Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki GSX 750 INAZUMA

 Zdieľať

Pridané: 02.08.2004 Autor: pablo
Čitatelia: 29718 [Vaše stroje - Moja motorka]

Dream comes true ....

Už dávno som sníval o motorkách. Najprv sa mi páčili superšporty, hlavne CBR 600, neskôr som čím ďalej tým viac obdivoval krásu naháčov. Na poslednom autosalóne ma okrem bandita a horneta zaujali aj Ducati Monster a Cagiva Raptor… Mal som a stále mám izbu polepenú plagátmi motoriek, na dverách mám nalepený môj sen – klasiku - Suzuki GSX 750, nazývanú aj INAZUMA.

 Toto je japonská klasika...
Toto je japonská klasika...

Štyri roky sa na mňa pozerala ako niečo neskutočné, virtuálne. Kde by som zobral 300 tisíc na takúto parádu… Ale teraz je tomu koniec. Sen sa stal skutočnosťou. Našiel som inzerát – Suzuki GSX 750, r.v. 2000, 1. majiteľ, kupovaná na SK, 9000 km v perfektnom stave. Neváhal som, zobral som si dovolenku a išiel som mašinu pozrieť na úplne druhý koniec republiky. Síce som mal iba polovicu jej ceny, povedal som si: „Takúto motorku už nenájdem. Teraz alebo nikdy!“ Zobral som si z banky úver 100 litrov a hneď som ju aj kúpil. Teraz ju budem dva roky splácať, ale však čo - peniaze boli a budú, len my nebudeme… Frajerka ma nepochválila a teraz mi to bude do konca života o hlavu otĺkať, aký som blbec… a prečo som jej nekúpil radšej „plechovku“… atď… Každý má právo na svoj názor. Aj ja.

 Ja u frajerky na dvore
Ja u frajerky na dvore

Ale vráťme sa k veci. Mašinku som doviezol z Michaloviec do Blavy kamiónom, prihlásil ju a postupne si na ňu zvykám. Lepšie povedané zvykol som si hneď, ale mám pred ňou ako úplný začiatočník rešpekt. Predsa 86 koníkov sa môže aj splašiť. Treba s nimi opatrne. Vodičák som si urobil na jeseň a jazdil som len na Jawke v autoškole. Takže skúsenosti nemám žiadne. Mám za sebou prvých tisíc kilometrov a moje dojmy sú zatiaľ perfektné. Motorka sa správa úplne neutrálne. Sedí na rovnej ceste aj v zákrutách, aj pri vyššej rýchlosti. Išiel som po diaľnici, kamarát za mnou na aute a trocha som pridal, hneď som išiel 170 a zdalo sa mi, že idem 130. Akurát pri tej rýchlosti už dosť fúka. Kamoš mi hovoril, že som zmizol ako guľa, tričko som mal na krku a za chvíľu ma nevidel. A ešte sa posťažoval, že načo mu je nová Astra, nikto sa na neho ani nepozrie… :-) Takže parádne zrýchľuje aj na šestke od 4000 otáčok. Len si treba dať pozor na dlhšiu brzdnú dráhu. Brzdy sú výborné, hlavne predná dvojitá kotúčová, ktorej sa trocha aj bojím, aby som nedostal šmyk. Spotrebu som nemeral, ale vraj okolo 5 litrov, pri pokojnej jazde možno štyri. Motor štartuje za studena okamžite, radenie rýchlostí je presné, pri jednotke slabé trhnutie, ale vraj to je normálne. Posed je veľmi pohodlný aj pre spolujazdca, človek sedí v normálnej polohe, vzpriamený, môže sa hneď postaviť na stupačky, ak sa zjaví nejaká nerovnosť. Nemôžem ju porovnávať s inými motorkami, pretože na iných som nejazdil, ale pre mňa je to úplý ideál. Nepotrebujem superšport na vybláznenie sa, ani choper pre starých fotrov, ani turistický stroj alebo enduro, páči sa mi toto. Chrómové budíky, obrovské okrúhle svetlo a výfukové zvody, z ktorých treba po každej jazde poumývať mušky a pekne vyleštiť. Takže mi držte palce, nech sa na nej niekde nevysypem. Škoda by ju bolo odrať na asfalte…

 Foto z inzerátu...
Foto z inzerátu...

Technické parametre Suzuki GSX 750

Pridané: 02.08.2004 Autor: pablo Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki GSX 750 F 2000:

Foto:
Suzuki GSX 750 F 2000
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:GSX 750 F
Rok:2000
Kategória:Športovo cestovná
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:750 ccm
Max. výkon:94.4 k (69.4 kW) / 10500 ot.
Max. krútiaci moment:82 Nm / 10300 ot.
Chladenie:vzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:211 kg
Výška sedla:790 mm
Objem nádrže:20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:220 km/h

Súvisiace články:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 88926 | Včera: 141155