Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 10.10.2011 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 8022 [Bleskovky - Predstavujeme]
"Záhadná" video kampaň naznačovala, že 10.10.2011 budeme svedkami zjavenia čohosi nového. Evidentne šlo o značku Kawasaki a tak nečudo, že práve dnes sa na ich stránkach objavili informácie o novej Kawe ZZR 1400.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Hlavným lákadlom pre prípadných záujemcov bude asi nový motor. Jeho objem vzrástol vďaka zdvihom vyšším o 4 mm na 1441 ccm. Vŕtanie a zdvih majú teraz hodnoty 84 x 65 mm. Vzrástol logicky aj výkon a ťah motora. Už pri dvoch tisícoch otáčkach za minútu má jazdec k dispozícii 95 Nm. Vyšší je aj kompresný pomer s terajšou hodnotou 12.3:1. Na zvýšení výkonu sa podieľa tiež nový tvar sacích a výfukových hrdiel, nové vačky a ďalšie pozmenené technické detaily. Maximálny výkon motora sa tak zastavil na rovných 200 koňoch a s použitím RAM air systému stúpne ešte o 10 koní. 147.2 resp. 154.5 kW motor dosahuje pri 10.000 ot./min. a max krúťak 162.5 Nm je k dispozícii pri 7.500 ot./min. Motoru sekunduje nová prevodovka s kratším odstupňovaním rýchlostí. Tá má spolu so 42 zubovou zadnou rozetou zabezpečiť to, že Kawasaki ZZR 1400 bude mať najlepšie zrýchlenie so všetkých sériovo vyrábaných motoriek.
Ku kroteniu tejto Kawasaki jazdcovi určite pomôže kontrola trakcie, ktorú bude možné nastaviť v troch stupňoch. Rovnako aj možnosť výberu dvoch palivových máp. Jedná prinesie plný a druhá znížený výkon na 75%. Silný brzdný účinok motora pomôže zvládať nová spojka s nastaviteľným spätným obmedzovačom točivého momentu.
Zmeny sa dotkli aj rámu a podvozku. Rám má byť tuhší hlavne v miestach okolo krku riadenia a upevnenia kyvky. Zadné koleso je zavesené na predĺženej kyvke (o 1cm), čím teda narástol aj rázvor. Tlmiče majú byť na novom modely o čosi športovejšie s tuhšími pružinami. Úplne nové sú kolesá. Predné je oproti tomu zo starého modelu ľahšie o 360 gramov a na zadnom v Kawasaki ušetrili 1030 gramov. Pohotovostná hmotnosť Kawasaki ZZR 1400 sa tak zastavila na hodnote 268 kg.
O brzdenie sa postarajú vpredu trojpiestiky Nissin spolu s 310 mm kotúčmi a vzadu je kombinácia dvojpiestik a 250 mm kotúč.
Za zmienku ešte stoja pridané háčiky pre zachytenie ľahkej batožiny a nová multifunkčná prístrojovka. Kawasaki ZZR 1400 sa bude predávať v dvoch farbách zelenej Golden Blazed Green a čiernej Metallic Spark Black.
info & foto: press.kawasaki.eu
Pridané: 10.10.2011 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | ZZR 1400 |
Rok: | 2012 |
Novinka: | NOVINKA 2012 |
Kategória: | Športovo cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1441 ccm |
Max. výkon: | 210.1 k (154.5 kW) / 10000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 162.5 Nm / 7500 ot. |
Kompresný pomer: | 12.3 :1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 84 x 65 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 44 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 117 mm |
Zdvih vzadu: | 124 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 3 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 190/50ZR17M/C |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 268 kg |
Výška sedla: | 800 mm |
Rázvor: | 1480 mm |
Dĺžka: | 2170 mm |
Šírka: | 770 mm |
Výška: | 1170 mm |
Svetlá výška: | 125 mm |
Objem nádrže: | 22 l |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 147770 | Včera: 242839