Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 10.10.2011 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 4071 [Bleskovky - Predstavujeme]
MV Agusta prináša cenovo dostupnejší model F4 R Corsa Corta, ktorý vychádza z biku MV Agusta F4 RR Corsa Corta.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Srdcom novej MV Agusty F4 R bude vodou chladený radový štvorvalec o objeme 998 ccm s vŕtaním 79 mm a zdvihom 50.9 mm. Maximálne otáčky motora sú zhodné s modelom F4 RR a to 13.700 ot./min. Maximálny výkon však bude o čosi nižší, konkrétne 195.2 koní (F4 RR má výkon 201 koní) dosiahne F4 R pri rovných 13 000 ot./min. Kompletne prepracovaná je hlava valcov. Použité sú väčšie priemery ventilov a po prvý krát budú v sériovo vyrábanej motorke vyrobené všetky ventily z titánu. Konfigurácia výfukových zvodov bude rovnaká ako u rýchlejšej MV Agusty a to 4-2-1-4. Sanie a vstrekovanie paliva využíva 4 škrtiace klapky s priemerom 49 mm a dvojité vstrekovanie.
Pozmenená je kontrola trakcie, ktorá využíva nový algoritmus. Jazdec má k dispozícii taktiež dve voliteľné palivové mapy. Oba elektronické "pomôcky" sa dajú pohodlne nastaviť pomocou nového ovládacieho prvku, ktorý sa nachádza na ľavej strane riadidiel.
O odpruženie sa stará vpredu nastaviteľná vidla Marzocchi s priemerom 50 mm. Vzadu bude tlmič od firmy Sachs. Na ňom sa okrem iného bude dať nastaviť aj dĺžka čím sa má MV Agusta stať vhodnejšou pre vyšších resp. nižších jazdcov. O zastavenie sa vpredu postarajú radiálne monobloky od Bremba, ktoré sa budú zakusávať do kotúčov s priemerom 320 mm. Zadný brzdový systém využíva kotúč z nerezovej ocele s priemerom 220 mm a štvorpiestikový strmeň.
MV Agusta F4 R je v k dispozícii v dvojfarebných kombináciách červená/šedá a biela/šedá. Cena tejto motorky je 18.800 €.
info& foto: MV Agusta press
Pridané: 10.10.2011 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | MV Agusta |
Model: | F4 R Corsacorta |
Rok: | 2012 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 998 ccm |
Max. výkon: | 195.2 k (143.5 kW) / 13000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 112 Nm / 9100 ot. |
Kompresný pomer: | 13.4:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 79 x 50.9 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 120 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 210 mm |
Pneu vzadu: | 190/55-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 192 kg |
Výška sedla: | 830 mm |
Rázvor: | 1430 mm |
Dĺžka: | 2100 mm |
Šírka: | 750 mm |
Výška: | 830 mm |
Svetlá výška: | 115 mm |
Objem nádrže: | 17 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 297.6 km/h |
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44302 | Včera: 230560