 19 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.2 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 274 km |
Servisný interval: | 6000 km / 12000 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | za príplatok |
Vypínateľné ABS: | nie |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | nie |
LED denné svetlá: | nie |
El. Podvozok: | nie |
Poznámka: | |
V sérii KTRC (trakčná kontrola), dvojica palivových máp Full a Low Cena 5/2014: 12 195 EUR (ABS +600EUR) |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2014 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 82035 | Včera: 119235