Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 19.04.2013 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 5363 [Šport - Motocross]
Ako druhá dráha nás v seriály MOTOSHOP ŽUBOR CUP privíta piesková trať v Gbeloch.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Motoshop Žubor cup | Nasledujúci
Dráha s dĺžkou 1650 m sa bude pred závodmi upravovať a zavlažovať. Určite nás čaká dobre pripravený a nakropený ideálny povrch, tak sa máme na čo tešiť nielen my jazdci, ale aj diváci.
Trénovať sa dá do nedele 21.04.2013 vrátane. Potom sa na dráhe začne pracovať a upravovať.
Poloha: N 48.754 E 17.113
Administratívna kontrola bude v sobotu (27.4.2013) v čase od 19:30 do 21:00hod a v deň preteku (28.4.2013) od 06:00 – 07:50hod.
Jazdci z Čiech môžu platiť pri registrácii aj českými korunami.
Časový harmonogram dostane každý jazdec pri administratívnej kontrole.
Oboznamovací tréning
08:00
Kvalifikačný tréning
10:10
1. finálová jazda
11:50
2. finálová jazda
14:50
Vyhlásenie celkových výsledkov
17:55
Trať sa ide proti smeru hodinových ručičiek a na jazdcov tu čaká 5 zubov, 6 lavíc a 2 „odskoky-skoky“. Dráha je svojim profilom rýchla, s menej náročnými skokmi. Celá je namotaná na rovinatej a holej ploche.
Hneď po štarte je tu prvý malý zub v mierne pravotočivej točke. Nasleduje rovinka a po nej ľavá prudká otočka. Kratučký rozbeh pred prvou kratšou lavicou, za ktorou sa trať ešte mierne stáča doľava. Krátka rovinka, pravá otočka s toboganom a nasleduje odskok na dlhej rovinke. Prudké brzdy do ľavého toboganu a následne plná forsáž na vysokú lavicu, síce s vyšším dopadom ako je odraz, ale ten preskočí asi každý. Dopad je potom postupne pozvoľna klesajúci, takže sa dá dopadať kamkoľvek. Ak by sa aj niekto našiel, čo skočí ešte do protivky, nič sa nedeje. Po dopade kratučká rovinka a ďalšia pravá točka s toboganom, za ktorým nasleduje asi „najhoršia“ lavica, ktorá dokáže nakopnúť zadok. Nie je vysoká, ani dlhá, len ten nájazd je taký zaujímavý. Rovinka s miernym zatočením doprava a nasleduje znova ľavá točka s vysokým toboganom. Za ňou nízka lavica s presným a krátkym dopadom. Potom rovinka s miernym zatočením doľava a na konci kratučký skok a na jeho konci sa trať stočí doľava. Krátka rovinka, pravá točka s toboganom, za ktorou čaká séria dvoch za sebou idúcich skokov. Znova krátky rovný úsek, za ním tento krát ľavá točka s toboganom a ďalšia vysoká lavica, s dobrým dopadom. Za ňou znova doľava v otvorenej zákrute a nasleduje odskok do jamy s následným výjazdom mierne do kopca v pravej točke. Na rovinke je zub za ktorým je pozvoľný dopad a za ním nasleduje ľavá točka s toboganom. Za ním vysoká lavica s dobrým dopadom a hneď za ním nadväzuje skôr vysoký zub s pozvoľným dopadom, za ktorým sa dráha otočí doľava v tobogane. Za točkou už sme na mieste kde sme sa po štarte napojili na dráhu. Takže už nás čaká len ten prvý zub a sme v cieli...
Pridané: 19.04.2013 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Motoshop Žubor cup | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 58301 | Včera: 177955